fa
Feedback
𝗪𝗛𝗬 𝗠𝗘..

𝗪𝗛𝗬 𝗠𝗘..

رفتن به کانال در Telegram

أن تثمر جميع محاولاتنا أن نصل إلى ما نوّد وأنّ تلك المساعي لا تخيب."

نمایش بیشتر
498
مشترکین
-324 ساعت
-77 روز
-2430 روز
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+5
در 0 کانال‌ها
مه '26
+18
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+16
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+6
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+5
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+9
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+14
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+23
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+33
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+510
در 2 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+9
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+9
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+14
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+21
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+151
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+267
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
23 ژوئن0
22 ژوئن0
21 ژوئن0
20 ژوئن0
19 ژوئن+1
18 ژوئن0
17 ژوئن0
16 ژوئن0
15 ژوئن0
14 ژوئن+1
13 ژوئن0
12 ژوئن0
11 ژوئن0
10 ژوئن0
09 ژوئن0
08 ژوئن0
07 ژوئن0
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن0
03 ژوئن+3
02 ژوئن0
01 ژوئن0
پست‌های کانال
ف جروب نسائي بحت واحده منزله تشتكي من بخل جوزها عاطفيا وأنها عاوزه طريقه تتجاهله بيها صدقا مش تمثيل لأنها تعبت و زهقت تفهمه أنها عاوزه اهتمام وحب ومشاركه وللاسف مفيش استجابه .. مش ديه المصيبه نهائي .. المصيبه أن الكومنتات كلها ستات عندها نفس المشكله وبيقولولها احفظي قران وانشغلي عنه هيدور عليكي ! مخيف جدا أن شريك حياتك اللي المفروض يبقي ال safe zone بتاعتك يبقي علاقتك بيه محتاجه ألاعيب نفسيه وجهد مبذول عشان تاخد منه اللي انت محتاجه! ولما يبقي مطلوب من واحده تمارس انشطه وتحفظ قرآن وتعمل صحاب ..الخ عشان تعرف تملأ الفراغ اللي سايبه شريك الحياه كانت بتتجوزه من الاول ليه ! طب مهي كانت عند اهلها وماليه وقتها بنفس الطريقه .. يعني ايه حد يحوش الحب والاهتمام عشان لما يتجوز يشارك وقته كله مع حد فالحد ده ياخد التحويشه ويقوله روح العب انت بقي الدوده لحد ما افضالك !!

2
بعرف إنها خلصت لما بستخسر ادي رد فعل حتى
36
3
‏جاور من يهوِّن عليك الدنيا، لا من تَهون عليه :"))
50
4
الحمد لله خلصت مسيرتي التعليميه اي حد قدامه شغل ب ٣٥ الف جنيه يكلمني.
88
5
مساء الخير..
88
6
عتاب؟ ههه عيناك تغلي و من تشكو له صنم"..
158
7
‏دايماً بيجي في بالي جملة "وانا مين يراضيني"؟ ‏ولحد دلوقت مش عارف مين يراضيني !
159
8
احدهم قالت لدي حبيب لا يتوقف عن السعي لأجلي..رأيته وهو يحاول من أجل بقاءنا معًا ورأيته وهو يبحث عن سعادتي وراحتي وكانت تلك أحن المشاهد التي مرّت على قلبي لا يكتفي من الحديث معي، تعجبه ثرثرتي حول الأشياء التي تثير اهتمامي وحدي عزيزي الذي أحبُّه يخبرني دائمًا أنني مُميزة وأن لروحي طابع سحري يعجَز عن مقاومته حتى وأنا أُثير المتاعب والفوضى
167
9
عارفه كويس يعني ايه تبص لحاجة بنظرة كلها خيبة (كنت شايف فيها أمل)
168
10
تسوى ايه الدنيا قصاد ان حد صايم و مصلي و محتسب يخصصلك دقيقة قبل فطاره و لا في سجدته يدعي و يحسبن فيها من كتر اللي عملته معاه يعني تخيل في ايام الواحد بيترجى فيها دعوة حلوة عشمان في الاستجابة ، الشكوى لربنا مش سهلة و لا هو بيتساهل فيها ربنا بيسامح في حقه بس مش في حقوق العباد ..
171
11
‏طبيعي لما هلاقي نفسي مش من ضمن اولوياتك اني همشي مش معقول ابقي بهتم بيك وبسأل عليك وعلي بالي دايماً وحاطك من ضمن اولوياتي وملاقيش منك المثل وتقولي استني اصل مشغول اصل الدنيا وخداني اصل الكلام ده كله ما كل الناس مشغوله بس ف فرق بين الي بيحط ف اعتباره الناس اللي بيحبها وبين اللي بايع.
168
12
‏مَحبتك متلزمنيش بأي شكل لو مكُنتش هتقدرني وتحترم وجودي فى حياتك ميهمنيش كلامك الحلو الشِّيك قد ما يهمني أشوف ده فى تصرفاتك وأفعالك معايا أنا مبحبّش أسلوب الحاجة وعكسها بتحبنى يبقى مواقفك معايا هي الى تقولي ده مش لِسانك وبسّ مَهما كان الكلام حلو ومطلُوب الفِعل اللى يثبت كلامك .
169
13
النوايا مخفيه لدرجه انك ممكن تكون بتفكر تجيب حته من السما لحد بيفكر ازاي هيطربقها عليك
148
14
الزمالك بطل الدوري المصري الحياة جميلة حبوا بعض الدنيا لسه بخير الحمد لله الحياة تستحق نعيشها♥️♥️
142
15
يعني ايه الايفون يقفل لوحده عشان حران؟ واحاول افتحه يجيلى مسدج ان الجو حر ولما الحرارة تنزل هيشتغل ويسبنى ويقفل؟ كان ماله الهواوي
153
16
فيه حاجات كده ما ينفعش ندورلها على مبرر لأنها مالهاش! يعني مفيش مبرر للطباع ولا في مبرر للقسوة ولا في مبرر لقلة انك متتشفش وأقولك الكبيرة؟ ولا في مبرر للإهمال بس في ردة فعل وهي التجنب البعد نبطل ندي فرص على أمل التغيير عشان جميع ما سبق ده ما بيتغيرش والله ولو اتكلمت فيه مش هيتحل.. قدر نفسك وخد بعضك وامشي وسيبهم ل اللي شبههم.
157
17
‏انا بقيت شخص مسالم جدا يعني حبتني كرهتني بعدت قربت عملت بلوك انا مش هعارضك..
145
18
كيف استمر ويا حبيبي الل ما يحب كيف استمر!! واقوله حبني بالغصب ؟؟!😆
142
19
مفيش أسوأ من إحساس انك عملت كل حاجة تقدر تعملها .. وبرضوا مفيش فايده !! ربنا يكفيكوا شر المعافرة اللي بتروح هدر. إحساس التوهان اللي مصحوب بحيرة وسؤالك لنفسك جواك " هو كان ناقص ايه يتعمل ومعملتوش ؟! طب انا استاهل كدة بعد كل ده ؟!
137
20
‏عادَ غَريبًا كمَا كان، ربَّما كانَ غَريبًا طوَال الوَقت وأنا من اختَلقتُ الألفَة.
136