fa
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

رفتن به کانال در Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

نمایش بیشتر
4 086
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
https://x.com/Efhamcrypto/status/1861383678900756796?t=sJMZlm76zHVyTV-YZPG97Q&s=19 اذا اتعلقت في عملة من عملات سكامرز العرب وصعدت اهرب

كل العملات اللي نزلتها فوق مناطق الدخول اللي حصلناها اهدي وابعد عن السوق ولا داعي للقرارات المتسرعه

شبكات الطبقه الأولي تتحرك اولا 🔷🅰️Ⓜ️♾🧬💢❄️🔶💧🌑🔺 حاليا يبدأ الايثيريوم الحفله واستقبلوا عملات الايكو سيستم الخاص بالايثبريوم بعدها شبكات الطبقه الثانيه وعلي رأسهم 🏧🩸🌐 بعدها مجال الالعاب وان شاء الله خير للجميع قادم الزم مراكزك وبالتوفيق

السلام عليكم أعطيت من اسبوع تقريبا ،#Sei Portal Eigen Zro العملات بدات تتحرك عملات الميم الخاصه بكل ايكو سيستم مهمه #Dogs بال
السلام عليكم أعطيت من اسبوع تقريبا ،#Sei Portal Eigen Zro العملات بدات تتحرك عملات الميم الخاصه بكل ايكو سيستم مهمه #Dogs بالنسبالي علي TON زي BONK علي Solana تحليل العمله الاساسي ممتاز من الاسعار دي جيده للدخول عملات الميم فيها مخاطره ايوه لكن مش اي عمله تدخلها جمعوا منها علي مراحل وتحليلها الفني هنزله قريبا باذن الله

https://x.com/Efhamcrypto/status/1860333496222515501?t=-W0KqUyCpChZvYNFbdHuKw&s=19 الحذر في الفترات دي اللهم قد بلغت

https://t.me/efhamcryptoOffecial/190 في طريقها الي قمه جديده أن شاء الله اتقل الدوره الجايه ودمج تحليل أساسي مع فني ومن غير دوشه وصفر انعكاس وبالمللي 🤝😂🤌🏽 الحمدلله

https://youtu.be/vx_L8EHDqAw خطوات العمل علي ايردروب Eclipse الجزء الثاني

Pyth اشوف فيها خير باذن الله.

عملات قطاع ال RWA شايف كلام كتير وشلال عملات عمال ينزل كل شويه اغلب العملات والمشاريع الجديده هي عملات فقط تستغل الهايب علي القطاع بدون اي أداء يذكر علي أرض الواقع شاركت معاكم علي حسابي في X اكتر من عمله وقت كان السوق يسمح ONDO CFG GFI ومؤخرا نزلت PARCL حاليا اشوف ممكن فقط CFG ليها نقاط دخول ممكن تعطي أرباح جيده تحليلها هنا وربنا يوفق الجميع https://x.com/Efhamcrypto/status/1858189222735175731?t=1uSIuZAIaUwVJol4b9zrmA&s=19

الحذر كل الحذر مع العملات المطروحه جديد حاليا للتداول عمله أو عملتين ممكن يجيبوا أرباح الباقي هيعلقك ارجعوا فقط 7 شهور للخلف 90٪ من العملات علقت الناس معظم أرباحي حاليا هي من ايردروبات أو عملات اشتريتها أعوام 2022 . 2023 ف يرجي الحذر يا شباب وربنا يوفقكم

من فتره جالي عرض 1700USDT عشان ادخل حمله لمنصه لامركزيه وبعد م اخدت الفلوس رجعت راجعت المنصه وكل شئ وقررت انسحب ورجعتلهم فلوسهم ربنا اكرمني بايردروب NS بقيمة 12.000 USDT من محفظتين SUI الدرس ده خلاني قررت البعد عن أي نوع من أنواع الاعلانات أو التسويق نهائيا والحمدلله دائما وابدا

https://youtu.be/6Kbge4N7qdY #Eclipse + Hyperlane الحاجات دي مهمه للي يقدر اعتبروها استثمار

المشروع اقوي من خونه فقط restaking المشروع عنده اكتر من جانب تاني مهم في سوق الكريبتو مشكلتي معاه الفريق عليه مجموعة علامات مش عجباني لكن ال TVL عليه ضخمه