𝙰𝚌𝚙 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚗𝚎𝚕
رفتن به کانال در Telegram
ادمین @arshiacomplus @v2ray_Extractor @warpscanner @ismodded داکیومنت: https://arshiacomplus.github.io/docs
نمایش بیشتر7 792
مشترکین
-224 ساعت
+657 روز
+1 77030 روز
آرشیو پست ها
7 794
- رادیو جوان ام الان بدید متادیتا اش رو میخونه ولی مستقیم نمیتونه دانلود کنه از اونجا و همون رو تو یوتیوب میوزیک سرچ میکنه میتونید دانلود کنید
- مشکل کاور ها هم حل شده
پ.ن: اینکه هر آهنگی رو ۲۴ یا ۱۶ بیت نمیده خب یعنی اینکه اون آهنگ با این دو کیفیت موجود نیست
@PishiDLbot
7 794
آنقدر نیومدید به ربات هاتون اد کنید گروه رو بشه منیج کرد یه کوچولو اشو درست کردم
جدیدا ربات ها میتونن با حالت
Guest-mode
توی گروه های که عضو نیستن پیام بزارن و یه عده از این سو استفاده میکنن و اسپم میکنن ، محتوا اشم که پو..(پاندا کنگفوکار)
یه پروژه کوچیکه که پیام اینجور ربات ها و فرستنده اش رو پاک میکنه
فقط کافیه ربات رو اد کنید
و اگه پیام ربات خاصی رو میخواهید پاک نکنه
با دستور
/allow @username
و همون رو ازش لیست حذف کنید
/remove @username
و لیست ربات های allow شده هم:
/list
خلاصه که دمتون جیز میتونید این ربات رو اد کنید تو گروه ها و مارو از شر این اسپم ها خلاص کنید تا خودتون رانش کنید اد کنید خلاصه یا یکی پاشه اد کنه به این ربات های مدیریت گروه تو تلگرام
@antigmbot GitHub
@acplus_channel
7 794
بمیرید
خب ربات ریچ مارک داون آقا منصور رو فورک کردم و با پایتون بازنویسی اش کردوم
معلومه با کمک جیمی عزیز 🙂↔️
فیچری ام که اد شده:
اینلاین مود هستش
اینطوری :
دیگه چیزی نگم بقیش تو خود ربات هست /help بزنید
@mdrich_bot My GitHub Darkness GitHub
Darkness channel Acplus channel
7 794
آپدیت جدید پیشی :
- یک خب بچه ها من ریت لیمیت قبلی رو حذف کردم و به جاش صف بندی کردم بیست و چهار بیت ها رو
- هم از وارپ هم از سایفون استفاده کردم یه سیستم ترکیبی از جفتشون ساختم😂، اینطوری که
24bit:
یوزر آهنگ رو میده، میره توی صف بعد هر موقع نوبت اش شد با سایفون تلاش میکنه آهنگ رو بگیره اگه ارور خورد سایفون رو آیپی اش رو چنج میکنه دوباره ریکوست میزنه
اگه نشد فالبک میکنه به ۱۶ بیت
16 bit:
اول با وارپ چک میکنه اگه دانلود نشد میره سراغ سایفون اگه نشد فالبک میکنه به m4a
M4a:
این چون زیاد حساس نیست با همون وارپ میگیرتش
MP3:
دست من نیست که بگم مستقیم mp3 بده متاسفانه
- دستور queue اد شده که اگه تو صف بودید دوباره چک کنید که ببینید نفر چندمین
- اگه آهنگی رو اشتباه داد حتی اگه wrong ام زدید اشتباه داد تو دایرکت چنل بدید فورس اش کنم که درست اش رو بده
- از کیوبز و تیدال و آمازون فقط برای بیست و چهار بیت استفاده میشه دیگه و الکی مثلا برای m4a بهش ریکوست نمیره و دیرتر لیمیت میشه
- لیرکس های هم که word-sync رو دستی خودم ریفرمت میکنم تو بک اند، و line-sync اش کردم که شلوغ نباشه
کلی وقت گذاشتم کلی نشستم ایده چیدم و نوشتم که بهترین نتیجه رو داشته باشه اشتراکی نکردم چون پروژه نوپا عه اگه بخوام اینکارو انجام بدم بجا
Premium
میام
Freemium
اش میکنم
اگه حس میکنید یک درصد ام این پروژه براتون مفید نبوده کلی پروژه دیگه هست مثل شازم که خودم خیلی وقته استفاده اش میکنم
@VoiceShazamBot
یا حتی موبات
@melobot
اینهمه ام یوزر دارن، از همینا استفاده کنید
سعی کردم بهترین حالت رو در بیارم کسی رو پیدا نمیکنید سر این موضوع اصلا بخواد بیاد وارپ بزنه اصلا اینم زد بیاد سایفون بلید بگیره راه بندازه 😂
تهش میرن دو سه تا پروکسی میزنن تموم شد رو رفت ماهی ام سه چهار دلار ام پول میدن خلاص 👨🦯
@PishiDLbot
7 794
SUB:
https://images.yaroo383mardak.online/83w0zryxowc4tbb12aso28zgt0rhzdv7acq6/hgbpgy5bhvtcln3i
Configs:
vless://a491b1c4-1141-4f59-9731-e0621f6e452f@www.speedtest.net:443?encryption=none&security=tls&sni=website.yaroo383mardak.online&fp=firefox&alpn=http%2F1.1&insecure=0&allowInsecure=0&type=ws&host=website.yaroo383mardak.online&path=%2F%40mahdi_383ir#ws-tls%20public-Public vless://a491b1c4-1141-4f59-9731-e0621f6e452f@8.6.112.234:443?encryption=none&security=tls&sni=website.yaroo383mardak.online&fp=firefox&alpn=http%2F1.1&insecure=0&allowInsecure=0&type=ws&host=website.yaroo383mardak.online&path=%2F%40mahdi_383ir#ws-tls%20public-Public-IP1 vless://a491b1c4-1141-4f59-9731-e0621f6e452f@8.6.112.232:443?encryption=none&security=tls&sni=website.yaroo383mardak.online&fp=firefox&alpn=http%2F1.1&insecure=0&allowInsecure=0&type=ws&host=website.yaroo383mardak.online&path=%2F%40mahdi_383ir#ws-tls%20public-Public-IP2 vless://a491b1c4-1141-4f59-9731-e0621f6e452f@8.6.112.59:443?encryption=none&security=tls&sni=website.yaroo383mardak.online&fp=firefox&alpn=http%2F1.1&insecure=0&allowInsecure=0&type=ws&host=website.yaroo383mardak.online&path=%2F%40mahdi_383ir#ws-tls%20public-Public-IP3 vless://a491b1c4-1141-4f59-9731-e0621f6e452f@8.6.112.126:443?encryption=none&security=tls&sni=website.yaroo383mardak.online&fp=firefox&alpn=http%2F1.1&insecure=0&allowInsecure=0&type=ws&host=website.yaroo383mardak.online&path=%2F%40mahdi_383ir#ws-tls%20public-Public-IP4 vless://a491b1c4-1141-4f59-9731-e0621f6e452f@8.6.112.34:443?encryption=none&security=tls&sni=website.yaroo383mardak.online&fp=firefox&alpn=http%2F1.1&insecure=0&allowInsecure=0&type=ws&host=website.yaroo383mardak.online&path=%2F%40mahdi_383ir#ws-tls%20public-Public-IP5
7 794
🤖 معرفی پروژه TeleRich
✨ یه بات تلگرام سبک و سرورلس که روی Cloudflare Workers اجرا میشه!
هر متن Markdown یا HTML که بهش بفرستی، فوری به یه Rich Message زیبا و کامل تبدیل میکنه (مطابق با اخرین اپدیت تلگرام)🎨
━━━━━━━━━━━━━━━━━━
🚀 ویژگیهای اصلی:
🔁 رندر زنده Markdown ← Rich Message
🌐 پشتیبانی کامل از HTML
🧠 موتور هوشمند بازسازی Entity (فرمتهای تو در تو مثل bold+italic+underline)
🌍 رابط کاربری دوزبانه فارسی / انگلیسی
📖 راهنمای تعاملی Markdown با نمونههای زنده
🖼 راهنمای مدیا (عکس، ویدیو، صدا، اسلایدشو، نقشه)
🎨 دمو کامل همه قابلیتها در یک پیام
📡 بات فوروارد برای ارسال Rich Message به کانال
⚡ ناوبری با دکمههای شیشهای (Inline Keyboard)
🛡 مدیریت خطای حرفهای — همیشه HTTP 200
━━━━━━━━━━━━━━━━━━
💡 چرا TeleRich؟
✅ بدون سرور — فقط Cloudflare Workers (پلن رایگان)
✅ بدون دیتابیس
✅ بدون نصب Node.js یا CLI
✅ فقط یه فایل worker.js — کپی، پیست، تموم!
━━━━━━━━━━━━━━━━━━
نسخه کد بات برای ارسال به کانال تلگرام
📝 تست و پیشنمایش فرمتبندی قبل از ارسال به کانال
📡 ارسال خودکار پستهای فرمتشده به کانال تلگرام
🎓 یادگیری Markdown و HTML در محیط تلگرام
🛠 ابزار ادمینهای کانال برای تولید محتوای حرفهای
✔️ برای فروادر کانال نیازمند KV
https://github.com/DarknessShade/TeleRich/tree/main/Channel%20Forwarder%20Bot━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 📂 سورس کد و آموزش:
https://github.com/DarknessShade/TeleRich🤖 نمونه بات اجرا شده :
@MarkdownRenderBot#تلگرام #ربات #Markdown #Cloudflare #OpenSource #TeleRich
7 794
به جان خودم آخرین آپدیت امروز (البته فردا شد ):
آقا ما با این ۲۴ بیت دردسر داریم دیه رسما
تو سی دقیقا از ربات میتونید سی تا آهنگ ۲۴ بیت بگیرید
هر کاربر ام دوتا تو هر سی دقیقه
سعی کردم منصفانه ترین لیمیت رو بزارم اگه دیدم باز اوضاع خیطه مجبورم واقعا کمی محدود ترش کنم
خلاصه کیفیت بالا خواستید سعی کنید آخر وقتا یا اول وقتا بگیرید که خلوت تره
تا جای که شد همه چی رو تر تمیز و مرتب در آوردم و سیستم کشینگ رو بر حسب خروجی که فالبک میده ذخیره کنم و بهترین کیفیت ممکن بده رو با بهترین حالتی که میتونستم در آوردم
باگی چیزی بود فیدبک بدید چکش میکنم تا هنوز بدنم گرمه و فاصله نیفتاده بین توسعه اش 😁
@PishiDLbot
7 794
شرمنده که تا الان چند بار وسط پروسه دانلودتون مجبور شدم ربات رو ریستارت کنم روزای اولشه و خب طبعیتا باگ ممکنه داشته باشه و مجبور باشم فیکسش کنم بعدا به مشکل نخوره
یه مموری لیک داشتیم که بازم باید بررسی بشه ولی فکر کنم این دفعه اوکی باشه
و اینکه وارپی که سمت سرور زدم درست چنج نمیشد الان حل شده که دیرتر لیمیت شه و با ایپی جدید ریکوست ها رو سند کنه که سورس های با کیفیت بالا میدن از دستمون نرن ولی بازم خب خیلی حساسن به این مورد و وارپ رو هم دستم باز نیست بیشتر از سی دقیقه رفرش کنم 👨🦯
اگه اون کیفیت مورد نظر رو بهتون نداد
میتونید الان که آپدیت شده
سی دقیقه بعدش رو حساب کنید هر ساعت سر اون تایم بزنید که با ایپی تمیز ریکوست میزنه و لیمیت نشده که کیفیت بالا رو بگیرید یا حداقل شبا یا صبح زود که ریکوست ها کمتره 😁
سعی کردم دیگه بهترین حالت رو در بیارم به توجه به چیزی که دم دست داشتم و اینکه پروژه رو به شله زرد تبدیل نکنم و پر از پچ و api و vpn proxy و و.. نکنم، و خب پروژه الان تقریبا کامله
قربون همتون 😸🤚
@PishiDLbot
7 794
آپدیت جدید:
- تیکه ای از آهنگ رو برای ربات بفرستید، چه متن چه ویدیو چه MP3 مثل شازم بررسی میکنه مشابه اش رو براتون جستجو میکنه میتونید بعدش دانلود کنید
- ادیت تگ، میتونید کاور و اسم آهنگ رو دانلود ادیت کنید
- دکمه wrong track، چون متادیتا آهنگ رو سرچ میکنیم ممکنه یه آهنگ مشابه با همون اسم از ین خواننده دیگه رو بیاره اگه این رو بزنید از یوتیوب میوزیک مستقیم میگیره و کیفیت اش m4a باید باشه حداکثر
- یه فیچر رندوم میوزیک به اینلاین ام اد شد
@PishiDLbot
7 794
خب ربات آپدیت شد:
تا حدی مشکل همزمانی و کندی اش حل شده
برای اینکه کیفیت ها رو دقیق بده و لیمیت نخوریم بک گراند وارپ ران کردم و هر نیم ساعت حداکثر هر ۴۵ دقیقه ریکانکت میشه که آیپی چنج شه
مشکل اینکه ترک اشتباهی میده رو سعی میکنم درست کنم تا جای که میشه
و کلی ریز کاری دیگه که خب نیازی به گفتن نیست
7 794
واقعا ریکوست ها زیاد شده،
ربات واقع مونده زیرش و کند شده 😂
حتی جرعت ندارم یه ریستارت بزنم کلی دانلود رو هوا میمونه
فردا بعضی مشکلاتش رو که تا حد زیادی مشخصه رو فیکس میکنم اگه بشه
خلاصه که شرمنده کنده واقعا آورلود شده 😂
حداقل اکانت ام بن نشه بقیش فداسرتون😂
7 794
خب ربات پیشی دانلودر
با این ربات میتونید لینک ساوند کلاد اسپاتیفای یوتیوب موزیک و .... بدید و حتی اسم آهنگ رو بدید جستوجو میکنه و میتونید راحت با
سه کیفیت
FLAC 24 bit
FLAC 12 bit
M4a
موزیک مورد نظر رو دانلود کنید
اگر هم لیریکس اش در دسترس بود براتون میفرسته
و اینکه میتونید با حالت اینلاین ام از ربات استفاده کنید
به این صورت
@PishiDLbot اسم آهنگ مورد نظر
@PishiDLbot
7 794
anytls://arshiacomplus@n.acp.us.ci:8443?security=tls&insecure=1&fp=firefox&alpn=h3,h2,http/1.1#anyFkinTlsرو excalve تستش کنید 👨🦯
@acplus_channel
7 794
hysteria2://vlxjqoiauby22dvb@n.acp.us.ci:443?security=tls&obfs=salamander&obfs-password=%40arshiacomplus&insecure=0&sni=n.acp.us.ci#hys-4m92j09qr0
خب اینم هیستریا۲
رو مخابرات تستش کردم
یه ترا
فرانسه
@acplus_channel
7 794
کانفیگ
Shadowsocks+xhttp(Steam-one)+ insecure TLS
حجم: یک ترابایت
فرانسه
آنلاک میکنید حداقل پخش نکنید برای خودتون نگه دارید
@acplus_channel
7 794
- کانفیگ های non-tls:
داخل پنل mx-ui یا 3x-ui
شما میتونید
Shadowsocks/trojan/vless/vmess
+ Xhttp( Steam-one/stream up/packet up)
+ insecure TLS
و اینکه تو نسخه های جدید 3x-ui میتونید
'flow':xtls-rprx-vision
رو هم اد کنید بهش حتی از قسمت advanced اینباند ،
بزنید یعنی شما میتونید sni و host رو خالی بزارید
پورت رو این نوع کانفیگ ها فرقی نمیکنه ولی میتونید پورت های استاندارد 443 و 2083 و ... رو تست کنید
رو کلاینت فرگمنت :
Packet: 1-1
interval: 10-20
length: 10-20
ببینید اگه handshake failed داد مقادیر رو چنج کنید
interval: 3-5
length: 100-200
بزارید
بزنید
و کانفیگ رو تست کنید
اینجا چند تا نکته داریم:
۱- اگه شادوساکس xhttp زدید، بدونید که کلاینت ها تو پارس کردنشون مشکل دارن
یعنی شما شادوساکس xhttp وارد کنی تو کلاینت tcp میشه و باید دستی تغییر بدید اونجا ، خواستید به شخص دیگه ای بدینش json بدید
این نوع کانفیگ ها رو مخابرات،ایرانسل، ( تاکیید روی فرگمنت دارم چون با فرگمنت روی همراه اول جوابه)
- پروتکلی که واقعا دوسش دارم TrustTunnel عزیز:
این پروژه ام واقعا خفنه ولی برای یوزر ها خیلی زیاد اوکی نیست،
شما سمت سرور ازتون یه سری سوال موقع ستاپ میپرسه
و یه دامین Dns only لازم داره
که به ایپی سرور پوینت شده خودشم SSL رو میگیره فقط باید حواستون باشه
پورت 80 اشغال نباشه
که میشه اینجوری چکش کرد
lsof -i :80
و اگه چیزی ران بود اینطور کیل اش کرد
kill -9 pid
که معمولا Apache رانه روش با اینم کیل نمیشه اگه دوباره lsof کنید پس
نام پروسه ام خروجی مینویسه
مثلا Apache:
pkill apache
یا.
pkill apache2
از توی گیت هاب ردمی دنبال کنید بقیه اش مشخصه فقط یادتون نره بعد از اینکه اسکریپت نصب کرد
یه چهار خط دستور داره برای راهاندازی و زنده نگه داشتن پروسه تراست تانل اون رو هم بزنید
بعد با
lsof -i :port
حالا هر پورتی که زدید ببیند تراست تانل از اون پورت لیسن میکنه یا نه
ویدیو ستاپ اش رو گرفتم اما فکر نکنم خوب در اومده باشه
https://t.me/Acplus_channel/1552
- کانفیگ های مستقیم UDP base:
خب به هیستریا۲ ام که واقف اید 😂
اگه ایپی سرور روی کلاینت شما
پینگ بده و UDP باز باشه
جوابه
رو همراه اول هم اوکی باید باشه
و
همچنین وایرگارد که خب اگه یوزر و ترافیک زیاد بشه روش امکان بلاک شدن ایپی سرور بیشتره
- ورکر ها:
خب کلی ورکر داریم از جمله bpb , cfnew و نهان و zizifn
که خب روی ورکر کلادفلر نصب میشن
کانفیگ های non-tls اینجا ام اوکی ان
TLS دار ها رو بعضی اپراتور ها محدود شدن، شاید من اشتباه میکنم اما Non-tls ها بهتر عمل میکنن با فرگمنت
شما فقط توی پنل پورت 80 و 443 رو تیک اش رو بزنی کافیه
نکته: بعضی ایپی ها پورت ها فوروارد شدن و ممکنه فقط با پورت خاص خودشون جواب بدن 🙂↔️
نگید تو گفتی فقط اون دوتا
- و پرتوکل http:
اینم جوابه رو مخابرات و ایرانسل و خب سکته ای نیستش راحت میشه پشت سایفون ام استفاده کرد
برای تلگرام اگه اوکیه
- دی ان اس بیس ها:
کل پرتوکل اومده و روش
Dnstt Noizdns slipstream VayDns masterdns stormdns
و خب بنظر من
stormdns
و
Masterdns
رو ستاپ کنید بهتره و بهتر عمل میکنن
کلاینت هاشون ام
Masterdns-Gg
Whitedns
- و وی پی ان های معروف مثل
Avast F Secure Urnetwork Psiphon
رو اپراتور های ایرانسل و مخابرات ام بدک نیست
من خلاصه وار سعی کردم بگم تو این پیام جا بشه چیز دیگه ای هم بود بگید اضافه کنم ایده دیگه داشتید بگید
و نکته ای که حائز اهمیت هستش اینکه کل روش هست رو هر اپراتور هر جا یه چیزی ممکنه جواب بده
و خب اگه کسی بتونه یه همچین اسکرپیتی توسعه بده که یه نمونه از تموم پرتوکل درست کنه و تو یه سابی ، تکستی خروجی بده که سر راست بشه تماما همرو تست کرد که راحتر بشه تست ها
حتی میتونه مثلا دامین و جیمیل بگیره خودش SSL بگیره
ووو....
که مطمعنم اگه من بزنم کسی استفاده نخواهد کرد و وقت الکی ازم میگیره 😂
@acplus_channel
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
