fa
Feedback
🎙️کانال شعر و دکلمه کافه ادب 🎬

🎙️کانال شعر و دکلمه کافه ادب 🎬

رفتن به کانال در Telegram

❁﷽❁ ما به اندازه دریا از هم دوریم اما اینجا دلهای مان نزدیک و نزدیکتر میشود❤️ 🇦🇫 ارائه انواع بیکلام✓ برای شعر و دکلمه 🇦🇫 ⭕️تبلغات نیز پذیرفته میشود!🌟 برنامه نبض احساس پنجشنبه شب ها ساعت ۱۰ به وقت افغانستان 🎧 @Amini_S1 🗽Onwer 🆔

نمایش بیشتر
7 301
مشترکین
+1024 ساعت
+37 روز
-5530 روز
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+180
در 12 کانال‌ها
مه '26
+208
در 16 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+254
در 16 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+76
در 3 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+111
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+188
در 28 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+131
در 6 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+123
در 10 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+131
در 7 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+103
در 8 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+280
در 14 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+495
در 6 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+348
در 9 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+693
در 13 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+825
در 6 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+608
در 11 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+605
در 6 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+763
در 2 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+768
در 7 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+1 136
در 5 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+559
در 6 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+590
در 2 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+637
در 4 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+399
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+637
در 9 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+833
در 15 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+319
در 5 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+3 287
در 6 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+632
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+513
در 12 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+715
در 11 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+681
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '23
+603
در 4 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
28 ژوئن+2
27 ژوئن+16
26 ژوئن+8
25 ژوئن+7
24 ژوئن+12
23 ژوئن+5
22 ژوئن+8
21 ژوئن+4
20 ژوئن+1
19 ژوئن+11
18 ژوئن+16
17 ژوئن+5
16 ژوئن+5
15 ژوئن+4
14 ژوئن+6
13 ژوئن+5
12 ژوئن+3
11 ژوئن+4
10 ژوئن+2
09 ژوئن+5
08 ژوئن+12
07 ژوئن+4
06 ژوئن+6
05 ژوئن+5
04 ژوئن+8
03 ژوئن+6
02 ژوئن+5
01 ژوئن+5
پست‌های کانال
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ من برای عشق تو ، گوش جهان کر میکنم! من هنوزم خانه را با تو معطّر میکنم! هرکه آغوش تو را از من بگیرد، دلبرا؛ من تمام هستی‌اش لبریز از شر میکنم! مثل یک پروانه ام، شمعی و می‌سوزانی‌ام این رضایت‌نامه‌ی من! عمر کمتر می‌کنم! هرچه می خواهی بخواه و هرچه میگویی بگو من برایت قصه ی مجنون از بر می‌کنم یک خدا دارد دلم ، یکتا پرستی رسم ماست نام هرکس غیر تو بیرون از این در می‌کنم بعد مدت‌ها شنیدم حال من پرسیده ای... درد در سر ، دردسر ، این گونه من سر میکنم! باز کن آغوش گرمت را دوباره سمت من، لانه در کنج ضریحت ، چون کبوتر میکنم شعر تنها همنشین زخم های بی رفوست بی تو هرشب کاغذی را غرق جوهر میکنم رک نباش این بار لطفا! چون که پرسیدم بگو دوستم داری ، دروغت نیز باور میکنم! شرم از پاسخ اگر داری فقط قدری بخند من خودم را با همین لبخندها خر می‌کنم!
#سینا_عباسی
‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌

2
بیکلام 🎧 #_آرام 🎵🎶موزیک بیکلام برای دکلمه شعر 🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌
318
3
sticker.webp
234
4
صبح هم شرمنده ے چشمان زیبایت شده با طلوع چشم تو خورشید شیدایت شده صبح زیبایت بخیر اے ماهروے شعر من باز در این قافیه با بوسه پيدايت شده بوسه ات شهد عسل دارد ڪه زنبور دلم از سحر اینگونه در آن جام مینایت شده عاشقے اینگونه دیدے؟ تو به چشمت یا ڪه نه؟ شاعرے با شعر خود هر روز همپایت شده خواب دیدم آسمان را رنگ مینایے زدے ابن سيرين #دلم #مبهوت رویایت شده ✍️حمید_حسینے ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
457
5
‌ زِ هر سویم غمی سَر کرد و تشویشی و اندوهی کُجایی آخر ای شادی؟ تو هم بَر کُن سر از جایی. ✍️#اوحدی
569
6
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ پا به پا کردی بری،پایت چرا لنگ است هنوز؟؟ خاطراتم درمیان است و دلت تنگ است هنوز؟؟ ابتدای  جاده  عشقت  که  ناهموار  بود شک ندارم انتهایش مملو از سنگ است هنوز خوب میدانم برایت مثل یک بازیچه ام لعنتی عشقم برایت مایه ننگ است هنوز؟؟ با رقیبان برسرت با جان و دل جنگیده ام بینمان هرروز و هرشب همچنان جنگ است هنوز من که در عشقم برایت صاف وصادق بوده ام پس چرا عشقت به من از روی نیرنگ است هنوز رنگ عوض کردی و عشقت همچنان یکرنگ نیست پایه های عشق تو بر پایه رنگ است هنوز روز وشب در گوش من خواندی که عاشق پیشه ای حرفهایت توی گوشم مثل یک زنگ است هنوز گفته بودم باز هم میگویمت این جمله را قصد رفتن گر کنی پایان من مرگ است هنوز #ناشناس ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
598
7
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ آن بار گران رفت و دگر یار شما نیست دل کندنم این بار به اصرار شما نیست من رود پریشان و تو دریای غروری دیگر به سرم خواهش دیدار شما نیست یا تاب دلم کم شده؛ یا ظلم تو بسیار چون طاقتم اندازه آزار شما نیست سوزاندن و له کردن من عادتتان شد این آدم دلسوخته سیگار شما نیست بیهوده پی پنجره ای بودم و دیدم یک روزنه سرتاسر دیوار شما نیست یک جور از آوار تنم ساده گذشتی انگار که ویرانی من کار شما نیست پایان مرا خوب تماشا کن و خود را مفروش به آنکس که خریدار شما نیست #رازق_جانباز ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
697
8
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ "چاے دم ڪن"،  تا بگـویم بـا تو از تڪرارها از سڪـــوت و انتـــظار و ســردے رفتارها وقت نوشیدن بہ زیـر پنـجرہ در نـور ماہ انـــدڪے اندیشہ ڪن در ســـــردے گفتارها مـاہ من بــودے ولے تـا دیدمت با دیگری بـــاورم گــم‌شد میــان سایـــه‌ے دیوارها با مـرور روزهـاے سرد من حس مے ڪنی قصه‌ے تنـــــهاییم را بــــارهــــا و بــارها صادقانہ عاشقت بودم ولے حالا بخوان حس و حالم را فقط از متن این اقرارها! خسته‌ام ڪردہ غرور و بی‌تفاوت بودنت می‌روم، تنها بمان ، با حسرت دیدارها... #شھناز_ڪندی ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
719
9
دیوانه شدم تا که نظر سوی تو کردم من هستی خود نذر دو ابروی تو کردم عاشق شدم و سخت گرفتار تو گشتم افسون شدم خنده به جادوی تو کردم زلفت چو بدیدم که به باد است پریشان من شانه شدم ، شانه به گیسوی تو کردم تا بوسه نشاندم به کنار لب لعلت مست از تو شدم خانه به پهلوی تو کردم جز قدرت عشقت دگرم نیست خدایی کافر شده ام تکیه به نیروی تو کردم یک لحظه گذارم به سر کوی تو افتاد آواره دلم را به سر کوی تو کردم من عطر تنت را به دو عالم نفروشم عادت به خدا بر تن شب بوی تو کردم ‌‌ #ناشناس
683
10
‌ چنین که در دل من داغ زلف سرکش توست بنفشه زار شود تربتم چو درگذرم... ✍️#حافظ ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
875
11
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ مرا آزردی و از دیده‌ام پنهان شدی رفتی تو بر بیچارگی و گریه‌ام خندان شدی رفتی نگاهم در پیِ در مانده ده سال تمام، اما جفا کردی، اسیر حرف بدخواهان شدی رفتی شدی سنگ و به روی چشم من، چشمان خود بستی به دین عاشقان یکباره بی‌ایمان شدی رفتی نشستی چون کبوتر در کنارم با تنی خونین پر و بال شکسته خوب شد، درمان شدی رفتی به من از عشق می‌گفتی ولی از یاد خود بردی تو با بیچارگی و جهل، بی‌سامان شدی رفتی کنایه، طعنه، حرف تلخ و تهمت‌ها نصیبم شد ز رفتار خودت شرمت شد و گریان شدی رفتی نمی‌دانم چرا ترسیدی و درماندی و گفتی: که چون اشکی و از چشمان من لغزان شدی رفتی خودت را بر فراموشی زدی، باشد برو، بی‌من دگر اینباره با بیگانه هم‌پیمان شدی رفتی ✍️#ثنا_عباس_زاد 📖#نجوا ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
907
12
شب فراق كه داند كه تا سحر چند است ... مگر كسى كه ... به زندان عشق ، در بند است .!! ✍️#سعدی ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
1 318
13
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ ای آن‌که دوست دارمت، اما ندارمت بر سینه می‌فشارمت، اما ندارمت ای آسمان من که سراسر ستاره‌ای تا صبح می‌شمارمت، اما ندارمت در عالم خیال خودم چون چراغ اشک بر دیده می‌گذارمت، اما ندارمت می‌خواهم ای درخت بهشتی، درخت جان در باغ دل بکارمت، اما ندارمت می‌خواهم ای شکوفه‌ترین مثل چتر گل بر سر نگاه دارمت، اما ندارمت 📝#سعید_بیابانکی 🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌
1
14
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ ای آن‌که دوست دارمت، اما ندارمت بر سینه می‌فشارمت، اما ندارمت ای آسمان من که سراسر ستاره‌ای تا صبح می‌شمارمت، اما ندارمت در عالم خیال خودم چون چراغ اشک بر دیده می‌گذارمت، اما ندارمت می‌خواهم ای درخت بهشتی، درخت جان در باغ دل بکارمت، اما ندارمت می‌خواهم ای شکوفه‌ترین مثل چتر گل بر سر نگاه دارمت، اما ندارمت 📝#سعید_بیابانکی 🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌
1 630
15
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ من یک تبسم از تو را در دفترم دارم خورشید چشمان تو را در باورم دارم با اینکه اینجا مردمش با آشتی قهرند من دوستی چون کوه را پشت سرم دارم طرحی نوشتم تا که تصویبش کند چشمت هر روز بر سر، ایده‌های بهترم دارم پرواز خواهم کرد دنبالت به آن سوتر بی‌وقفه شوق پر کشیدن در پرم دارم یک روز دستم را به دستت می‌رسانم چون من یک تبسم از تو را در دفترم دارم ✍️#ناشناس⁉️ ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
1 224
16
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ چرا تردید وقتی که جهان از ما طلبکار است یقین حاصل کنی بهتر که اجبار است اجبار است کسی هرگز نگفت اینجا نمی‌نوشی شراب وصل نگفتند این جهان جایی برای رنج و آزار است تهی دست آمدی و با تهی دستی رها کردی جهانی که فریبش مرگ باور را سزاوار است تولّد، زندگی، مردن بساط این جهان، امّا جهان دیگری باشد که در آن وعده بسیار است برای شانهٔ انسان که زیر سایهٔ جبر است چقدر این بار سنگین و چقدر این راه دشوار است ✍️#مریم_جلالوند ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
1 603
17
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ امشب به قصّه‌ی دل من گـوش می‌کنی فردا مـرا چو قصـّه فرامـوش می‌کنـی چون سنگها صدای مرا گوش میکنی سنگی و ناشنیده فراموش میکنی رگبار نوبهاری و خواب دریچه را از ضربه‌های وسوسه مغشوش میکنی دست مرا که ساقهٔ سبز نوازش است با برگ‌های مرده همآغوش میکنی گمراه‌تر ز روح شرابی و دیده را در شعله می‌نشانی و مدهوش میکنی ای ماهی طلائی مرداب خون من خوش باد مستیت، که مرا نوش میکنی تو درهٔ بنفش غروبی که روز را بر سینه میفشاری و خاموش میکنی در سایه‌ها، فروغ تو بنشست و رنگ باخت او را به "سایه" از چه سیه‌پوش میکنی؟ ✍️#فروغ_فرخزاد ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
1 358
18
جز روے تو دراین دل ما نقش نگنجد هرنقش دگر همچو حبابست ودگر هیچ راحم_تبریزے 💛🌻
جز روے تو دراین دل ما نقش نگنجد هرنقش دگر همچو حبابست ودگر هیچ راحم_تبریزے 💛🌻
1 356
19
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️  زندگی بی تو پر از رنج و عذاب است نرو لـج نکـن حـال دلـم بی تو خـراب است نرو در رگ و ریشه ی من خون تو جریان دارد بـعـد تو زنـدگـی ام نـقـش سراب است نرو  قـدمـی رنـجـه کـن و رونـق اشـعـارم بـاش بیـت بیـت غـزل از عطر تو ناب است نرو سـالـها بـاور مـن مـأمـن چـشـمـان تـو بـود مسـتی چـشم تـو آن جام شراب است نرو قصّه ی تلخ‌من امشب‌غم‌این‌فاصله هاست دیـده ی ابـری مـن غـرق در آب اسـت نـرو بـر حـذر بـاش و بـه سـمـت دل آنـانـی که چـهره ی باطـنشان پـشت نقـاب است نرو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‌✍️#ناشناس⁉️ ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
1 453
20
🔷️ᴄᴀғᴀ ᴀᴅᴀʙ🔷️ مادر سلام! خستگی ات را به من بده آیینه جان! شکستگی ات را به من بده مادر هر آنچه خواسته بودی، همان شدم پلکی زدی، تو پیر شدی، من جوان شدم تا آفتاب "میرم" و تا ماه می‌روم از دامنت گرفته ام و راه می‌روم از شر آسمان و زمین و زمان به تو مادر پناه می‌برم از دیگران به تو آن سالها که هوش و حواسی نداشتم از مهربانی تو خلاصی نداشتم ترس از پدر همیشه به دل داشتم ولی مادر چقدر از تو هراسی نداشتم! دیگر ز هیچ چیز هراسان نمی‌شوم چون کودکی به پشت تو پنهان نمی‌شوم اما: از زیر دست های تو کی دور می‌شوم از تو اگر که دور شوم کور می‌شوم حالم اگر بد است کنار تو می‌رسم دستی اگر سرم بکشی جور می‌شوم صد سال بعد نیز همین گونه بچه ام از خاطر چه این همه مغرور می‌شوم؟ مادر! گلایه های مرا گوش می‌کنی قولی بده که زود فراموش می‌کنی روزی‌ست روز ما که از آن، شام خوش‌تر است شامی‌ست شام ما که در آن، شام دیگر است من هم نشسته ام که ببینم برنده کیست امروز روز جنگ کلاغ و کبوتر است این قوم نانجیبِ سیاهی تبار هم باور نمی‌کنند وطن عین مادر است! ✍️بهرام_هیمه ‌🔷️ 𝙾𝙽𝚆𝙴𝚁 : @Amini_S1 🔸️ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ : @Harim1Eshq‌‌‌‌‌‌‌
1 458