fa
Feedback
айм софинка баунти

айм софинка баунти

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام айм софинка баунти

کانال айм софинка баунти (@sofinnkaabounty) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 821 مشترک است و جایگاه 3 439 را در دسته وبلاگ‌ها و رتبه 60 054 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 821 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -211 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -11 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 42.54% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 22.60% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 604 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 446 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 132 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند влог, матрица تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
ркн № 7035697114 сотрудничество: sofinka@nextupmedia.ru @HelloNextUp @hellpersof @oudpinky

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته وبلاگ‌ها تبدیل کرده‌اند.

10 821
مشترکین
-1124 ساعت
-537 روز
-21130 روز
آرشیو پست ها
а то, что у меня вообще не работает тт из-за ВПН?

ой не могу как же мне нравится эта хоряга

нате вам, захотелось почитать t.me/anonaskbot?start=bnzsnja25mfhe

чегооооооооо 2к ребят, куда гоним? спасибо большое🫶🏻

мы смешные такие по разному все прочувствовали
+2
мы смешные такие по разному все прочувствовали

и снова тут и вновь с любимой настюшей!!
+3
и снова тут и вновь с любимой настюшей!!

+1
изменились?

50к… 💔💔💔 спасибо вам большое, без вас этого бы не было🥺
50к… 💔💔💔 спасибо вам большое, без вас этого бы не было🥺

удачи, школотрончики мои желаю вам не начать рыдать🙏🏻

завтра я в разносе можете с 12 часов ночи забыть о моем существовании на час, я буду слушать альбик гриши

чд фак как спать лечь

پیام ویدیو00:46

پیام ویدیو00:26

вот так надо смотреть

пару минут и запущу

через 10 минуток запущу

мэйк ап буду делать себе