fa
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

رفتن به کانال در Telegram
7 106
مشترکین
-1324 ساعت
-1237 روز
-11030 روز
آرشیو پست ها
خرگوشم داریم من هنوز ندیدم.

دانشگاه نیست که حیات وحشه

یچیزی هم تو دانشگاه رفت زیر بوته نفهمیدم چیه:)

یه سگ هم رفتنی دیدم.

بچه ها یه حیوون دیگه هم دید

بهترین تغذیه برای شغال اخونده بنظرم

سه تا شغال دیدم باز

«خون با هیچی پاک نمیشه»

دیوارای خوابگاه هم پر شعاره که ماشالا اینطوری که اومدن مثلا شعار هارو پاک کنن بیشتر توجه همه جلب میشه

چرت و پرت خالص جواب دادم.

من اولین فراخوان خود را امروز با شما در میان می‌گذارم و از شما دعوت می‌کنم که این پنج‌شنبه و جمعه، ۱۸ و ۱۹ دیماه، هم‌زمان سر ساعت ۸ شب، همگی چه در خیابان‌ها یا حتی از منازل خودتان شروع به سردادن شعار بکنید. درنتیجه بازخورد این حرکت‌، من فراخوان‌های بعدی را به شما اعلام خواهم کرد. Today, I am sharing my first call to action with you. This Thursday and Friday, January 8th and 9th, starting precisely at 8 p.m. wherever you are, whether in the streets or even from your own homes, I call on you to begin chanting exactly at this time. Based on your response, I will announce the next calls to action. @OfficialRezaPahlavi