fa
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

رفتن به کانال در Telegram
7 118
مشترکین
-1324 ساعت
-1237 روز
-11030 روز
آرشیو پست ها
بچه های همدان امشب به هیچ عنوان بیمارستان بعثت و تامین نرید همه کشیک اند و مجبوریم اسماتون رو داخل سیستم وارد کنیم اگر اتفاقی افتاد به بات پیام بدید تا بگم چیکار کنید
به بچه های همدان آدرس میدم کجا برید شهرای دیگه نسخه مینویسم براتون میگم چطوری خودتون درش بیارید
@joongydankbot

در مورد ساچه اینارم بخونید

داداش میشه یه پیام رو بزاری داخل چنلت؟ برای ساشمه و اینا

https://t.me/simbalious/49506 نمی‌شه قابلمه همراه خودم ببرم؟

https://t.me/simbalious/49508 وسط استرس یک خنده بلندی کردم نفهمیدم این صدای منه یا حیوون درونم

Repost from ハヤコ
🦁با دقت اینارو بخونین و پخش کنین -لباس لایه لایه بپوشین شده شیش هفت لایه لباس بپوشین اگه یه درصد ساچمه خوردین زیاد آسیب نبینین -سر و صورتتون رو خوب بپوشونین شال گردن ضخیم مشکی روی ماسک مشکیتون حتما بپیچین -سر تا پا مشکی باشین هیچ رنگی توی لباستون اضافه نکنین چون راحت شناسایی میشین -گوشی تا جایی که میتونین نبرین اگم میبرین اصلا نتشو روشن نکنین و زنگم نزنین -از کسی چیزی نگیرید قرص آب گاز استریل محلول شست و شو موبایل برای تماس با بقیه هیچی هیچی هیچی از کسی نگیرین -ابزار کمکی تا جایی که میتونین پنس گاز استریل باند محلول شست و شو اب مسکن و.. همراهتون داشته باشین -کیف دوشی کج بذارین روش لباس هاتونو بپوشین که مشخص نباشه -هیچ گونه اکسسوری نداشته باشین گوشواره، گردنبند، پیرسینگ، عینک طبی، انگشتر، دستبند، ساعت… هیچی نداشته باشین -تو پیاده روی ها با کسی صحبت نکنین هیچ اسمی از خودتون نگین دوستاتونو با اسم خودشون صدا نکنین -با وسیله نقلیه نرید اسنپ، اتوبوس، تاکسی و حتی ماشین خودتون همه اینا شناسایی میشن ماشین رو یه جایی پارک کنین و خیلی از مسیر هارو پیاده برین تا به محل پیاده روی برسید -میکاپ نکنین خط چشم، لنز هرچی که مربوط به چشم باشه رو اضافه نکنین -وسایل دفاع داشته باشین اسپری رنگ به جای فلفل بردارین که اگه اومدن سمتتون اسپری رنگ بپاشین توی چشماشون لباساشون همه پلاستیکیه اسپری و فندک و بنزین اگه میتونین داشته باشین اگه سمتتون اومدن اتیششون بزنین -و در اخر مراقب خودتون باشین

البته اگه تو دور و اطراف اگه آخوند دیدین احتمالا یه مخروط ترافیکی میتونین از تو کونش دربیارین(به اینکه سایز بزرگ دوست دارن...)

فقط به مشکلی که هست اینه که اینجا ماشالا اینقدر امنیت داره این مخروط های ترافیکیو به زمین پرچ میکنن.

https://t.me/mizangorup/65396 اینم بذار لطفا شاید به درد خورد

هشتصد بار گفتم به هیچکس اعتماد نکنید اینم روش.

قراره سپاهیا پرچم شيرو خورشيد دستشون بگیرن و بيان بين مردم  با لباس شخصى شيروكيك سمى پخش كنن توروخدا اينواطلاع رسانى كنين

بالاخره هرکدوممون مرکز شهر یه کاری داریم دیگه...اخر هفته‌ست به هرحال

منم چون گوشم عفونت کرده قراره برم داروخونه و درمونگاه مرکز شهر.

ببرشون خرید کادوی تولد مرکز شهر (و از اونجایی که سلیقه‌ت خاصه هیچکدومو نپسند)

تولدت مبارک نینی (سال دیگه تولدتو بهتر جشن میگیری☝️🏻)

بچه هایی که میرن پیاده روی هم از اینجا به پایینو بخونن.