fa
Feedback
࣪ ִֶָ☾. 𝗆𝗈𝗈𝗇 𝖼𝖺𝖿é.

࣪ ִֶָ☾. 𝗆𝗈𝗈𝗇 𝖼𝖺𝖿é.

رفتن به کانال در Telegram

the moon is beautiful, isn't it? =) a place for everything i'm capable to share. if you want us to talk the talk: http://t.me/HidenChat_Bot?start=252197794 ربات خودمون: @mooncafestarsbot مرکز آرشیو ناشناخته‌ها: https://t.me/mooncafeuni نانا ام~

نمایش بیشتر
1 039
مشترکین
+424 ساعت
+697 روز
+11230 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+172
در 73 کانال‌ها
مه '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+16
در 3 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+1
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+19
در 8 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+80
در 8 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+13
در 6 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+84
در 31 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+233
در 59 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+233
در 15 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+322
در 31 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+199
در 13 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+33
در 11 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+11
در 1 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+107
در 42 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+48
در 5 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+300
در 4 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '240
در 5 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+20
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '240
در 27 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '240
در 52 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '240
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مه '240
در 4 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+135
در 4 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
24 ژوئن0
23 ژوئن+7
22 ژوئن0
21 ژوئن+2
20 ژوئن+3
19 ژوئن+24
18 ژوئن+41
17 ژوئن+3
16 ژوئن+2
15 ژوئن+2
14 ژوئن+4
13 ژوئن+4
12 ژوئن+17
11 ژوئن+1
10 ژوئن+2
09 ژوئن+7
08 ژوئن+8
07 ژوئن+2
06 ژوئن+16
05 ژوئن+24
04 ژوئن+3
03 ژوئن0
02 ژوئن0
01 ژوئن0
پست‌های کانال
sticker.webp0.02 KB

2
وای مرسییییی عسعسعسععسعشعشعش :>💘
19
3
بهترین چنل هر چقدرم بگم بهترین چنلی کم گفتم خیلی چنلت رو دوست دارم 💗😚 و اینکه عاشورا و تاسوعا توهم تسلیت 🖤😔
20
4
sticker.webp
29
5
شماها و حضورتون>>>
27
6
اوه مای گاد یهویی😭😭😭 وای لبخندیم کردی موندم چی بگم سهسهشههش ممنونمم همسر ووکی منم خوشحالم🤏🏻
26
7
نانا عاشقتم. واقعا خوشحالم که باهات آشنا شدم. هر لحظه بیشتر خوشحال میشم واقعا هر لحظهههه
25
8
اوه، خوشحال شدم این حرف رو به یادت داری =)))) اوهوم منم قلبی می‌شدم دقیقا~ واهای... لبخندی شدم مرسی :>🌿💫
19
9
نانا وقتی یه سریال یا سینمایی میبینم یاد اون حرفت میفتم که میگی مهم اینکه از اون فیلمه لذت ببری ژانر و.... مهم نیست و من واقعا دوسش داشتم و براش قلب قلبی میشدم چون ناز بود و اون حس ناز بودن وجودمو قلقلک میداد و خیلی دوسش داشتم و الان بیشتر هم دوسش دارم ☘️✨️
19
10
sticker.webp
24
11
تاسوعا و عاشورا رو بهتون تسلیت می‌گم، التماس دعا🖤
101
12
ممنونممممم سلامت باشیی🌱✨
97
13
خانومی خسته نباشییییی،همه چیز خیلی ناز بوددددد😭
98
14
این خیلی برام با ارزش بود چون اون دوره اینترنت هم قطع بود و خودمم هی یاد اینجا میفتادم و فکرنمی‌کردم فرد دیگه‌ای یاد اینجا بیفته ولی تو یادش بودی و خوشحالم کردی😭😭💘
34
15
هروقت اینجا رو میدیدم یاد نانا می‌افتادم~
هروقت اینجا رو میدیدم یاد نانا می‌افتادم~
35
16
اینو یه بار تو چنلم گفتم ولی به خودتم بگم که با دیدن اینجا همش یادت میوفتادم😭😭😭
اینو یه بار تو چنلم گفتم ولی به خودتم بگم که با دیدن اینجا همش یادت میوفتادم😭😭😭
35
17
+1
بدون متن...
49
18
‌‌ ◜˓#JeongNyeon˒◞ ‌‌ | ◜˓#SalonDrip˒◞ یه‌اون: اون زمان که برای سریال جونگ‌نیون تمرین میکردم، بعضی وقتا واقعا تحت فشار قرار م
‌‌ ◜˓#JeongNyeon˒◞ ‌‌ | ◜˓#SalonDrip˒◞ یه‌اون: اون زمان که برای سریال جونگ‌نیون تمرین میکردم، بعضی وقتا واقعا تحت فشار قرار میگرفتم برای همین شب‌ها با ته‌ری تماس میگرفتم و از اینکه دارم سختی میکشم شکایت میکردم. 🤏🏻😭 یه‌اون: یک‌بار داشتم فکر میکردم اگه کاراکتر دیگه‌ای رو بازی میکردم بیشتر به ته‌ری نزدیک میشدم. واقعا حسودیم میشد، موقع فیلمبرداری توی اتاق انتظار بودم و صدای بقیه رو شنیدم که کلی دارن میخندن و میگن خیلی جالبه. با خودم فکر کردم این صحنه باید خیلی سرگرم کننده باشه، چرا اونا انقدر خوشحال بنظر میرسن؟! و موقعی که نوبت من میشد صحنه انقدر جدی بود که همه ساکت میشدیم. یونگسو به جونگنیون حسودیش میشد و خیلی رابطه خوبی نداشتن، پس ماهم صحنه‌های خنده‌دار زیادی نداشتیم. منم دلم میخواست با اونی بخندم! از اینکه نتونستم باهاش خوش بگذرونم ناراحتم. پس روز تولدش یه نامه براش نوشتم و گفتم با بقیه زیاد خوش نگذرون! حسودیم میشه!
35
19
بدون متن...
48
20
به هر کی که بخواد برای اولین ببینتش حسودی میکنم
44