fa
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

رفتن به کانال در Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

نمایش بیشتر
4 084
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
مهم التطبيق يا شباب

اليوم أن شاء الله هعمل لايف علي قناة التليجرام 10 مساء بتوقيت مصر. اللايف هنتكلم فيه عن وضع السوق الحالي . ان شاء الله . الي جانب اكتر من ايردروب مهم .

https://www.swellnetwork.io/post/loyalty-bonus ايردروب Swell يقترب وكل اللي شاركوا فيه من البدايات ليهم نقط زياده لازلت محتفظ بكمية الايثيريوم علي البروتوكول شاركته معاكم من اول م ظهر اشتركتم فيه ؟.

تشتروا افضل USDC مقابل USDT

شئ غريب اني اشوف مجتمع كامل معندوش إليه ولا خطه لإدارة المحفظه وإخراج أرباح وتخصيص جزء من المحفظه المضاربه تنظيم المحفظه وإخراج أرباح وإدارة مخاطر و العمل باستراتيجيه لزيادة راس المال من خلال الربح التراكمي هي بديهيات استثمار . ودي لازم تتعلمها قبل الشراء .

سؤال للاخوه هنا بتعترفوا تشتروا من UNISWAP وعندكم خلفيه جيده عن Dexcsrenner شخصيا بدخل من وقت للتاني اكتر من عمله وصراحه أما واحده بس فيهم بتنجح بتعوض خسائر كتير مشكلة العملات دي اني بدخلها بعد الاطلاق بفتره بسيطه لا تتعدي يوم ؟ ولازم متابعتها دائما من خلال التليجرام ومتابعة السعر اول باول مهتمين بعملات زي كده مع ان درجة خطورتها جدا عاليه ؟

احد المحافظ الكبري الحاصله علي ايردروب eigen قام بإيداع اخر حصه له من الايردروب الي باينانس
احد المحافظ الكبري الحاصله علي ايردروب eigen قام بإيداع اخر حصه له من الايردروب الي باينانس

دي مش اول اشاره اتلقاها اليوم من محافظ كبيره

+---------+----------------+ | TxnType | Swap | +---------+----------------+ | | -120.12K USDE | +---------+----------------+ | | 120.01K USDC | +---------+----------------+ | Value | $120.05K | +---------+----------------+ | From | 0xabb4f79430 | +---------+----------------+ | To | Cow Protocol | +---------+----------------+ | Chain | Ethereum | +---------+----------------+ | Time | 10-06 06:06:35 | +---------+----------------+ معظم المحافظ الكبيره تتخلي عن ال USDE المخصص لعملة لمشروع ETHINA وعملته ENA اتوقع انهيار المشروع مع مخاوف من ال USDT

عملة Eigen تستمر في الهبوط اذا افتتحنا السوق يوم الاثنين سلبي اعتقد هنشوف اسعار جيده العمله . عند 2.5 نقيم وضعها ان شاء الله
عملة Eigen تستمر في الهبوط اذا افتتحنا السوق يوم الاثنين سلبي اعتقد هنشوف اسعار جيده العمله . عند 2.5 نقيم وضعها ان شاء الله

البث مسجل مع احمد من قناة ايزي كريبتو

في

✨منصة BITGET ↔️ منزله عرض لحاملي الىUSDT وال BGB عملة المنصه اذا عملت اغلاق لعملاتك من يوم 05.10 الي يوم 12.10 تحصل عملات مجا
✨منصة BITGET ↔️ منزله عرض لحاملي الىUSDT وال BGB عملة المنصه اذا عملت اغلاق لعملاتك من يوم 05.10 الي يوم 12.10 تحصل عملات مجانيه من عملة Cat اهم شئ يكون الحساب جديد من بعد يوم 27 سبتمبر 2024 اذا مفيش عندك حساب ممكن تسجل من هنا 👇🏽 https://www.bitget.com/expressly?channelCode=sk3g&vipCode=n1zm&languageType=0 تخزين ال USDT 💵 أقل شئ 5 اعلي شئ 2000 تخزين عملات BGB ↔️ أقل شئ 5 اعلي شئ 100.000 فك القفل تقدر تعمله اس وقت . او بعد انتهاء مدة الاسبوع . المنصه هتاخد سكرين شوت كل ساعه وتوزيع العملات المجانيه من Cat هيتم بعد مرور اول ساعه

پیام صوتی00:13

https://x.com/swellnetworkio/status/1841796279971807645?t=eAjZ9lbU18ezNcDzH1Es5A&s=19 #Swell المشروع ده طول اوي وانا نشرته من حوالي سنه الاسبوع القادم هينزلوا رابط الكشف عن التأهل للايردروب . صراحه مش مقتنع بيهم وحاسس أنه مفتاح جديد 😂 انتم ايه رايكم ؟