fa
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

رفتن به کانال در Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

نمایش بیشتر
1 111
مشترکین
+324 ساعت
+317 روز
+10930 روز
آرشیو پست ها
جون

😐😐😐😐😐

میدونستم همو دوست دارین

اره

دراکو میگی

منظورم یکی دیگه بود

نه تازه یادم اومد اسمت دیاست

دوستم داری

با ک هم تموم میشه

نه وایسا

از هرچی ادم اسمش با د شروع میشه عصبانیم

واقعا

چقدر خوابم میاد ولی نمیخوابم

عجب

ناراحتم چرا این فور خورد

رفیق

دوست کلمه ضعیفه

دوست

پس چیم؟