fa
Feedback
02:08

02:08

رفتن به کانال در Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

نمایش بیشتر
853
مشترکین
-224 ساعت
+57 روز
+230 روز
آرشیو پست ها
صدا و سیما آهنگ گیم آو ترونز رو گذاشته روی فیلمای راهپیمایی ۲۲ بهمن 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

photo content

photo content

photo content

photo content

این چنل برای این حرفا ساخته نشده دوستم ندارم از اینا بذارم چون انقد همه کلی چیز میگن که دیگه گوشمون پره ولی گاهی واقعا به سرحد تحمل میرسم و دلم میخواد بلندگو بگیرم دستم و فحش ناموس حواله کنم به اون مرتیکه چلاق و سایر مفتخورهای مادر قحبه

می‌بینم که بعضی از هموطن‌ها میگن که چرا مذهبی ها ساکتن و چیزی نمیگن من خودم رو آدم مذهبی ای نمی‌دونم. ظاهر مذهبی ای ندارم. حتی ریشم رو بخاطر اینکه شبیه این پفیوزها نباشم میتراشم و اخیرا سیبیل میذارم. به یک چارچوب کلی معتقدم و اون رو نه به کسی تحمیل کردم نه اجازه دادم برام باعث رانت و خودبرتربینی و چیزای دیگه بشه شما بی شرف‌ها کاری کردین که اگر کسی نماز بخونه یا کوچیکترین باور مذهبی داشته باشه، به شماها منتسب و براش هزینه ایجاد میشه از مردم خشمگین هم نمیشه انتظار منطقی عمل کردن داشت. فقط شما هزارپدرها که حتی امام زمان رو هم برای حکومتتون حاضرید قربانی کنید؛ این وضع رو پدید آوردین که من حتی نمیتونم از عقاید شخصی ام حرف بزنم

جمهوری اسلامی یه جوری گوه زده به همه چیز و با سرعت باورنکردنی داره همه چیز، همه مفاهیم و همه کلمات رو از معنا تهی می‌کنه و به گند می‌کشه (که بنظرم عمدی هم هست) که حتی یه آدمی که چهارتا عقیده مذهبی هم داره از اینکه عقایدش بخاطر این حروم زاده ها مورد هجمه قرار بگیره؛ می‌ترسه. مثلا فکر می‌کنی که مردم میگن جاوید شاه، تو بیای بگی جاوید شاه کربلا چیزی بجز تنفر از امام حسین ایجاد می‌کنه؟

ری اکشن های قشنگ رو باز کردم 😌

از خودشان خوشحالی در وکنن

photo content

من با آنکه انتقام‌جو و کینه‌توز نیستم، اما حافظه‌ام در مورد جراحات و تحقیرها، به رغمِ بزرگواری‌ام بسیار قوی‌ است.
فئودور داستایفسکیِ عزیزم

Repost from irrealis
تراکم اندوه ...
تراکم اندوه ...

photo content

تابحال اینجا بی ادبی نکرده بودم ولی خب گاهی حرف دلمه

خیلی‌ها این‌روزها نمی‌نویسند، نه چون بلد نیستن یا به دلیل خاصی سکوت کردن یا حرفی برای گفتن ندارن، بلکه از این می‌ترسن که بخوان بنویسن، احساس و نظرشون رو بروز بدن و در انتخاب یک کلمه بلغزن که از نظر عده‌ای نامطلوبه و بعد هجمه‌های فحش و ناسزا به سمتشون سرازیر بشه. کصکش‌ها از همین الان مردم رو اذیت می‌کنید؟ از همین الان که هنوز قدرت خاصی هم ندارید. لایک جمهوری اسلامی برامون کافی نیست؟ دیدنِ last seen within a month روی اکانت عزیزانمون که حتی نمی‌دونیم مزارشون کجاست کافی نیست؟ حالا باید شما رو هم تحمل کنیم؟ به متمم اول قانون اساسی آمریکا قسم، به محض اینکه مأموریت خطیر و تاریخی کیرم در گاییدن جاکش‌های نظام به اتمام برسه، دهنی از شما لاابالی‌های وقیح بگام که روزانه سه وعده کیرخر رفلاکس کنید. تا شما باشید لکنت به زبان و قلم مردم نندازید. خوب می‌دونم و می‌دونید که مخاطبم چه کسانی و چه فرقه‌‌ها و گله‌هایی هستند، اسم نمی‌برم چون فعلاً دشمن مشترک داریم. و خطاب به تمام کسانی که می‌خوان بنویسن و حرف بزنن و از این کار واهمه دارن و دلشون می‌لرزه: اتفاقاً در این روزها بیشتر از هر لحظه‌ای نیاز داریم که بنویسیم، بخونیم، بشنویم، ببینیم، دور هم جمع بشیم و گفت‌وگو کنیم، از هم انتقاد کنیم، هم‌افزایی کنیم، از هم مراقبت کنیم و کارهایی که برای ادامه ضروری می‌دونیم رو انجام بدیم. چون اگر فرض کنیم که این آخرین نبرده، این یک نبرد طولانی خواهد بود. پس به ذره ذرهٔ روان و جانمون برای ادامه نیاز داریم.

هرچیزی حدی داره توی این دنیا ولی من به حد و پایان داشتن دو چیز شک دارم: ۱. حرومزادگی تو ۲. نفرتم از تو واقعا نمی‌دونم کدومشون از اون یکی بیشتره واقعا باهم مسابقه دارن

فقط باید پیدا شدنت توی جوب های فاضلاب شهری دروازه دولاب مثل قذافی و به صلابه کشیده شدنت در ملأ عام و کشیده شدن جسد نجست توی خیابونا و جر خوردنت زیر دست و پا و تیزی مردم و ادرار کردن روی نعش کثیفت و ول کردنت توی مدفوع حیوانی و خوراک موش فاضلاب شدنت رو ببینم تا دلم خنک شه. البته بعید می‌دونم دلم خنک شه. چون عمرمو دزدیدی پیر خرفت بی خاصیت بی همه چیز

فقط فحش کم میارم برات چون واقعا چیزی که میزان حرومزادگی و زنازادگی و هزارپدری و قالتاق بودنتو توصیف کنه سراغ ندارم. واقعا کلمه ندارم برات واسه غیظ و خشم و کینه و نفرتم هم کافی نیست واقعا. کلمات نمیتونه نشون بده چقدر ازت حالم بهم میخوره مرتیکه قالتاق ولدالزنا

البته چیزای بیشتری هست بابت همه اونا هم به قبر زنده و مرده‌ات حواله میکنم نگران نباش