fa
Feedback
Thursday - Channel Folder (SL)

Thursday - Channel Folder (SL)

رفتن به کانال در Telegram

Hello! Welcome to Channel Folder (SL). This is a Folder which is posted on Thursday

نمایش بیشتر
Buy Ad
349
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
+4130 روز

در حال بارگیری داده...

ابر برچسب‌ها
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '25
ژوئن '25
+50
در 63 کانال‌ها
مه '25
+29
در 39 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '250
در 9 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '250
در 30 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '240
در 89 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+74
در 80 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+232
در 121 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+51
در 31 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '240
در 26 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+184
در 69 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
20 ژوئن0
19 ژوئن0
18 ژوئن+1
17 ژوئن0
16 ژوئن+1
15 ژوئن0
14 ژوئن+1
13 ژوئن0
12 ژوئن0
11 ژوئن0
10 ژوئن0
09 ژوئن0
08 ژوئن+1
07 ژوئن0
06 ژوئن+8
05 ژوئن+37
04 ژوئن0
03 ژوئن0
02 ژوئن0
01 ژوئن+1
پست‌های کانال
Telegram Gift Giveaway Started guys... https://t.me/Educationatgangstersquad/3638

2
Okkoma kiyak wage awada 🙈
80
3
Members kiyak awada guys 🤗❤️
93
4
Thursday 7.00 pm වලට Schedule කරන්න Guys... ScreenShots දාන්න... 500+Sub channels only
14
5
Thursday 7.00 pm වලට Schedule කරන්න Guys... ScreenShots දාන්න... 500+Sub channels only
27
6
Thursday 7.00 pm වලට Schedule කරන්න Guys... ScreenShots දාන්න... 500+Sub channels only
32
7
Thursday 7.00 pm වලට Schedule කරන්න Guys... ScreenShots දාන්න... 500+Sub channels only
50
8
Thursday 7.00 pm වලට Schedule කරන්න Guys... ScreenShots දාන්න... දාපු නැති Channels ඉවත් කරනවා.
3
9
❗️❗️ ATTENTION PLEASE ❗️❗️ ❤️‍🩹 ගොඩක් අය අපේ paid channel set එක නොමිලේ ගන්න අවස්ථාවක් ඉල්ලපු නිසා අපි Paid දීපු Channels ඔක
❗️❗️ ATTENTION PLEASE ❗️❗️ ❤️‍🩹 ගොඩක් අය අපේ paid channel set එක නොමිලේ ගන්න අවස්ථාවක් ඉල්ලපු නිසා අපි Paid දීපු Channels ඔක්කොම නොමිලේ දෙනවා ටික දෙනෙකුට. ⚠️ හැබැයි මේ අවස්ථාව දෙන්නෙ ටික දෙනෙකුට විතරයි. ❤️‍🔥 ඔයත් තාම අපේ Folder එකට ආවෙ නැති කෙනෙක් නම් ඉක්මනට යට තියෙන Button එක ඔබලා Join වෙන්න. ⁉️ 200 දෙනෙකුට විතරයි හොදේ.
12 165
10
Hi
118
11
members kiyak awada
168
12
ලබන සතියේ බ්‍රහ්පතින්දා හවස 7.00 ට SCHEDULE කරලා SS දාන්න හැමෝම 54 channels added 500+ CHANNELS ONLY
61
13
ලබන සතියේ බ්‍රහ්පතින්දා හවස 7.00 ට SCHEDULE කරලා SS දාන්න හැමෝම 44 channels added 500+ CHANNELS ONLY
64
14
ලබන සතියේ බ්‍රහ්පතින්දා හවස 7.00 ට SCHEDULE කරලා SS දාන්න හැමෝම 36 channels added 500+ CHANNELS ONLY
73
15
ලබන සතියේ බ්‍රහ්පතින්දා හවස 7.00 ට SCHEDULE කරලා SS දාන්න හැමෝම 20 channels added 500+ CHANNELS ONLY
81
16
ලබන සතියේ බ්‍රහ්පතින්දා හවස 7.00 ට SCHEDULE කරලා SS දාන්න හැමෝම 500+ CHANNELS ONLY
81
17
❗️❗️ ATTENTION PLEASE ❗️❗️ ❤️‍🩹 ගොඩක් අය අපේ paid channel set එක නොමිලේ ගන්න අවස්ථාවක් ඉල්ලපු නිසා අපි Paid දීපු Channels ඔක
❗️❗️ ATTENTION PLEASE ❗️❗️ ❤️‍🩹 ගොඩක් අය අපේ paid channel set එක නොමිලේ ගන්න අවස්ථාවක් ඉල්ලපු නිසා අපි Paid දීපු Channels ඔක්කොම නොමිලේ දෙනවා ටික දෙනෙකුට. ⚠️ හැබැයි මේ අවස්ථාව දෙන්නෙ ටික දෙනෙකුට විතරයි. ❤️‍🔥 ඔයත් තාම අපේ Folder එකට ආවෙ නැති කෙනෙක් නම් ඉක්මනට යට තියෙන Button එක ඔබලා Join වෙන්න. ⁉️ 200 දෙනෙකුට විතරයි හොදේ.
14 049
18
Hi kattiya folder eka aye onada
164
19
10 000+ ayath ib enna cross promotion.
174
20
Cross promotion inbox @ashen_dahanayake (only 15 000+ subscribers thiyana channels)
176