fa
Feedback
Coin Pilot 🚀

Coin Pilot 🚀

رفتن به کانال در Telegram

USDⓈ-M Futures signals ☑️ 1-10 signals daily ☑️ Up to 250 signals a month ☑️High Accuracy 85%-96% ☑️ Entry price | Take Profit | Stop Loss ☑️ Instructions ☑️ Support 24/7 @dumi1234

نمایش بیشتر
618
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-57 روز
-2930 روز
آرشیو پست ها
Vip member profits 🚀🚀🚀
Vip member profits 🚀🚀🚀

Repost from N/a
🛎 #SOMI/USDT 📉 SHORT 🎯 Take-Profit 🟰 5 ✅

Repost from N/a
🛎️ Trade: #SOMI/USDT Direction: 📉 Short 🟢 Entry Range: 0.2115 - 0.2170 ❌ StopLoss: 0.2200 • Target 1: 0.2094 • Target 2: 0.2074 • Target 3: 0.2054 • Target 4: 0.2034 • Target 5: 0.2013 • Target 6: 0.1992 💠 Leverage : 5x - 10x - 20x

Vip proof

Hurry up guys lifetime vip offer 10$ only

Danma vip join wela next hour dena supiri signal walin join una gana hoyaganna

Onna guys thawa ekama chance ekai thiyenne.katta kana life eke change ekak ona aya me discount ekata set wenna lifetime vip eka aye aye payment krnna ona na jeewitha kaletama eka parata 10$ dila join wenna.@dumi1234

Hurry up guys

Congratulations 🚀🚀🚀 lifetime offer vip 10$ only 1 chance
Congratulations 🚀🚀🚀 lifetime offer vip 10$ only 1 chance

Hurry up giys

join wela blanna lifetime vip only 10$

Danma vip join wela next hour dena supiri signal walin join una gana hoyaganna

Only 2 chances hurry up

Offer time lifetime vip only 10$ @dumi1234

මුලු ලෝකයම trading වලින් ඉදිරියට යන බව අපි හැමෝම දන්නවා.මේ වෙද්දී ගොඩක් දියුණු රටවල් crypto trading හරහා මුදල් උපයනවා.අපේ life goals වලට යන්න පුලුවන් එකම පාර මේක.job එක කරන ගමන් අමතර ආදායමක් උපයාගන්න ගමන් trading වලින් success වෙලා ප්‍රදාන ආදායම crypto trading කරගෙන life එකේ තියන ලොකුම dreams achieved කරගන්න අපි සමග එක් වෙන්න.අද කරන ආයෝජනය හෙට ඔයාගේ life change එක වෙන්න පුලුවන්.. Join vip - @dumi1234

Oyage trading life eka success karaganna puluwan ekama thana thamai guys coinpilot kiynne. me weddi crypto currency trading kiynne hriyta karoth life eke hard dreams achieve karsganna thiyana hodama margaya.eka api hamoma dannwa. supirima signals aragena oyage busy life eke unath meka karanna puluwan api ekka join unoth guys Future ekedi crypto currency nathuwa apita success wenna ba guys.oya meka danma start kara kiynne oyata issarahata meka godak important wei. Guys loss wela inna aya aluthin trading start karnna bln in ayq msg ekak dala join wela blanna aniwaryenma hamoma goda danwa guys @dumi1234

Repost from N/a
💹 #GUN 1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣ ✅ 💎133.5 % Profit in 1 hr 59 mins🚀🔥

Repost from N/a
⚡ #GUN/USDT 📥 Short 💹 Buy: 0.01741 - 0.01790 🧿 Target: 0.01725 - 0.01708 - 0.01689 - 0.01673 - 0.01655 - 0.01639 🧨 StopLoss: 0.01820 🔘 Leverage: 20x

Vip proof