fa
Feedback
around MAY

around MAY

رفتن به کانال در Telegram

قبلا ماما بودم، الان پزشکی میخونم. بعدا خدا میدونه. کنکوری: @MayaEdu

نمایش بیشتر
4 331
مشترکین
+5824 ساعت
+5107 روز
+1 39930 روز
آرشیو پست ها
ببخشید بد موقع میپرسم ولی دوره معجزه آخر کی شروع میشه🫠

مرضیه کتاب بیستنو قریشی

دوست دارین امتحانات نهایی تعویق داشته باشه؟!
Anonymous voting

بچه ها جون تألیفی می‌خوام یه پک که اون لیسنینگ خارج از کتاب همه موسسات رو جمع کرده باشه :((

🔖لیسنینگ های خرداد ۹۸ تا دی ماه ۴۰۳ 🔻کامل ترین مجموعه شنیداری نهایی(۱۸ دوره از ۹۸ تا ۴۰۳) که عینا تکرار میشن هرساله و کمک خیلی زیادی به بیست گرفتنتون میکنه پست بالاتر هم که واسه کتاب رو گذاشتم 📥۱۹ دوره امتحان نهایی زبان 🔗 @konkorilife

یه پک خیلی کامل از لیسنینگ های تألیفی زبان می‌خوام :> کسی داره؟

جهت اینکه اگر کسی خواست تماس بگیره:

تهرانیا دایرکت چنل بازه، اوضاع؟
غیر تهرانیا 09123594138 محمدی 02142163 سنجش

روبروی مترو مریم مقدس میشع

یه جواهر فروشی خیلی خفن اون نزدیک هست که بری دیگه اون آدم سابق نمیشی 😭😭😭

این لوکیشن سازمان سنجشه تو خیابون کریم خان. اینم لینکش روی گوگل مپ : https://maps.app.goo.gl/ecYd9FwYZycrUw418?g_st=ac ❌️#توج
+1
این لوکیشن سازمان سنجشه تو خیابون کریم خان. اینم لینکش روی گوگل مپ : https://maps.app.goo.gl/ecYd9FwYZycrUw418?g_st=ac ❌️#توجه / اینو شاید کسی ندونه، روی نقشه هم نشونش نداده (خودم روی نقشه مارکش کردم) : دو سه هفته قبل جنگ رو به روی سازمان سنجش ( اونجایی که روی نقشه نشون دادم ) مترو مریم مقدس (شهید نجات اللهی) افتتاح شد. توی خط ۶ (رنگ صورتی) قرار داره. اگه رفتید، برید اون ایستگاه. ایستگاه هفت تیر یا ایستگاه ولی عصر نرید که راهتون طولانی میشه. باید تاکسی بگیرید.

Repost from We🪐
یه چیزی بگم نمی‌گم تعویق داریم یا نه ولی تو بخون بخون که اگه دو هفته دیگه گفتن تعویقه نگی من که این دو سه هفته نخوندم تایم تعویقم به دردم نمی‌خوره بخون که بگی من که این مدت خوب خوندم این تایم تعویقم اینجوری بخونم دیگه تمومه کار. یا که بدترین حالت اگه یه درصد تعویقی نباشه باز نجات دادی خودتو.

https://t.me/+PVvlztR9wYsyMmI0
بچه هایی که تهرانن و قطعی شرکت میکنن جوین بشن فقط.

تا فردا کانال خاموش میشه برای دیده شدن این بنر. توجه کنید که این بار وزارت آموزش پرورش نیست و جلوی سازمان سنجشه. فقط هم برای
تا فردا کانال خاموش میشه برای دیده شدن این بنر. توجه کنید که این بار وزارت آموزش پرورش نیست و جلوی سازمان سنجشه. فقط هم برای شهر تهران

سلام هنوز شروع نشده و اواسط هفته همه چیزش رو کامل میگم اما اگر حدودی میخواید بدونید در چه زمینه و چه محتوایی هستش و تصمیم بگیرید که منتظرش بمونید یا نه، این لیست محتوایی رو بررسی کنید (امسال کامل تر و با چند آیتم ارزنده تر ارائه میشه)

سلام عزیزم ببخشید کجا محتوا و هزینه طرحتونو قرار میدین ؟؟

تا الان که بودم از این به بعدشم خواهم بود، با این وضع فرجه ها واقعا حتی منِ پارسال هم که معدلم ۱۹.۴۶ شد، سختشه. امیدوارم برای
تا الان که بودم از این به بعدشم خواهم بود، با این وضع فرجه ها واقعا حتی منِ پارسال هم که معدلم ۱۹.۴۶ شد، سختشه. امیدوارم برای آخرین بار بازنگری کنن و متوجه بشن که همچین کاری واقعا سخت و دشواره.

چی فکر کردی راجب وزارت بهداشت؟ 😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂

برای دانشجو های پزشکی این واکسن رو بدونه هزینه میزنن؟

یک پیام ناشناس از کاربر #Z_331669 دارید👆