fa
Feedback
انعکاس دل بر خط

انعکاس دل بر خط

رفتن به کانال در Telegram

صاحب نُطقیم اما چون قلم لالیم ما...

نمایش بیشتر
1 357
مشترکین
-124 ساعت
-217 روز
-9530 روز
آرشیو پست ها
اگر از کوه رودی می شود جاری ملالی نیست که گریه از غرور مرد چیزی کم نخواهد کرد... #مهدی_دهاقین ~ انعکاس دل بر خط

اسب دست‌هایش را گشود سوار اما افتاده بود
#حسین_صفا ~ انعکاس دل بر خط

ما را تو دست‌گیر و حوالت مکن به کَس

علقمه شرمنده‌ی روی لب عباس بود او ولی شرمنده از روی برادر بیشتر #اسدالله_صادقی ~ انعکاس دل بر خط

وصله نمی‌شود دگر این دو هزار و یک تَرَک هی همه شب بند مَزَن، چینی دل شکسته را.. #آذرین_انوری ~ انعکاس دل بر خط

به چشم کینه‌توزان اصغر و اکبر نمی‌آید علی باشی کفایت می‌کند تا دشمنت باشند...

زمان گذشت، شب آمد، سحر رسید و هنوز به چشمِ بسته‌ی ما خواب خوش نمی آید #احسان_افشاری ~ انعکاس دل بر خط

خری را گفتند، احوالت چون است؟ گفت- خوراکم کم و کارم زیاد است، ولیکن مطیع و شاکرم، گفتند- حقا که خری.
#عبید_زاکانی ~ انعکاس دل بر خط

#مداحی که من رفتم کشته گردیدم نوعروسم را دِه تو دلداری ~ انعکاس دل بر خط

‏پرسیدمش چگونه و کِی صبح می‌شود؟ چشمی ز هم گشود به ‌نرمی، جواب را… #حسین_منزوی ~ انعکاس دل بر خط

ما تا رسيدن بی ­مرگی اميد ، هـــــــــــــــر روز مرده ­ايــــــــــــــــم!

مگر نه‌آنکه «آه» از نامهای خداوند است؟!

سعی طبیب هرزه بوَد بهر چاره‌ام مرهم کجا و این جگر پاره‌پاره‌ام؟ #صلایی_شهرستانی ~ انعکاس دل بر خط

منی که می‌خواستم شب را از تن آسمان دربیاورم دستم به دکمه‌های پیراهنم هم نمی‌رسد...
#مژده_لواسانی ~ انعکاس دل بر خط

ته که با مو سرِ یاری نداری چرا هر نیمه‌شو آیی به خوابُم؟ #باباطاهر ~ انعکاس دل بر خط

غمگین نیَم که لب نگشودی به پرسشم این بی زبان کجا سر و برگ جواب داشت؟ #حزین_لاهیجی ~ انعکاس دل بر خط

می‌گویند زیاد فحش می‌دهی! یعنی چه ؟! برای آن‌هایی که زندگی ام را به گُه کشیده اند، شعر بنویسم؟
#چارلز_بوکوفسکی ~ انعکاس دل بر خط

چو گُل ‌در وقتِ پیری می‌کشی خمیازه‌ی حسرت مکُن ای غنچه صرفِ خواب شبهای جوانی را ... #بیدل_دهلوی ~ انعکاس دل بر خط

 مرا غرض ز نماز آن بود که پنهانی حدیث درد فراق تو با تو بگذارم وگرنه این چه نمازی بود که من با تو نشسته روی به محراب و دل به بازارم؟

کلید خُلد می‌بوسد سرانگشت نیازم را نمی‌دانم گره از ابروی نازِ که واکردم ... #فیاض_لاهیجی ~ انعکاس دل بر خط