fa
Feedback
Fleurdehana ✨🕊️

Fleurdehana ✨🕊️

کانال بسته

Me and my imagination 🕊️

نمایش بیشتر
2 202
مشترکین
-224 ساعت
-77 روز
-2630 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
سپتامبر '26
سپتامبر '260
در 0 کانال‌ها
اوت '26
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '26
+8
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+8
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+6
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+6
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+30
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+29
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+50
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+17
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+24
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+49
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+30
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+47
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+22
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+69
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+85
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+215
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+313
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+40
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+11
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+50
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+111
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+2 152
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
04 سپتامبر0
03 سپتامبر0
02 سپتامبر0
01 سپتامبر0
پست‌های کانال
Ebook free saya open lewat sikit ya. Ada berapa perkara yang saya kena utamakan dlu. Terima kasih🫶

2
Siapa pergi Putrajaya harini??!! Best takkkk??? Saya nk pergi tapi ada emergency lain😭
255
3
Korang ada kenal any artist tak yg buat art versi chibi? Yg comel comel? Boleh suggest tak??
436
4
Ebook tu tak ada cinta cinta Tau.. saya nk bagi free je.. Yg pastu bulu roma saya tegak waktu tulis cerita tu waktu malam☺️
495
5
Saya ada buat ebook horror.. tapi bukan romance.. more kepada thriller horror.. korang— nk baca ke??
445
6
Saja nk ragebait.. Saya ada Rose's dengan Sapphire. Kalau jual, ada yg nak? 😂
125
7
Qaid dengan slipcase saya ada sebuah lagi. Kalau ada sesiapa nak, boleh pm wassap
163
8
+7
بدون متن...
715
9
Okay ni update terkini berkaitan novel yg saya nk letgo.. Serious laaa takde siapa nk salju Kyoto??????? Nyctophobia yg cover+9
Okay ni update terkini berkaitan novel yg saya nk letgo.. Serious laaa takde siapa nk salju Kyoto??????? Nyctophobia yg cover baru tu pun still available
466
10
ada lagi ke nak beli novel letgo? Esok admin nak drop off
458
11
Laku keras yaaaa novel cik bawang😭 laju sold out Update semua novel cik bawang dah SOLD OUT
696
12
+6
بدون متن...
698
13
Boleh contact nombor ni . Terus beritahu nk novel apa http://www.wasap.my/601111531394/AdminZyd+9
Boleh contact nombor ni . Terus beritahu nk novel apa http://www.wasap.my/601111531394/AdminZyd
403
14
Nk saya letak sini dlu ke atau dekat ig dlu??
359
15
Masih ada yg mencari novel cik bawang ke? Danz Rio My badass husband Dan banyak lagi
350
16
Saya ada nk letgo novel ii lama n terbaru.. Ada yg nak tak?? Lately ni, saya turn off nk membaca novel.. jadi dari biar berhabuk dekat rak, lebih baik saya jual dengan harga murmur kann
367
17
Korang.. Saya nervous. Tolong doakan semoga semua urusan saya dipermudahkan🥹 deborr deborr
393
18
Weyhhhh mengaku sekarang siapa yang beli🤣🤣 thank youu thank youuu.. nnti RC yang akan buat pengeposan Tau Kalau nk hardcove
Weyhhhh mengaku sekarang siapa yang beli🤣🤣 thank youu thank youuu.. nnti RC yang akan buat pengeposan Tau Kalau nk hardcover, dekat saya masih ada stok. Dekat alqawwiy pun ada stok lagi.
591
19
Oh saya lupa nak beritahu. Dekat mysiswaplace under rcpublication, ada BC 1&2.. boleh laaa beli sana🫶🫶
580
20
Syaa nak tanya. Yg beli CUK waktu po haritu, semua dah dapat ke????
647