fa
Feedback
02:08

02:08

رفتن به کانال در Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

نمایش بیشتر
855
مشترکین
+224 ساعت
-17 روز
+930 روز
آرشیو پست ها
فکر کردم آره

https://t.me/ZER0TW08/6902 یعنی آدم و انسان فرق دارن؟ 😭

از چی صحبت میکنی؟

https://t.me/ZER0TW08/6901 همچنان زدی به نفهمی🗿

من بین دو گزینه هیچکدومو انتخاب نمیکنم

https://t.me/ZER0TW08/6897 دوستان اگه قرار بود گزینه ی سوم هم میذاشتم ( و خودمم همراهیتون میکردم ) ولی بین دو گزینه یکی رو انتخاب کنید و بگید چرا 😭

داداش تو از یه سیاره دیگ اومدی؟ ینی چی انسان ها به حالت اصلی شون برگردن؟ ینی برگردیم به تک سلولی ها ؟

ترجیح میدم آداما نباشن و انسان ها دوباره به حالت اصلی شون برگردن و زمین برای اونا باشه🌱

خودمم نمی‌فهمم

حاجی چرا معرفی نمیکنی؟ الان میای میگی پیامای پین شده رو بخون. خوندم. بمولا هزار بار خوندم. ولی نمیفهمم چرا معرفی نمیکنی

جمله زندگیم که نه ولی قبولش دارم

نمیدونم ولی اینگار انسان های باهوش در رنج و سختی هستند جمله ی زندگیته

منم همینو گفتم

https://t.me/ZER0TW08/6894 ترجیح میدم بین ادما زندگی نکنم

یا

ترجیح میدی بین انسان های باهوش زندگی کنی یا به قولی ، کم عقل ؟

پیاما جابجا اومد

ولی باید زودتر از اینا دست بکار می‌شدید دوستان

البته تحقیقات رو میخوندم توی اعتراضات ۱۴۰۱ قم یکی از شلوغ ترین شهرها بوو