fa
Feedback
айм софинка баунти

айм софинка баунти

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام айм софинка баунти

کانال айм софинка баунти (@sofinnkaabounty) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 833 مشترک است و جایگاه 3 445 را در دسته وبلاگ‌ها و رتبه 60 218 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 833 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -220 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 42.73% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 21.35% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 628 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 312 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 127 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند влог, матрица تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
ркн № 7035697114 сотрудничество: sofinka@nextupmedia.ru @HelloNextUp @hellpersof @oudpinky

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته وبلاگ‌ها تبدیل کرده‌اند.

10 833
مشترکین
-724 ساعت
-627 روز
-22030 روز
آرشیو پست ها
если че, я иду друзья

Repost from ⋆︎sandana
GIRLY HOP CLASS 📍Ростов-на-Дону мой родной город 💔 Станиславского 85к1 серый зал 📍Краснодар СНТ топольки 4 Лесопосадочная
GIRLY HOP CLASS 📍Ростов-на-Дону мой родной город 💔 Станиславского 85к1 серый зал 📍Краснодар СНТ топольки 4 Лесопосадочная 259 малый зал price: 1000 для записи => @dana_dance_g

всем видом показываю, что ненавижу снег
+1
всем видом показываю, что ненавижу снег

вы афигели почему в мск и в спб солнце????????????????

Repost from ⋆︎sandana
ЖДУ ВСЕХ ! 🫂

ладно, я купила билет на гришу и в вс иду на мк

спала весь день и ниче не записала в тт🤝 хз как ощущается, но я чувствую себя на 10/10
спала весь день и ниче не записала в тт🤝 хз как ощущается, но я чувствую себя на 10/10

хочется уехать куда-то, без телефона

доброе утро в пол второго ночи мне щас чд😀

+1

как же я восхищаюсь евой (девушкой жоаса)

photo content

ждите разговорник моей бомбешки

какой же понос, а не погода
+2
какой же понос, а не погода

😴
😴

кружочек маме:

پیام ویدیو00:10

сменила аву в тт не теряем как бы

+1