Yep,It's Meh " 🕷
رفتن به کانال در Telegram
322
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+27 روز
+930 روز
آرشیو پست ها
Dn tiktok eke ara kello wenuwen ktha krna kello hmaektma kollonta baninw.
Kollek kellek diha baluwath mun ekatath baninw.
Dan eke inna kollo ara page krn kellonta baninw.
Hari athal mewa nam.
මට හිතෙනවා දැන් එන්න එන්නම මිනිස්සු අතර තියෙන විවිධත්වය අඩු වෙනවා කියලා..
එහෙම වෙන්න හේතුව Social media කියලා මට හිතෙනවා.. සරලවම මේ Channel එකේ ඉන්න අපේ Focus එක තියෙන්නේ එක පැත්තකට නිසා ගොඩක් දුරට අපේ YouTube fyps එක වගේමයි.. මගේ චරිත්ගේ නම් කලින් එකම වගේ තිබිලා තියෙනවා..
සරල උදාහරණයක් විදියට 1900 දි ලංකාවේ හිටපු මිනිස්සු Football, MMA, F1 දන්නෙවත් නෑහ්.. දැන් එක එක විදියේ ඒවට කැමති අය ඉන්නවා..
මට මතකයි රවිඳු අයියලා මොකක්ද හදන්න ගියා නේද එක වගේ අය Meet කරවන වගේ එකක්..
ඒකත් එච්චර අමාරු වෙන එකක් නෑහ්.. ගොඩක් මිනිස්සු එකම විදියයි..
මටම මේකේ මම කියපුවට විරුද්ධ තර්ක ගේන්න පුළුවන් මේක වෙන්නේ තාක්ෂණයේ දියුණුව නිසා කලින් මිනිස්සුන්ගේ ආසාවලුත් එකම වෙන්නැති කියලා..
ඒත් මට හිතෙනවා දැන් ඉන්න මිනිස්සු බහුතරයකගෙන් අනාගතේ දි අමුතු ජීවිත කතාවක් අහන්න හම්බවෙන එකක් නෑහ් කියලා..
Me dwswl kellonta pudum gmmk denw ned social mediwala inna feminist akkla.
Nangila ewa balala kollo ekk aragann ynnepa mn dnn kenek ehm saddyk dgena ghn dn hospital.
කෙල්ලෙක්ට කැතයි කියන එක මාරම අවුල් දෙයක්. එයාලා මාර විදියට පෙනුම ගැන හිතනවා කොල්ලොන්ට සාපේක්ෂව. ඒත් එයාලා හිතන්නැති දෙයක් තමා එයාලගේ මොළේ ගැන.
මට අදහසක් ආවා ඔයා කාලෙකින් දකින කෙල්ලෙක්ට 10 times ඔයා කැත වෙලා කියලා හිත නොරිදෙන්න කියන්න විදියක්,
"හනේ.. ඔයා මාර ලස්සනයි.. ඇත්තටම මාර ලස්සනයි හැබැයි අනේ මට මතකයි ඔයා කලින් මේ වගේ දහ ගුණයක් වගේ ලස්සනයි.."
