moon's claim
کانال بسته
⋆˚✿˖° welcome to moon's claim ☾⋆⁺₊🎧✧ masterlist 🎀 https://docs.google.com/spreadsheets/d/14o5COLTcgxEAggN5RFGhUhlGUsfnrLaDfsbseOhhlME/edit
نمایش بیشتر577
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-430 روز
در حال بارگیری داده...
کانالهای مشابه
ابر برچسبها
هیچ دادهای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
اوت '24
اوت '240
در 0 کانالها
ژوئیه '240
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئن '24
+2
در 0 کانالها
Get PRO
مه '24
+4
در 1 کانالها
Get PRO
آوریل '24
+20
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '24
+46
در 1 کانالها
Get PRO
فوریه '24
+76
در 3 کانالها
Get PRO
ژانویه '24
+73
در 2 کانالها
Get PRO
دسامبر '23
+131
در 3 کانالها
Get PRO
نوامبر '23
+71
در 2 کانالها
Get PRO
اکتبر '23
+70
در 4 کانالها
Get PRO
سپتامبر '23
+498
در 0 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 20 اوت | 0 | |||
| 19 اوت | 0 | |||
| 18 اوت | 0 | |||
| 17 اوت | 0 | |||
| 16 اوت | 0 | |||
| 15 اوت | 0 | |||
| 14 اوت | 0 | |||
| 13 اوت | 0 | |||
| 12 اوت | 0 | |||
| 11 اوت | 0 | |||
| 10 اوت | 0 | |||
| 09 اوت | 0 | |||
| 08 اوت | 0 | |||
| 07 اوت | 0 | |||
| 06 اوت | 0 | |||
| 05 اوت | 0 | |||
| 04 اوت | 0 | |||
| 03 اوت | 0 | |||
| 02 اوت | 0 | |||
| 01 اوت | 0 |
پستهای کانال
for postage , my admin akan forward all parcels next week so postage akan continue next week
| 2 | i takkan lari macam dianves/si nana scammer tu . I pun tahu dosa tak bayar balik duit orang . So i just nak korang sabar sikit jr lagi 🫶 | 284 |
| 3 | kalau ada duit memang i akan refund terus or settle sikit sikit . 🙏🙏🙏🙏 | 286 |
| 4 | hii , just nak bagitahu yang i dah refund beribu ringgit tau setakat ni. I just nak you guys sabar and tunggu turn je . Kalau ikutkan tnc channel mmg takkan refund kalau kena scammed . Tapi i cover jugak sebab kesian dekat mangsa scam ni sebab i dah banyak kali lalui benda macam tu. I pun nak guna jugak gaji tu bukan untuk refund 100%. I nak kena guna jugak duit untuk makan | 288 |
| 5 | hii , for postage right now admin qi belum forward items to new admin lagi . so mmg delay lagi postage . right now admin qi kena jaga nenek dia warded so dia quite sibuk | 380 |
| 6 | gaji takdelah banyak mana but amount refund > amount gaji | 441 |
| 7 | for postage maybe around 10/7 ya | 424 |
| 8 | update : i slowly start refunding 1 by 1 . Please wait until your turn sbb this month huge amount i kena refund 🙏 | 415 |
| 9 | Kalau duit masuk i terus refund yee | 509 |
| 10 | bulan ni i tak tahu kenapa masuk lambat gile . Biasanya 27/28 paling2 lambat . Yang mana i janji refund tu tunggu sikit lagi tau | 472 |
| 11 | update : belum masuk lagii | 465 |
| 12 | so dia takde buat any latets postage | 562 |
| 13 | admin qi dah nak quit packing admin tau | 522 |
| 14 | . | 575 |
| 15 | . | 574 |
| 16 | btw i dah settle around rm2k+ refund before so left another rm2k | 529 |
| 17 | Anyone yg ada any questions can hmu @moonpvft | 517 |
| 18 | gaji i maybe around >25hb so pls wait for refund ya 🙏🙏 . i ingt before raya haritu tapi lepas raya baru masuk | 498 |
| 19 | seller albums and pc enha ,pc zb1 , album and pc ive . Banyak sgt i kena cover refund semua tu. | 566 |
| 20 | if masuk , i mmg terus settle refund sikit sikit so pls wait tau yg mana i janji nak refund | 558 |
