fa
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

رفتن به کانال در Telegram

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

نمایش بیشتر
1 978
مشترکین
-524 ساعت
+57 روز
+7430 روز
آرشیو پست ها
photo content

sticker.webp0.13 KB

نمیشه باید روتون کنترل داشته باشم

تروخدا کامنت باز کن💔

با سرعت نور ساید عوض می کنید

https://t.me/itstartarus/13460 هارو دیگه کیه، من توماس میخوام!

داخل انون خیلی غصه خوردید گفتم یچیزی ازشون بکشم #Thomas #Rafael
داخل انون خیلی غصه خوردید گفتم یچیزی ازشون بکشم
#Thomas #Rafael

Repost from N/a
تاااادااااا پیحش💕 نه تنها پیحشی بلکه چاق پیحشی
تاااادااااا پیحش💕 نه تنها پیحشی بلکه چاق پیحشی

Repost from N/a
Anotha colouring study 🫐
Anotha colouring study 🫐

چی بگم پیداشون کردی بگو بیان پیوی عکس جدید بدم

نه عکسای خودت بودن. پروفایلا و عکسای دیلیت رو دیدم

sticker.webp0.13 KB

شایدم فکر کردی منم نمیدونم

الان یادم افتاد دوران قطعی تو برنامه‌های داخلی چندین اکانت دیدم که عکس تو پروفایلشون بود می‌گفتن خودشونن🙏 نمی‌دونم چرا گفتم ولیخب

بیاید یه انیمه ای معرفی کنید که از دیدنش پشیمون نمیشم

sticker.webp0.35 KB

میتونم بارها این پیامو بخونم و از اینکه دریافتش کردم خوشحال باشم چون دقیقا چیزی که تو ذهنم بود همین بود

https://t.me/itstartarus/13445 اتفاقا این بخش داستانت خیلی رو کل داستان تاثیر گذاشته و جذابش کرده چون به هرحال اگه واقعا نتونه پدرش رو شکست بده و اچن افکار قدیمی خانواده رو بزنه کنار در نهایت نمیتونه با کسی که میخواد باشه و اینجوری داستانت از یه داستان صرفا بی ال خارج شده و واقعا یک وجه مثبتی گرفته که ممکنه حتی کسایی که بی ال نمیخونن رو هم جذب کنه چون این مبارزه با عقاید قدیمی خانواده چیزیه که خیلیا درگیرشن و شاید خیلیا باشن که نیاز دارن داستانی رو بخونن که کرکتر داستان رو به خوبی درک کنن و این که اون در مواجه با این مشکل چیکار میکنه میتونه به این افراد حتی چیزی یاد بده پس اصلا از انتخاب داستانت پشیمون نباش چون داستان تو خاصه و صرفا بی ال نیست اون صرفا بی ال ها اینقدر بین مانهوا های کره ای زیاد شده که دیگه بعضی وقتا حال ادمو به هم میزنه اگه داستانت هم سنگینه برات ولی تو هم داری باهاش پیشرفت میکنی و پر میکشی☝️

با رافائل تا حدودی میتونم کنار بیام ولی دیگو برام شب اول قبره بخاطر موهاش طراحی موهاش خیلی واسم سخت و زمان بره
با رافائل تا حدودی میتونم کنار بیام ولی دیگو برام شب اول قبره بخاطر موهاش طراحی موهاش خیلی واسم سخت و زمان بره

کدومشون طراحیش سخت تره واست؟