fa
Feedback
ماینکرافت | ماینکرفت جاوا ادیشن | Minecraft Java

ماینکرافت | ماینکرفت جاوا ادیشن | Minecraft Java

رفتن به کانال در Telegram

🗽 محفل جاوا پلیران ایران ϟ گروه ➜「 @McJavaEditionGP  」 ๏ چنل خدازده‌ی بدراک ➜ 「 @McBedrockEdition 」 ϟ پریمیوم/استارز ارزان ➜「 @GoldenTrixBot 」 ϟ نرخ تبلیغات ➜「 @McJavaAds

نمایش بیشتر
1 618
مشترکین
+124 ساعت
+137 روز
+7030 روز
آرشیو پست ها
https://youtube.com/shorts/ypXKbHrUhlQ?si=9ROxRgNpwGxcxNFN وای ترکیدم حاجی این ویدیو رو یوتوب زیر اون یکی ویدیو پیشنهاد داد تایتلش نوشته "تک تک یوتوبرای ماینکرفت" توی ویدیو طرف میگه یا قرص آبی رو انتخاب کن و یه خواننده تخمی شو یا قرص قرمز رو انتخاب کن و بچه باز شو طرف دوتاشو انتخاب کرد انداخت بالا. یارو هم داد زد "ای بابا، هر دفعه همین کار رو می‌کنن"

تا وقتی یچیز مثل این ویو سگی می‌خوره و کسایی مثل ریبیتای و تاپ‌پلیر و بقیه که یوتوبرای قدیمی‌ان ویوهاشون معمولیه و هیچ تغییری
تا وقتی یچیز مثل این ویو سگی می‌خوره و کسایی مثل ریبیتای و تاپ‌پلیر و بقیه که یوتوبرای قدیمی‌ان ویوهاشون معمولیه و هیچ تغییری توی چند سال اخیر نکرده پیشرفتی توی این کامیونیتی نمی‌بینیم حرفمو بد برداشت نکنید یوقت اینکه از خلیج فارس حمایت کنی خوبه، نشون میده که وطن پرست هستی. ویدیو طرف هم خیلی خوب هست و ادیت خوبی داره با اینکه به یارو نمی‌خوره آهنگ خوندنش خوب باشه (حداقل از من بهتره 😭) ولی خب پست کردن چنین ویدیویی اونم وقتی که ترامپ یهو فقط به ذهنش قبل از خواب برخورد کرد که بگه "اگه تخمام فردا میخارید اسم خلیج فارسو بزاریم خلیج عربی" چنین ویدئویی رو بزاری معلومه که می‌خوای از این موقعیت استفاده کنی و پول پارو کنی. تقصیر یارو هم نیست، بخوام رو راست باشم منم قطعا از فرصت استفاده می‌کردم ویو بگیرم. مشکل با اکثر مردمه که کانتنتی که گوهه دوست دارن.

طرف خودشو پاره می‌کنه ویدیو میده بیرون در سطح خارجیا (حتی بهتر)‌ اونم با یه ایده اورجینال و خفن در جوابش چی می‌گیره؟ ویو کم می‌گیره چون همه میرن پارت صدم سعی کن نخندی به جنی ماد ببینن

کلا مشکل یوتوب فارسی اینه که مردم دوست دارن کانتنت چرت ببین منم همه‌ش رو میندازم تقصیر اینستا که الگوریتمش پستای ۶۰ هفته پیش رو یه‌جوری نشونت میده انگار همین دیروز ترند شده

توی ایران تا هر چنلی که پوشش میده حداقل ۱۰۰ میلیون تومن از یوتوب ندوشه ول کن نیست

توی خارج یه دراما پیش میاد یا توی توییتر حل میشه یا یهو طرف پدوفیل از آب در میاد کنسلش می‌کنن

اینقدر که یوتوب فارسی دراما داره هیچ کشور دیگه‌ای نداره

•😡•• منظور از ویبره چیه؟ 😀 •• ویبره توی ماینکرفت به سیگنال‌هایی اشاره داره که توسط بعضی از بلاک‌ها و آیتم‌ها تولید می‌شن و
😡•• منظور از ویبره چیه؟ 😀 •• ویبره توی ماینکرفت به سیگنال‌هایی اشاره داره که توسط بعضی از بلاک‌ها و آیتم‌ها تولید می‌شن و می‌تونن توسط اسکالک سنسور (Sculk Sensor) شناسایی شن. این سیگنال‌ها در واقع نوعی ارتعاش هستن که برای تشخیص حرکت و تغییرات محیطی استفاده می‌شن.
یکی از روش‌هایی که باهاش می‌تونید یه ویبره رو شناسایی کنید اینه که از یه اسکالک سنسور کالیبره شده و یه لکترن استفاده کنید.
•• برای اطلاعات دقیق‌تر، می‌تونید به این صفحه در Minecraft Wiki مراجعه کنید! 😎 💐 • #Fact × #BlueCreeper • 🌫️ • @McJavaEdition

•• توی این عکس می‌تونید این باگ رو ببینید و درک کنید که این ۲ پیکسل چقدر تاثیر منفی روی گیمپلی داشتن. 💐 • #Media × #BlueCree
+1
•• توی این عکس می‌تونید این باگ رو ببینید و درک کنید که این ۲ پیکسل چقدر تاثیر منفی روی گیمپلی داشتن. 💐 • #Media × #BlueCreeper • 🌫️ • @McJavaEdition

توی عکس میشه نقاشی‌های جدیدی دید ولی توی سایت ماینکرفت حرفی دربارش نزدن

•🌐•• پیش‌نسخه 1.21.6 منتشر شد! لینک مقاله در سایت ماینکرفت 📲•• تغییرات - بلاک Dried Ghast حالا وقتی حالتش عوض می‌شه، فرکانس
🌐•• پیش‌نسخه 1.21.6 منتشر شد! لینک مقاله در سایت ماینکرفت 📲•• تغییرات 
- بلاک Dried Ghast حالا وقتی حالتش عوض می‌شه، فرکانس ویبره 11 می‌ده  - قیچی‌کردن زین، زره اسب، فرش حالا ویبره با فرکانس 6 و همچنین Unequip با فرکانس 4 تولید می‌کنه  - صدای محیطی Dried Ghast حالا توی بخش Blocks کنترل می‌شه، نه Ambient  - دیگه نمی‌تونی با سوار شدن روی یک Happy Ghast از داخل Happy Ghast بازیکن دیگه کامل رد شی
 📲•• تغییرات فنی 
- نسخه دیتا پک: 79  - نسخه ریسورس پک: 63  - دیالوگ‌ها می‌تونن مشخص کنن آیا بازی رو پاز کنن یا بعد از اکشن بسته بشن  - دیالوگ‌ها حالا می‌تونن ورودی داشته باشن و اطلاعات رو ارسال کنن  - یه keybind جدید به اسم Quick Actions برای باز کردن دیالوگ‌های خاص  - فیلد جدید برای آیتم‌ها: oversized_in_gui  - مدل خاص جدید برای سر پلیر اضافه شده
  📲•• باگ‌های رفع‌شده 
- آدرس لینک‌ها توی دیالوگ‌ها کوتاه نمی‌شدن  - مدل Lectern از اسلات اینونتوری می‌زد بیرون  - مپ‌های پر شده قدیمی (قبل از 23w31a) به‌درستی آپدیت نمی‌شن  - دی‌سینک‌شدن بازیکن از سوارش هنگام پرش با Happy Ghast  - ماب Happy Ghast وقتی بازیکن پیاده می‌شه ولی یکی دیگه کنترلشون می‌کنه، سرجاشون نمی‌مونن  - افت فریم به‌خاطر ابرها  - آیتم‌های GUI تو رزولوشن بالا ناپدید می‌شن  - اجرای دستورهای سنگین تو سرور باعث کیک می‌شه بدون لاگ خروجی  - بازیکن می‌تونه از داخل Happy Ghast بیفته پایین
💐 • #ChangeLog × #BlueCreeper • 🌫️ • @McJavaEdition

احساس می‌کنم اینی که پوکرفیس زد امیده

Minecraft Won t Add Inches to Your Cock.m4a2.90 MB

•• وقتی توی مسابقه "گیج‌کننده ترین رابط‌کاربری" شرکت می‌کنم و حریفم ماینکرفت جاواس: 💐 • #Meme × #BlueCreeper • 🌫️ • @McJava
•• وقتی توی مسابقه "گیج‌کننده ترین رابط‌کاربری" شرکت می‌کنم و حریفم ماینکرفت جاواس: 💐 • #Meme × #BlueCreeper • 🌫️ • @McJavaEdition

•🎨•• Minecraft but everything is ASCII text •• ماینکرفت ولی همه چیز متن ASCII هست. این داداشمون یه ویدیو می‌بینه که طرف یه ب
🎨•• Minecraft but everything is ASCII text •• ماینکرفت ولی همه چیز متن ASCII هست. این داداشمون یه ویدیو می‌بینه که طرف یه بازی 3D رو به‌صورت ASCII رندر می‌کنه و این بهش این انگیزه رو داده که این ریسورس پک رو بسازه. ⬜ ویدیو در یوتوب دانلود و اطلاعات بیشتر 💐 • #resourcepack × #BlueCreeper • 🌫️ • @McJavaEdition

حالا که اینجوریه از این به بعد سوپر آپلود می‌کنم

حتما باید چنین پستی بزارم چنل که ممبر بیاد؟