2 644
مشترکین
+124 ساعت
-77 روز
+3030 روز
آرشیو پست ها
2 644
پیشنهاد میکنم اگر شاهنامه رو نخواندید یکبار داستان ضحاک کاوه رو برین بخونید ارزش داره
بعد از خوندش میفهمین چرا گفتم
2 644
من از نبودن کسی ناراحت نمیشم، فقط بابت اعتمادی که از بین رفت و احساسی که حیف شد، غمگین میشم.
2 644
اینا رو پاک نکنید یادگار این عکاس پیر اینجا بمونه
با شمام متین آقا حرمت اون همه روز برگشت از مسیر مدرسه به خونه رو نگه دار داداشی😂😁❤️
2 644
اینا رو پاک نکنید یادگار این عکاس پیر اینجا بمونه
با شمام متین آقا حرمت اون همه روز برگشت از مسیر مدرسه به خونه رو نگه دار داداشی😂😁❤️
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
