fa
Feedback
moon's claim

moon's claim

کانال بسته

⋆˚✿˖° welcome to moon's claim ☾⋆⁺₊🎧✧ masterlist 🎀 https://docs.google.com/spreadsheets/d/14o5COLTcgxEAggN5RFGhUhlGUsfnrLaDfsbseOhhlME/edit

نمایش بیشتر
577
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-430 روز

در حال بارگیری داده...

ابر برچسب‌ها
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
اوت '24
اوت '240
در 0 کانال‌ها
ژوئیه '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+4
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+20
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+46
در 1 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+76
در 3 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+73
در 2 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+131
در 3 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+71
در 2 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '23
+70
در 4 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '23
+498
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
20 اوت0
19 اوت0
18 اوت0
17 اوت0
16 اوت0
15 اوت0
14 اوت0
13 اوت0
12 اوت0
11 اوت0
10 اوت0
09 اوت0
08 اوت0
07 اوت0
06 اوت0
05 اوت0
04 اوت0
03 اوت0
02 اوت0
01 اوت0
پست‌های کانال
for postage , my admin akan forward all parcels next week so postage akan continue next week

2
i takkan lari macam dianves/si nana scammer tu . I pun tahu dosa tak bayar balik duit orang . So i just nak korang sabar sikit jr lagi 🫶
284
3
kalau ada duit memang i akan refund terus or settle sikit sikit . 🙏🙏🙏🙏
286
4
hii , just nak bagitahu yang i dah refund beribu ringgit tau setakat ni. I just nak you guys sabar and tunggu turn je . Kalau ikutkan tnc channel mmg takkan refund kalau kena scammed . Tapi i cover jugak sebab kesian dekat mangsa scam ni sebab i dah banyak kali lalui benda macam tu. I pun nak guna jugak gaji tu bukan untuk refund 100%. I nak kena guna jugak duit untuk makan
288
5
hii , for postage right now admin qi belum forward items to new admin lagi . so mmg delay lagi postage . right now admin qi kena jaga nenek dia warded so dia quite sibuk
380
6
gaji takdelah banyak mana but amount refund > amount gaji
441
7
for postage maybe around 10/7 ya
424
8
update : i slowly start refunding 1 by 1 . Please wait until your turn sbb this month huge amount i kena refund 🙏
415
9
Kalau duit masuk i terus refund yee
509
10
bulan ni i tak tahu kenapa masuk lambat gile . Biasanya 27/28 paling2 lambat . Yang mana i janji refund tu tunggu sikit lagi tau
472
11
update : belum masuk lagii
465
12
so dia takde buat any latets postage
562
13
admin qi dah nak quit packing admin tau
522
14
.
575
15
.
574
16
btw i dah settle around rm2k+ refund before so left another rm2k
529
17
Anyone yg ada any questions can hmu @moonpvft
517
18
gaji i maybe around >25hb so pls wait for refund ya 🙏🙏 . i ingt before raya haritu tapi lepas raya baru masuk
498
19
seller albums and pc enha ,pc zb1 , album and pc ive . Banyak sgt i kena cover refund semua tu.
566
20
if masuk , i mmg terus settle refund sikit sikit so pls wait tau yg mana i janji nak refund
558