ℭ𝔲𝔯𝔰𝔢𝔡 ℭ𝔬𝔡𝔢 ⁶⁶⁶ 🇱🇰
رفتن به کانال در Telegram
"Beyond the Firewall🔥. Beneath the Surface." 🇱🇰 Big Brain 🧠 Community Ahead >> ~ සිරි ලන්කන් Alice 👾 ⭕️Main chanel ㅤ @cursed_code ⭕️Discussion ㅤ @cursed_code_chat ⭕️Cloud ㅤ @backup_yo ⭕️Official Books @behind_the_scene_book
نمایش بیشتراطلاعاتی وجود ندارد
مشترکین
+324 ساعت
+437 روز
+22230 روز
آرشیو پست ها
😈 Chanel එක ආයෙත් පටන්ගන්න කියල හිතුවා පොඩි සප් එකක් දෙන්න අපිත් එක්ක වැඩ කරන්න ආස අය ඉන්නවනම් එයලටත් අවස්තාව තියෙනවා. ❤️
☆Annyeonseyoung everyone☆ 🫶🏻🦋
𝘞𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘛𝘰 𝘖𝘶𝘳 𝘎𝘳𝘰𝘶𝘱 [꧁༒☬ 𝓚𝓸𝓻𝓮𝓪𝓷 𝓪𝓷𝓭 𝓬𝓱𝓲𝓷𝓮𝓼𝓮 𝓹𝓱𝓸𝓽𝓸𝓼 & 𝓿𝓲𝓭𝓮𝓸 ☬༒꧂]
𝗛𝗲𝗿𝗲 𝗪𝗲 𝗦𝗵𝗮𝗿𝗲 𝗢𝗻𝗹𝘆
✦𝐊-𝐃𝐫𝐚𝐦𝐚
✦𝐂-𝐃𝐫𝐚𝐦𝐚
✦𝐊 𝐏𝐎𝐏
𝗧𝗵𝗶𝗻𝗴'𝘀
𝗔𝗻𝗱
✦𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐫𝐨𝐮𝐩 𝐌𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫'𝐬 𝐑𝐞𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭'𝐬
✨🌼°•♥️𝓦𝓮 𝓗𝓸𝓹𝓮 𝓨𝓸𝓾 𝓐𝓵𝓵 𝓔𝓷𝓳𝓸𝔂 𝓞𝓾𝓻 𝓖𝓻𝓸𝓾𝓹 ♥️•°🌼✨
🧸💐ɳιƈҽ ƚσ ɱҽҽƚ ყσυ αʅʅ🍁🌈
🌹🥹 ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴀʟʟᴏᴡᴇs sᴛᴀʏ ᴡɪᴛʜ ᴜs 🥹🌹
🪄🙏🏻🔮🅃🄷🄰🄽🄺 🅈🄾🅄🔮🙏🏻🪄
💫🩷🫰🏻🅢Ⓐ🅡Ⓐ🅝Ⓖ🅐Ⓔ🅨Ⓞ 🅖Ⓡ🅞Ⓤ🅟 🅜Ⓔ🅜Ⓑ🅔Ⓡ🅢 🫰🏻🩷💫
The Garfield Movie 🐱
ජිම් ඩේවිස් තමා Garfiled character එකේ නිර්මාතෘ. 🧑🔧
1976 Jon කියල තමා පත්තරවල මේ cartoon එක යන්නෙ. පස්සෙ තමා 1977 Garfiled කියල නම වෙනස් වෙන්නෙ.📺
Garfiled TV cartoon වලත් දැක ගන්න පුළුවන් වුණා.📰
🎬 Garfiled and friend - 1988-1994
👫he Garfield Show - 2009-2016
#movie #The_Garfield_Movie
⚡Nicola Tesla⚡
ඊයෙ තමා එයාගෙ 168 වන උපන් දිනය. 📅😊ඒ වෙනුවෙන් ලියපු article එකක් පහළ links වලින් ගිහිං කියවන්න පුළුවන්. 📚 💻 Read on androidwadakarayo 💻 🧬 Read on sciencefactsl 🧬 #article #nicola_tesla
Repost from Wonder area 🌎
ලෝකෙ කොහෙවත් නැති මේ සතාව අදුර ගන්න පුළුවන් ද guys? 😭
සිංහයෙකුයි 🦁 ,කුළු හරකෙකෙකුයි 🐄 AI එක්කට generate කරල දෙන්න කිව්වා. 😔
Check name 😎
#AI
🍎ඇයි මේ hackingtosh තියෙන්නේ? . . ✅ Apple සමාගමේ පරිගණක වල මිල ඉතා ඉහල නිසා මෙමගින් අපට මුදල් ඉතිරි කරගන්න පුලුවන් ✅ mac pro එකක් මිලදී ගන මුදලෙන් 1/3 ක් වගේ මුදලකට ඒ හා සමාන performance තියෙන පරිගණකයක් එකලස් කරගන්න පුලුවන් ✅තව ඔයාගේ budjet එකට storage , performance upgrade කරන්නත් පුලුවන් 1️⃣ මුලින්ම hackingtosh download කරගන්න මේ තියෙන්නෙ official site එක ➡️https://hackintosh.com/ 2️⃣ ඊට පස්සෙ bootable pen drive එකක් හදාගන්න මේකට අඩුම 16GB storage තියෙන pen drive එකක් පාවිච්චි කරන්න 3️⃣ තව මේකට tool ටිකකුත් download කරගන්න වෙනවා *ProperTree2 * MountEFI2 * OC_GEN-X2, *OpenCore 4️⃣ ඊට පස්සෙ Usb drive එක first boot option දීලා, Bios menu එකෙන් secure boot දීලා,AHCI mode enable කරලා මේක අපේ computer එකට ලේසියෙන් install කරගන්න පුලුවන් 5️⃣ Install කරාට පස්සෙ ඔයාට මේකට drivers දාන්න වෙනවා, තව opencore update කරන්නත් වෙනවා Mac os එකේ look and feel එක ඔනි අයට ඔන්න try කරලා බලන්න පුලුවන් මම මේ හැමදෙයක්ම කෙටියෙන් කිව්වෙ ඔයාලට වැඩි විස්තර් YOUTUBE එකෙන් හොයාගන්න පුලුවන්🫡 .
🍎mac os එක ඔයාගෙ pc එකටත් දාමුද? 🍎mac os eka අපේ computers වල run කරන්න පුලුවන් නම් හොදයි නේද?👀 🍎ඔව් ඇත්තටම එහෙම පුලුවන් ඒකට තමයි hackingtosh තියෙන්නේ
+1
Ultra Realistic Games ගැන පහුගිය කාලෙ ගොඩක් කතා වුනානෙ 🤓
මේ තියෙන්නෙ දැනට තියන හොදම Ultra Realistic game එක😋 (එහෙම තමා කියන්නෙ) 🥸
Unrecorded (minimum requirement)
4 GB of RAM N
VIDIA GeForce 510
CPU Intel Core 2 Duo E8400.
