fa
Feedback
Mornin' Light.

Mornin' Light.

رفتن به کانال در Telegram

All the Queen & Kings are here, be respectful. چنل پلی‌لیست: @MornLightsSong تبلیغات: - ناشناس: t.me/safeCht_bot?start=Sara (یا به دایرکت چنل پیام بدید) سارا صدام کن.💕 من در هیچ اپ داخلی فعالیت ندارم‌

نمایش بیشتر
3 468
مشترکین
+2124 ساعت
+1327 روز
+61230 روز
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+601
در 2 کانال‌ها
مه '26
+544
در 2 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '260
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+37
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+24
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+49
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+132
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+34
در 1 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+95
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+200
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+198
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+144
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+389
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+200
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+369
در 2 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+127
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+275
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+190
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+152
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+304
در 1 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+328
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+421
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+1 643
در 1 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
25 ژوئن+19
24 ژوئن+21
23 ژوئن+37
22 ژوئن+12
21 ژوئن+13
20 ژوئن+14
19 ژوئن+23
18 ژوئن+19
17 ژوئن+8
16 ژوئن+21
15 ژوئن+21
14 ژوئن+17
13 ژوئن+15
12 ژوئن+36
11 ژوئن+25
10 ژوئن+47
09 ژوئن+21
08 ژوئن+26
07 ژوئن+34
06 ژوئن+30
05 ژوئن+23
04 ژوئن+28
03 ژوئن+36
02 ژوئن+25
01 ژوئن+30
پست‌های کانال
📬━WizardLiz Said: • چطور وابسته‌ی افراد زندگیمون نباشیم و به هر موضوعی اهمیت ندیم؟ • توی این ویدیو از لیز بطور خلاصه صحبت میشه از وابسته بودن به پارتنر و دوستان، نشخوار فکری و ترس از ترک شدن، اهمیت ندادن به هیترها، سکوت دربرابر شایعات و توهین، پذیرفتن واقعیت، منطقی بودن و نشون ندادن احساسات و..، امیدوارم مفید باشه براتون.

2
بدون متن...
946
3
پس من نمیتونم بهتون بگم به ظاهر پارتنرتون اهمیت بدید یا ندید بچها جونی (هرکسی خودش همین الان درونش میدونه که این فاکتور واسش مهمه یا نه)، من تنها کمکی که میتونم بکنم اینه که بگم از خودتون صادقانه بپرسید ظاهرش میتونه روی کیفیت رابطه‌ و رفتار شما باهاش تاثیری بزاره یا نه.
945
4
هیچوقت طبق نظر، سلیقه یا استانداردهایی که بقیه بهتون میگن پارتنر انتخاب نکنید. اینا سوالاتیه که باید از خودتون بپرسید و ببینید ترجیح شما چیه. خیلیا ظاهر و چهره براشون اهمیتی نداره و برای خیلی‌ها هم همون ظاهر و چهره‌ای که سلیقشون نیست میتونه بعدا تاثیرات منفی‌ای روی رابطشون بزاره و چه بسا منجر به رفتارهای تاکسیکی بشه (مثل خیانت، تمسخر، تحقیر و یا خجالت از دیده شدن‌ِ پارتنرشون صرفا چون ظاهرش سلیقه‌شون نیست)
933
5
سلام خوبی؟؟ یه راهنمایی میخواستم ازت وقتی آدم یه نفر و دوست داره و اون یه نفرم دوسش داره و گرین فلگم هست ظاهر اهمیت آن چنانی داره؟؟؟ طرف قیافه ش بد نیست عادیه نرماله خیلی بامزه س ولی خیلی خوش قیافه م نیست اینجوری نیست که بگی واوووو اومایگاددچه جذاب
935
6
₍₍💎◜‌ چیزی که جامعه خیلی اوقات متوجه نمیشه و باعث میشه مردم به احساسات خودشون برچسب‌های بد بچسبونن اینه که احساساتِ ما اشتباه، نادرست یا بد نیستن، بلکه نحوه‌ی پاسخ ما در مواجه با تجربه‌ی اون احساسه که مهمه. مشکل از احساس خشمگین بودن نیست، مشکل از فریاد زدن و پرتاب اشیاست. مشکل از حس شکست خوردن نیست، مشکل جا زدن و منصرف شدنه. مشکل مخالفت با نظر یک شخص نیست، مشکل بی‌احترامی به نظرشه. مشکل از احساس حسادت هم نیست، مشکل سنگ‌اندازی و دشمنی کردن با شخصیه که به موقعیتش حسادت میکنی. پس خیلی ساده‌ست، ما آزادیم که احساساتمون رو با تمام وجود بپذیریم، تجربه کنیم و ارزشمند بدونیم و اصلا نیازی نیست شرمگین باشیم از داشتن چنین احساساتی. اما یادمون باشه چیزی که مارو تبدیل به یک انسان خوب میکنه، واکنش و اقدامیه که بعد از تجربه‌ی هر احساس داریم.
1 006
7
ˎ💅🏻ˊ Iconic Quote by Alessia :+1
ˎ💅🏻ˊ Iconic Quote by Alessia :
1 200
8
Reminder: توی جملاتت خودت رو با صفت‌های منفی و سطح پایین خطاب نکن، حتی به شوخی.
1 229
9
Good Morniing Queens✨
1 321
10
ریکشناتون کو؟🍓
908
11
˒˒ چطور خواسته‌هامون رو به راحتی جذب کنیم؟ ˓˓ (ترجمه کامل) ❥ ˓ Listen to: Wizard Liz 🧘🏻‍♀ در این ویدئو لیز درمورد اهمیت دیس
˒˒ چطور خواسته‌هامون رو به راحتی جذب کنیم؟ ˓˓ (ترجمه کامل) ❥ ˓ Listen to: Wizard Liz 🧘🏻‍♀ در این ویدئو لیز درمورد اهمیت دیسیپلین، آمادگی قبل از منیفست کردن، نحوه استفاده از قدرت هیپنوتیزم ذهن، تغییر باورهای فکری، شیفته نبودن، استمرار در کار و غیره بهمون میگه. امیدوارم که براتون مفید باشه. t.me/MornLights
1 575
12
امروز ویدیو جدید داریم💅🏻
1 506
13
Good Morniiing ☀️🍉
1 504
14
بدون متن...
491
15
ممنون که اومدید حرف بزنیم. یادتون نره قبل از خواب خودتون رو بغل کنید و ازش تشکر کنید بابت کارایی که امروز واستون کرده. شبتون بخیر🎀
491
16
برای امشب کافیه خوشگلای من،‌ پیاما فعلا میمونن که اگه دوست داشتید سیوشون کنید تا فردا💞
458
17
قبلا هم درموردش حرف زده بودم این مبحثیه که خیلی‌ها راحت نیستن درموردش بشنون یا حرف بزنن برای همین تاجایی که میشه کوتاه توضیح میدم اعتیاد به خودارضایی و یا حتی تمایل زیاد و غیرعادی به داشتنِ ارتباطات جنسی نتیجه‌ی جمع شدن حجم زیادی از انرژی داخل بدنه که فرد بلد نیست تخلیه‌ش کنه. اکثر افرادی که به اینکار روی میارن و بهش معتادن اگر دقت کنید در اون مدت خیلی بیکارن، در طول روز وقتشون رو صرف کار خاصی نمیکنن، سعی نمیکنن برن توی جامعه یا زیاد با دوستا و آدمای دورشون ارتباط برقرار نمیکنن و یا هدف و ذوقی ندارن، چرا؟ چون وقتی هدف نداشته باشید، وقتی برای هم‌صحبتی با آدمها، مهارت، هدف و خواسته‌ی قلبی تلاش نکنید حجم زیادی از انرژی‌ای که باید صرف همین کارا می‌شده توی بدنتون میمونه و بدن شما باید از یک طریقی این انرژی رو تخلیه کنه و وقتی چاره‌ای نداشته باشه می‌ره سراغ روش‌هایی که ارتعاشات پایینی دارن، مثل مصرف مواد، خوردن بی‌رویه الکل، داشتن سکس با افراد متعدد و عادت به خودارضایی. پس اولا، اگر معتاد به تماشای پورن یا هر محتوایی که باعث تحریک شما به انجام اینکار میشه هستید اون رو حذف کنید و کنار بزارید و دوما، انرژیتون رو صرف خلق کردن، صرف ورزش کردن و بطور کلی صرف انجام یک فعالیت کنید تا به مرور این اعتیاد کمتر و کمتر بشه🤍
527
18
میدونم شرم اوره ولی برای ترک خودارضایی باید چیکار کرد؟ترک نه وسوسه نشدنش
538
19
دوما، میلیاردها انسان روی زمین وجود دارن و شما فکر میکنید تایپ موردعلاقه همشون اسکینی‌عه؟ یا تایپ موردعلاقه همشون توپره؟ نه‌. مطمئن باشید شخصی وجود داره که شما رو فارغ از اینکه بدنتون چه شکلیه بپرسته و دوست داشته باشه، اما اول از همه مهمه که شما همون عشق رو خودت به خودت بدی. چون تا زمانی که خودت رو لایق این عشق ندونی، دریافتش هم نخواهی کرد💗
529
20
بچها جونی اولا، اسکینی بودن یک امتیاز نیست، همونطور که توپر بودن هم یک امتیاز نیست. صرفا دو نوع مختلف از بدن هستن. پس چی امتیازه؟ سالم بودن. ما هم اسکینی غیرسالم داریم و هم توپر غیرسالم بچها. پس لطفا و لطفا اگر قصد دارید بدنتون رو بسازید اولویت ذهنتون رو از اینکه "اول اسکینی بشم" یا "اول یکم توپر بشم" بردارید و بزارید روی اینکه هر بدنی میخواید بسازید رو "سالم" بسازید. حالا من به شخصه معتقدم تا زمانی که یک زن بدنش سالم باشه و با خودش در صلح باشه نیازی هم نداره که لاغرتر یا توپرتر بشه. که امیدوارم واقعا همه‌ی ما زنها با بدنمون به صلح بیشتری برسیم.
553