SPM IS CALLING 🤙
رفتن به کانال در Telegram
Group👉https://t.me/spmstudy06 SPM 2025 SIGN OFF✍🏻 SPM 2026 IS CALLING 🤙🏻 Teruskan, walaupun sukar. 28/12/2023 channel was created
نمایش بیشتر6 763
مشترکین
+924 ساعت
+1027 روز
+30030 روز
آرشیو پست ها
6 763
LATIH TUBI SOALAN SPM SEBENAR (SEJARAH KERTAS 1)
1. SPM 2021
https://forms.gle/7Xe43Cy3HfSZ1GJp7
2. SPM(U) 2022
https://forms.gle/Miukk7VZWcqYPhWH9
3. SPM 2022
https://forms.gle/qvF5xYiZMoo2rDj19
4. SPM 2023
https://forms.gle/LTbPgfBxP8uwJzuC9
5. SPM 2024
https://forms.gle/pxZ6X3GoaK6ixUAN6
6. SPM 2025
https://forms.gle/y3Jh8athKsDXVCv7A
6 763
Repost from QUIZIZZ SEJARAH🤓
Soalan SPM 2021-2024 K1 Tingkatan 4
Disertakan dengan jawapan buku teks.
Semoga bermanfaat untuk semua anak murid🫶🏻
#suehebatsigsjb
6 763
Repost from N/a
LATIH TUBI SOALAN SPM SEBENAR (SEJARAH KERTAS 1)
1. SPM 2021
https://forms.gle/7Xe43Cy3HfSZ1GJp7
2. SPM(U) 2022
https://forms.gle/Miukk7VZWcqYPhWH9
3. SPM 2022
https://forms.gle/qvF5xYiZMoo2rDj19
4. SPM 2023
https://forms.gle/LTbPgfBxP8uwJzuC9
5. SPM 2024
https://forms.gle/pxZ6X3GoaK6ixUAN6
6. SPM 2025
https://forms.gle/y3Jh8athKsDXVCv7A
6 763
ini beberapa hari sblm trial, saya buat k1 spm 2021-2025 berulang kali.
alhamdulillah, trial saya dpt 32/40
tak tinggi sngt sbb study last minit tpi alhamdulillah☺️
6 763
tipsnya ialah cari 3 set soalan kertas 1 setiap minggu.
untuk seminggu tu, kamu buat set ii soalan yg sama tu setiap hari sampailah kamu dapat semua betul 40/40.
Kesalahan pertama sy ialah bila sy ingt makin byk soalan sy buat, sy makin pandai..tapi sebenarnya salah!!! Buatlah soalan yg sama berulang kali sampai dapat 40/40.
lebih effective,
semua objective saya dpt 30+/40😊😊
Inshaallah kalau diamalkan dari harini smpai spm..tak mustahil utk dpt 40/40☺️☺️
6 763
contohnya subjek sejarah, paper 2 awak score dpt 85 tpi paper 1 awak rendah hanya dpt 25/40
yg sepatutnya awk dpt A- awak dpt B+
sakit tak???
SAKITT!!!
6 763
pada pendapat sy lah kan, yes paper 1 tak mempengaruhi sngt markah awak secara general tpi ianya sngt mempengaruhi bila awak nak tukar gred..contoh mcm: awak patutnya dpt A+ tpi just dpt A solid sahaja sbb tak score paper 1
sakit kann??
so lpsni jgn pandang sebelah mata tau paper 1!!
6 763
Hallo guyss,, siapa ada problem tak boleh score kertas 1(omr)??mana ii subjek?? nak tahu tak rahsianya apaa utk score paper 1 ni😛😛
6 763
how u guys move on from result yg teruk, my biggest problem ialah bila dpt result agak teruk saya terus down..anyone? we are helping each other.
#09
6 763
🎉 ADMISSION OPEN FOR AUGUST 2026! 🎉
💯 Learn from a proven programme that has helped students achieve outstanding SPM results.
🏆 85% of 2024 SPM students scored A+!
✨ You could be the next success story!
✅ Live lesson recordings available for:
• Form 4 Mathematics (BM & English)
• Form 4 Additional Mathematics (BM & English)
• Form 5 Mathematics (BM & English)
• Form 5 Additional Mathematics (BM & English)
🌟 Why join?
📖 Homework guidance
📈 Improve your grades with structured lessons
💬 24/7 WhatsApp support
🎯 Effective exam techniques and continuous revision
🎥 Unlimited access to recorded lessons—learn anytime, anywhere!
📲 Limited places available!
Secure your spot today and start your journey towards an A+ in Maths & Add Maths.
📞 WhatsApp: 017-966 0510
▶️ YouTube: Bhuvenraj Ganesh
Join now and unlock your Maths potential! 🚀📚
6 763
Ada 2 soalan yg sy janji nak bagi skema tapi belum bagi,, maaf ya semua sbb sy ada kelas pagi, petang dan malam😭😭😭inshaallah nnti klau ada masa sy bagi yaaa..maaf buat tertunggu ii🫂🫂
6 763
in fact, dlm soalan sendiri dah ada jawapan..
cuma kena pandai buat ayat dan kacip sikit je
