fa
Feedback
کاف تکست📝

کاف تکست📝

رفتن به کانال در Telegram
3 730
مشترکین
-224 ساعت
-207 روز
-12330 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+1
در 0 کانال‌ها
مه '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+8
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+5
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+1
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+3
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+7
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+42
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+14 568
در 1 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
21 ژوئن0
20 ژوئن0
19 ژوئن0
18 ژوئن0
17 ژوئن0
16 ژوئن0
15 ژوئن0
14 ژوئن0
13 ژوئن0
12 ژوئن0
11 ژوئن0
10 ژوئن0
09 ژوئن0
08 ژوئن0
07 ژوئن0
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن0
03 ژوئن+1
02 ژوئن0
01 ژوئن0
پست‌های کانال
+1

2
اما من تلاش خواهم کرد،سخت است،انقدر که گاهی زنده نبودن را ترجیح میدهم،اما من،ما،تا زمانی که قلبی درونمان میتپد باید زندگی کنیم،باید برای آینده ای که بیشتر اوقات فکر میکنیم وجود ندارد تلاش کنیم،باید برای بدست آوردن چیزهایی که لایقشان هستیم تلاش کنیم،برای جبرانِ لحظه هایی که بسیار به ما سخت گذشت باید زندگی کنیم و امید داشته باشیم،حتی اگر گاهی دور و دست نیافتنی بنظر برسند،زیرا که بیشتر اوقات زندگی کردن،از پایان دادن به زندگی خود شهامت بیشتری میطلبد.
25
3
نمیدونم اگه بهار نبود آدم چجوری قرار بود این زندگی رو تحمل کنه؟ انگار وسط این همه خبر بد، خستگی، استرس و روزایی که پشت سر هم شبیه همن، فقط بهارِ که ثابت می‌کنه دنیا هنوزم قشنگی‌های خودش رو داره، بهار برای من فقط یه فصل نیست یه یادآوریه که زندگی هنوزم ارزش دوست داشتن داره، کاش هیچوقت تموم نشه.
32
4
‏هم زیبا بودین هم موفق هم زندگی رو بهتر از من بلد بودین کاش من جای شما مرده بودم و شما جای من زنده بودین.
1
5
هرکی با توافق مشکل داره میتونه جمع کنه بره سوریه، یمن، لبنان.
47
6
تو این دوره زمونه هر جور باشی، یه عده قضاوتت می‌کنن. اگه زیاد معاشرت کنی، میگن آدم درستی نیستی. اگه سرت به درس و پیشرفت خودت گرم باشه، میگن ادای خوبا رو درمیاری. در حالی که هیچ‌کدوم معیار خوب یا بد بودن نیست. پس به جای راضی نگه داشتن آدم‌ها، زندگیت رو بکن و بذار هر جور که می‌خوان قضاوتت کنن.
42
7
+1
بدون متن...
64
8
Shayea & Mehrad Hidden - Mosser.mp3
61
9
باز شرووووع شد بااااااز شروع شد☹️
79
10
باز زدن😐
1
11
+1
بدون متن...
83
12
Shayea Lenna - Man Delam Nemikhast.mp3
78
13
بعضی وقت‌ها بزرگ‌ترین لطفی که می‌توانیم در حق خودمان بکنیم، این است که جرئت کنیم از محدوده‌ی امنمان بیرون بیاییم و به زندگی اجازه دهیم ما را با آدم‌ها، مکان‌ها و فرصت‌های تازه‌ای آشنا کند، چون خیلی از اتفاق‌های خوب درست آن‌سوی عادت‌هایمان منتظرند.
92
14
سی و شِش درصدِ چشمانِ تو جنسَش عسل است مابقی قهوه و فنجان و شراب و غزل است ☺️
94
15
‌ ‌ ‌‌ چون قدم ازت کوتاه تره پس من رئیسم. ‌ ‌
128
16
+1
بدون متن...
160
17
نجات‌دهنده اینترنت نیست، ویزاست.
142
18
به هرحال امیدوارم خرداد باهامون مهربون باشه.
143
19
اینقدر گفتیم امیدوارم فلان ماه باهامون مهربون باشه و برعکس عمل کرده دیگه زبونم نمیاد به خرداد این حرفو بگم.
138
20
08 - Nistametoon (FT. Deon).mp3
135