fa
Feedback
گوشه کنار شهر

گوشه کنار شهر

رفتن به کانال در Telegram

نوشتن برای روحت الزامیست و خواندن برای آن تسکین ارتباط با ما: @Mehdi_mikaa1 تبلیغات ☝️ ✅تعرفه https://t.me/tabgkshar

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام گوشه کنار شهر

کانال گوشه کنار شهر (@gkshahr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 17 258 مشترک است و جایگاه 12 831 را در دسته اخبار و رسانه‌ها و رتبه 19 175 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 17 258 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -676 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -10 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.67% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 462 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, بعضی, غصه, آدمیزاد تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
نوشتن برای روحت الزامیست و خواندن برای آن تسکین ارتباط با ما: @Mehdi_mikaa1 تبلیغات ☝️ ✅تعرفه https://t.me/tabgkshar

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اخبار و رسانه‌ها تبدیل کرده‌اند.

17 258
مشترکین
-1024 ساعت
-1237 روز
-67630 روز
آرشیو پست ها
هیچ نجات دهنده ای وجود نداره جز خودت... @gkshahr

هیچ نجات دهنده ای وجود نداره جز خودت...

‏بلد بودن آدما خیلی مهم‌تر از دوست داشتنشونه. @gkshahr

تلاش کن اندوهت را دوست بداری؛ تا شاید برود، به رسمِ تمام چیز هایی که دوست داشتی و رفتند. @gkshahr

اونجا که نیما یوشیج میگه: کسی سوال می‌کند به خاطر چه زنده‌ای؟ و من برایِ زندگی تو را بهانه می‌کنم♥️ @gkshahr

‌ من هم خوش اخلاقم هم بداخلاق، هم سرسنگینم هم شیطون، هم کم حرفم هم پر حرف، هم بهترین هم بدترین، اینکه تو کدومش رو می‌بینی بستگی به این داره که «خودت» کی هستی . @gkshahr

امیدوارم روزی که نجات پیدا کردی، زندگی چیز های مورد علاقت‌ات رو ازت نگرفته باشه عزیزم. @gkshahr

‌ ‏کی میدونه ‏شاید همزمان داریم به هم فکر می کنیم...❤️ @gkshahr

شاید سخت ترین نبرد آدمی زیستن امیدوارانه، شونه ب شونه ناامیدی باشه... @gkshahr

آدمها بخشیده می‌شوند اما هیچگاه به آن جایگاه عزیزی که بودند برنمی گردند:) @gkshahr

‌ اونقدر از سر و ته حرفامون زدیم تا دلِ کسی نشکنه چیزی که موند فقط سکوت بود . @gkshahr

کسی چه میداند من چقدر تلاش کردم روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود [فیودور داستایوسفکی] @gkshahr

‌ امیدوارم از نبردهایی ک ازشون حرف نمیزنی برنده بیرون بیای. @gkshahr

‌ ‌ ‌‌‌ ‏نقطه ضعف آدم‌های بامعرفت اینه که فکر می‌کنن بقیه هم مثل خودشون بامعرفتن . @gkshahr

گاهی انسان از یک غمِ بزرگ نمی‌شکند؛ از هزار اندوهِ کوچک می‌شکند که هر روز، آهسته روی قلبش می‌نشیند. @gkshahr

‌ چه چیزی از رفتن بدتر است؟ ماندن     و     غریبه     شدن . @gkshahr

مارا حوصله خریدن نقاب نبود خوشا آنان که خریدند و عزیزند @gkshahr

کارما در خونه همه رو میزنه، نگران دل شکستت نباش... @gkshahr

کاش آدما انقدر بد نبودن من یه سری ها رو واقعا دوست داشتم:) @gkshahr

مهربون بودن دل بزرگی میخاد اما قدر مهربونی رو دونستن یه ذات خوب و معرفت میخواد. @gkshahr