fa
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

رفتن به کانال در Telegram
7 140
مشترکین
-1524 ساعت
-1237 روز
-9730 روز
آرشیو پست ها
واقعا کافر همه را به کیش خود پندارد.

انگار ماها خانواده نداریم مثلا؟ ما نگران اونا نمیشیم؟ اونا نگران ما نمیشن؟

بسکن بابا...از ترس جونت هرچرت و پرتی دلت خواست داری میگی.

اون موقع که دانشجوها تو شهر غریب رفته بودن اعتراضات و تو دانشگاه هم جمع شده بودن شما کجا بودی؟

یه لبیک یا خامنه ای هم به بیوت اضافه کنی تکمیل میشه.

به توهین کردنت بده عزبزم.

دوستان شخص بیشعور در بات مشاهده شد

برادر در جهان دیگری زندگی‌ میکند.

همچین هم میفرمایید بعد از عمر بدبختی میخوام زندگی کنم که انگار بدبختی هاتون تموم شدن.

دوما، کسی برای ولگردی لازم نیست چندصد کیلومتر پاشه بره یه شهر دیگه. همین خودش کاملا دیدگاه شما رو برای من روشن کرد.

اولا که کسی نگفت با دانشگاه رفتن غم کسی از بین میره...شما اگه یک مقدار آگاهی داشته باشی میدونی که هر سمت تاریخو که ببینی دانشگاه یه قسمت از تغییرای بزرگ بوده.

https://t.me/simbalious/49849 شما تو خونه و هر جای دیگه ای هم همچنان عضوی از جامعه هستی. غم و غصه ای هم که با یه دانشگاه رفتن حل میشه اسمش غم نیست، حوصله اتون سر رفته. منم میخوام بعد یه عمر بدبختی زندگی کنم. نکه بخاطر اینکه بعضیا دوست دارن به بهانه دانشگاه از خونه بزنن بیرون برن ولگردی بمیرم.

اگه قرار باشه بمیرم میخوام به عنوان یه عضو جامعه بمیرم به جای اینکه تو خونه بمونم و از فکرو خیال و غم بمیرم.

البته ۲۰ روز بعد من جای دانشگاه باید به تیمارستان مراجعه کنم.

در این روزهای تلخ، همه‌ی ما سوگوار جان‌های عزیزی هستیم که در دی‌ماه تاریک ۱۴۰۴ از دست داده‌ایم. با همه‌ی خستگی‌ها و سوگواری‌ه
در این روزهای تلخ، همه‌ی ما سوگوار جان‌های عزیزی هستیم که در دی‌ماه تاریک ۱۴۰۴ از دست داده‌ایم. با همه‌ی خستگی‌ها و سوگواری‌ها اما، بدنه‌ی دانشجویی ایران هرگز خاموشی نمی‌پذیرد. دستور کار روشن است: سوگواری می‌کنیم، ولی عقب نمی‌نشینیم. هیچ‌چیز را از یاد نمی‌بریم و با تنها سرمایه‌هایی که داریم، زندگی‌ها و جمع‌هایمان، بی‌وقفه و قدم‌به‌قدم به مقاومت ادامه می‌دهیم. قدم اول مراقبت از خانه‌مان، دانشگاه، است. زمزمه‌هایی درباره‌ی مجازی شدن کلاس‌ها در ترم آینده به گوش می‌رسد، در‌حالی‌که آموزش حضوری حق مسلّم ماست. دانشگاه خانه‌ی دانشجویان است و ما از خانه‌مان پا پس نمی‌کشیم. اجازه نمی‌دهیم شعله‌ی دانشگاه خاموش شود. برای سوگواری و هر کنش دیگری، به کنار هم بودن در دانشگاه نیاز داریم؛ قدرت ما در جمع بودن است. ما به‌جد در برابر هر تصمیمی برای برگزاری مجازی کلاس‌های ترم پیش‌رو ایستاده‌ایم. از همه‌ی دانشجویان، استادان، پژوهشگران و همه‌ی آن‌ها که دل در گرو علم و دانشگاه دارند دعوت می‌کنیم به کارزار «درخواست برگزاری حضوری کلاس‌های دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی ۰۴–۰۵» بپیوندند: http://karzar.net/287212 @tehransociology

وضعیت نت من داغونه ولی این وصل شد، تست کنید

اینا وصلن واسه من

هانل پروکسی داری که قطع نشه؟😭

کاش میشد مغزمم بالا بیارم

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ - آمار و تحلیل کانال تلگرام @simbalious