fa
Feedback
Expose illuminati

Expose illuminati

رفتن به کانال در Telegram

نمایش بیشتر
2 957
مشترکین
-224 ساعت
+77 روز
+3530 روز
آرشیو پست ها
Nieuwe band? Dit zijn de Romeo's? https://www.facebook.com/share/r/1JP24R7SyZ/

Interesting propaganda 2004 and now reality in schools 😵‍💫🙄‼️( From movie Jersey girl 2004 )

https://www.instagram.com/p/DX6_V4WEwcV/?igsh=MW92dmdhbm9qbDhxZg== Rusia deported all Rothchild related family? All israëlys? Not on main stream media.

Repost from Clovis & Mary
Voormalig minister van Buitenlandse Zaken Antony Blinken en zijn vrouw raken in paniek wanneer ze worden geconfronteerd met het feit dat een hele generatie kinderen in Palestina om het leven is gekomen, terwijl hun eigen kinderen erbij waren. "Alstublieft, met de kinderen erbij!" smeken ze. Een activiste reageert door te vragen of het "alleen om uw kinderen" gaat en zegt dat ze medelijden heeft met hun kinderen — "op een dag zullen ze groot zijn en het nieuws lezen." t.me/clovismary

World wide Meditation moment Dr Joe Dispenza https://www.instagram.com/reel/DYVYnJOHG7U/?igsh=N3JqcnV0Y2M5eXMy

Repost from Qanon belgium
Trump beschuldigt verslaggevers van VERRAAD aan boord van Air Force One vanwege hun berichtgeving over Iran. "Jullie zouden je moeten schamen. Ik vind het ronduit VERRAAD. Als jullie schrijven dat het militair goed met ze gaat, terwijl ze geen marine, geen luchtmacht en geen anti-wat-dan-ook hebben, en we trouwens 85% van hun raketproductie hebben stilgelegd!" "We hebben een totale militaire overwinning behaald, maar de nepnieuwsmedia, mensen zoals JIJ, schrijven fout, jij bent een nepfiguur, mensen zoals jij!" "Ik vind wat jullie schrijven eigenlijk een soort verraad, maar jullie van de New York Times en CNN zijn wat mij betreft de ergste." "En dan lees ik de New York Times, en daar doen ze alsof het goed met ze gaat. En iedereen weet dat dat de reden is waarom jullie abonneecijfers zo zijn gedaald. Weet je, de abonneecijfers van de Times zijn zo gedaald omdat ze dat soort dingen zeggen." 🤣

Lad is legaly defending himself. England bladerunners? https://www.facebook.com/share/v/1Doqj65BYW/

Nederland staat in brand en jij zat op de eilanden. Treedt gewoon af. Je kunt de functie van minister president op je c.v. vermelden. Maar verwacht geen goede referentie. Deze tekst komt uit het Ministerie van Algemene Zaken: In de afgelopen weken is het rond demonstraties tegen de opvang van asielzoekers volledig uit de hand gelopen. Vernielingen, brandstichting, en geweld tegen politie en hulpverleners. Intimidatie van lokale bestuurders. Angst onder bewoners en medewerkers van opvanglocaties. Volstrekt ontoelaatbaar, op geen enkele manier goed te praten. Vanmiddag sprak ik op het Catshuis met politieagenten en brandweermensen en medewerkers van het COA en vrijwilligers uit de vluchtelingenopvang. Ze vertelden mij over hun persoonlijke ervaringen vanuit het werk dat ze doen, de impact van de onrust en het geweld en specifiek over de grote escalaties in de afgelopen periode. Daarbij benadrukten ze het belang van in gesprek blijven, óók met de mensen die zorgen hebben. Hun ervaringen en de wijze waarop zij zich elke dag inzetten voor onze samenleving raken me. Ik heb goed geluisterd naar hun verhalen, hen enorm bedankt voor hun inzet en ook voor hun openhartigheid vandaag. Het kabinet staat onvoorwaardelijk voor de veiligheid van agenten, hulpverleners en hulporganisaties en steunt het lokaal bestuur in hun aanpak van dit geweld.

photo content

Ga je leven leven zo als jij het nu zou willen succes..

Met knuppels erop los slaan... zelfs de hoofden worden niet ontzien..
Met knuppels erop los slaan... zelfs de hoofden worden niet ontzien..

Bontebal. De machteloosheid in beeld. Als een kapitein die zijn schip op de klippen af stuurt… Een begin van een oplossing is er niet. Intussen wordt er net gedaan alsof het allemaal wel meevalt en we dit als land aankunnen. Ongeveer 1000 mensen per week. Je kunt niet een open grenzen beleid voeren en tegelijkertijd de verzorgingsstaat in stand houden. Het is het een of het ander maar allebei gaat niet. Maar kennelijk is het de bedoeling dat de verzorgingsstaat verdwijnt en dat de maatschappelijke onrust hierover keihard wordt aangepakt. Kennelijk is democratie afgeschaft. #asiel #azc #protest #democratie?

Zal NOS wel niet uitzenden...

photo content

Expose illuminati - آمار و تحلیل کانال تلگرام @wietsenijboer