fa
Feedback
Digestive🍪

Digestive🍪

رفتن به کانال در Telegram

مائده‌ام، همون ماچی🩷 👩🏻‍⚕️کانال ویزیت آنلاین فیزیوتراپی: @ptclinic 📚کانال مشاوره تحصیلی: @konkoorr_plus 🖇️تبلیغات: @digestive_ads اگه میخوای همراهم باشی، پیام پین‌شده رو حتما بخون عسلچه🍯

نمایش بیشتر
3 507
مشترکین
-124 ساعت
+607 روز
+41030 روز
آرشیو پست ها
پس من کی میتونم هند واک برم😭 امشب سعی کردم کنار دیوار هند استند برم ولی هنوز خیلی ضعیفم😭

sticker.webp0.13 KB

من هیچوقت تو چنل اسم قرصی رو نمیگم و معرفی نمیکنم حتی اگه بدون عوارض باشه

قرص چی خوردی؟

سلام مائده💓 اسم قرصت چیه؟ و عوارض نداره؟ محدودیت سنی چطور؟

از غلظ املاییام مشخصه

الان بدون قزص بیهوسم

نه دیگه، دو شب قرص خوردم دیگه نخوردم، بدنم عادت کرد دیگه این ساعت بخوابه

چون قرص میخوری دیگه ماچی 😭بدون قرص عذابه تنظیم کردنش

https://t.me/digestiveeee/29209 سخت ترین کار دنیاست منظورت چیه؟

برام عجیبه چجوری یه سریا ساعت خوابشون بهم میریزه و نمیتونن تنظیمش کنن؟ من ساعت خوابم بهم ریخت، دو شب با قرص خوابیدم از اون به بعد قبل ۱۲ تقریبا بیهوشم، دیشب که داشتم هزیونم میگفتم اینقد خوابم میومد.

به جون تو اگه اجازه بدم👐🏻
به جون تو اگه اجازه بدم👐🏻

پسر بداخلاق من
پسر بداخلاق من

نگا چجوری فرار میکنه میره

وای قربونت برم

پیام ویدیو00:50

شمام با خوندن شعر روحتون تلطیف میشه؟

Repost from N/a
توی گسترده ی رویا ای سوار اسب ابلق دنبال کدوم مسیری توی تاریکی مطلق ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی راهی کدوم دیاری آخه با این اسب چوبی؟

Repost from Le Bleu🌊
من از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم، حرفی از جنس زمان نشنیدم. هیچ چشمی... عاشقانه به زمین خیره نبود! کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نشد! هیچ کس زاغچه‌ای را ... سر یک مزرعه جدی نگرفت؛ من به اندازه‌ی یک ابر دلم می‌گیرد. - سهراب سپهری

Repost from N/a
« چو غنچه گرچه فروبستگی است کار جهان تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش »