fa
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

رفتن به کانال در Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

نمایش بیشتر
630
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+27 روز
-2130 روز
آرشیو پست ها
خدایا یعنی واقعا تو اون دنیا تو میخوای منو ببخشی یا من تورو؟!

ظالم به ظلم خویش گرفتار می‌شود از پیچ‌وتاب نیست رهایی کمند را😏☀️

نور بر تاریکی پیروز است .

هیچ‌چیز ب اندازه‌ی نفرت از چیزی مشترک، مردم را با هم متحد نمی‌کند ! نه عشق، نه دوستی، نه احترام .

کسی ک با اتفاقاتِ اخیر خم ب ابروش نیومد، دیگه در دایره ارتباطیِ من جایی نداره، هرچقدر هم ک عزیز بوده باشه .

چقدر آشنایی😂 مرسی ممنون تو خوبی؟

سلام خوبی؟ نلا خوبه؟ داشتم سیوای چند سال پیشمو می‌دیدم اینجارو پیدا کردم خواستم حالتونو بپرسم و یه خبری از نلا بگیرم-

ب آیندگان بگویید در ورای ابر‌های این وطن، در آسمانِ بالای سرِ قهرمان‌های بی‌جانِ این خاک، در زمستانِ ۱۴۰۴ . . . "هیچ خدایی پیدا نشد" .

ب آیندگان بگویید در ورای ابر‌های این وطن، در آسمانِ بالای سرِ قهرمان‌های بی‌جانِ این خاک، در زمستانِ ۱۴۰۴ "هیچ خدایی پیدا نشد" . . ‌.

سوگواری برای چهره‌های آشنایی ک نمیشناسی، وطن یعنی همین .

جای گلوله‌ای در بدنم درد می‌کند ک ب من اصابت نکرده است .

منو ببوس این جنگو کش نده...

بغلم کن اینجا ایرانه، شاید فردا زنده نباشم..

ببخشید اگه تو تیر خوردی ، من نخوردم اگه تو نیستی ، من هستم اگه تو بدنت سرده ، من بدنم گرمه اگه تو اعدام میشی ، و من خبرشو می‌شنوم

دیگه نت چه وصل باشه چه قطع باشه اهمیتی نداره، من چیزایی ک نباید میدیدم رو دیدم .

Repost from N/a
کی فکرشو می‌کرد بارِ شرم زنده بودن، انقدر سنگین باشه؟!:]

آنها می‌توانند تمام گل‌ها را ببرند اما نمی‌توانند نزدیک شدنِ بهار را متوقف کنند !

بله ! هنوز زنده‌ایم ولی هیچکدوم آدم چندهفته پیش.. نیستیم نیستیم نیستیم