fa
Feedback
One prop پراپ فرم

One prop پراپ فرم

رفتن به کانال در Telegram

شرکت تامین سرمایه oneprop ارائه دهنده سرمایه ترید افزایش دانش مالی و کسب سود در وان پراپ ________________________ پشتیبانی تلگرام @Oneprop_support سایت www.oneprop.net اینستاگرام Instagram.com/oneprop_net ما را اولین بخوانید….

نمایش بیشتر
2 902
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-127 روز
-9930 روز
آرشیو پست ها
گفت: «تعهد ما به تورم ۲٪ قوی، متفق‌القول و بدون ابهامه.» «بدون ابهام.» این رو توی ذهنت نگه دار.

❌ یه چیزی که خیلی جالب بود برام: وارش یه جمله گفت که ۵ سال بود از فدرال رزرو نشنیده بودیم

❌ یه چیزی که خیلی جالب بود برام: Warsh یه جمله گفت که ۵ سال بود از Fed نشنیده بودیم

رییس جدید فدرال رزرو اینه 🤝 کوین وارش ⭕️ دوست دارید در مورد فدرال رزرو و تصمیم هاش بیشتر بهتون بگم؟ ❌ روی اقتصاد خیلی تاثیر
رییس جدید فدرال رزرو اینه 🤝 کوین وارش ⭕️ دوست دارید در مورد فدرال رزرو و تصمیم هاش بیشتر بهتون بگم؟ ❌ روی اقتصاد خیلی تاثیر گزاره

پیام ویدیو01:00

یه چیز مهم برای روزهای آینده: Warsh گفت «بدون ابهام.» ولی بازار هنوز داره این رو هضم می‌کنه. یعنی چند روز آینده نوسان داریم. هر داده اقتصادی مهم‌تر از قبل میشه. CPI بعدی، NFP بعدی، هر کدوم می‌تونه بازارو تکون بده. این محیط برای تریدر بی‌پلن خطرناکه. برای تریدر با سیستم؟ فرصت.

روی حساب ها تخفیف فوق العاده ای هست که میتونید استفاده کنید ❤️❤️❤️❤️ Oneprop.net

پیام ویدیو00:47

حتما بروکر خودتون رو چک کنید

⭕️حواستون هست دیگه ؟

پیام ویدیو00:21

دیروز گفتم صبر کن. گفتم عجله نکن. گفتم اول زنده بمون. حالا بذار بگم چی شد. و چرا کسایی که صبر نکردن، دیروز سختشون گذشت.

پیام ویدیو00:38

چرا میگم عدد مهم نیست؟⚫️ چون بازار ۹۷٪ مطمئنه نرخ بهره ثابت می‌مونه. وقتی همه یه چیزو می‌دونن، دیگه اون چیز بازارو تکون نمیده
چرا میگم عدد مهم نیست؟⚫️ چون بازار ۹۷٪ مطمئنه نرخ بهره ثابت می‌مونه. وقتی همه یه چیزو می‌دونن، دیگه اون چیز بازارو تکون نمیده. پس امشب چی بازارو می‌ترکونه؟ سه تا چیز که هیچ‌کدوم «نرخ بهره» نیست. بذار بگم چی‌ان.

میپرسی چرا ؟

⭕️ امشب. 💡ساعت حدود ۹:۳۰ شب به وقت ما، یه عدد اعلام میشه که کل بازار منتظرشه. ولی می‌خوام یه چیزی بگم که شاید باورت نشه: اون عدد اصلاً مهم نیست.

❤️‍🔥 بذار بگم من فردا چیکار می‌کنم. شاید به دردت بخوره. اگه گنگ بود و بازار سردرگم شد — هیچ‌کاری نمی‌کنم.🚨
این سومی مهم‌تر از همه‌ست.
📱 چون "هیچ‌کاری نکردن" هم یه تصمیمه. و بعضی وقتا بهترین تصمیمه. ❤️❤️❤️❤️

❌❌ اگه قرمزو زدی، قضاوتت نمی‌کنم. خودمم یه زمانی همین بودم. ولی یه چیزو بدون: اونایی که consistent سود می‌کنن، روزای Fed بیشتر پول در نمیارن. بیشتر پولشونو حفظ می‌کنن. تفاوت اینجاست. آماتور دنبال بزرگ‌ترین روزه. حرفه‌ای دنبال بقا تو بزرگ‌ترین روزه.

🚨 ترید خبری یه قلق داره : Stop Hunt. تو لحظه‌های پرنوسان، قیمت یه اسپایک می‌زنه، استاپ همه رو می‌زنه، بعد جهت اصلیشو میره.
این تصادفی نیست. اونجا که استاپ‌ها جمع شدن، نقدینگی هست. و بازار میره دنبال نقدینگی.
❤️ @Oneprop_support

🖥روز یه خبر مهم مثل Fed، تو معمولاً چیکار می‌کنی؟
Anonymous voting