fa
Feedback
Faa Merchandise 𓍼ོ

Faa Merchandise 𓍼ོ

رفتن به کانال در Telegram

• updates > @ffaamerchandiseupdates • admin > @ffaamerchandise #FEEDBACK #SIZECHART #FFAAMERCHANDISE

نمایش بیشتر
3 238
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-77 روز
-4330 روز
آرشیو پست ها
[ #HISCODENAMEALPHA ] 🩶🤍 Link Google Form > https://forms.gle/zSYZwieCqEjqYAcP7 🔗 Anything, Ask Here > @sxdfaass 📝
+1
[ #HISCODENAMEALPHA ] 🩶🤍 Link Google Form > https://forms.gle/zSYZwieCqEjqYAcP7 🔗 Anything, Ask Here > @sxdfaass 📝

Hii korang! jersey ateez & hcna the last design for dfaas tauu! lepastu after that kita nak clear kan jersey yang ready stock. tapi rasanya nak buka jersey seventeen sebab nak buat giveaway official photocard seventeen, banyak sngt adaa ni 😞.

ada yang nak payment lagi ke ? 👀

Ni lawaaaa , rugi tak grab tauuu 😭

Ni lawaaa koranggg 😭 rugi tak grab tauu 🥹

Repost from N/a
Annyeonghaseyo‼️ Minnin imnida. Minnin ada open pre-order untuk semua peminat Lucas tau. Ni special edition khas untuk tanda
+3
Annyeonghaseyo‼️ Minnin imnida. Minnin ada open pre-order untuk semua peminat Lucas tau. Ni special edition khas untuk tanda support comeback/debut solo Lucas. Yang berminat boleh tekan link dekat bawah. Freebies include 🎁 https://forms.gle/g4tu2wddHkRpcJDR9

Hi, let me explain for this. The day yang kami nak buat postage kita akan pilih random no kroni ii 😝 , then kalau dah terpilih kita akan message personal kat whatsapp mintak username ig & tiktok nak make sure you guys dah follow belum then kalau admin rajin admin akan check comment kat tiktok yang tag 3 of your friends tu lah. Kalau rajin. Kalau malas then korang tak tag tapi still follow kami selamat lah 😂. Yang dah isi form sebelum ni, maaf sangat ii ~ hope you guys boleh tunggu until 15 March ni.

[ #ATEEZ ] ❤️🤍 Link Google Form > https://forms.gle/nGuXR22bNMwSL8JE7 🔗 Anything , Ask Here! > @sxdfaass 📝
+1
[ #ATEEZ ] ❤️🤍 Link Google Form > https://forms.gle/nGuXR22bNMwSL8JE7 🔗 Anything , Ask Here! > @sxdfaass 📝

[ #ATEEZ ] ❤️🤍 Link Google Form > https://forms.gle/nGuXR22bNMwSL8JE7 🔗 Anything , Ask Here! > @sxdfaass 📝
+1
[ #ATEEZ ] ❤️🤍 Link Google Form > https://forms.gle/nGuXR22bNMwSL8JE7 🔗 Anything , Ask Here! > @sxdfaass 📝

3 days left !!

Hii, kita nak bagi free album crazy form 2 orang random bagi yang beli baju ateez but kita open order bulan march tau sian student yang nak beli 😭. If isi google form sekarang kita tetap akan message pada tarikh kami open order. Tak ramai orang beli lagi besar peluang awak untuk dapat! 🫶🏻

done!
done!

hii, shopee kita dh back to normal. ada 8 buyers hritu yang tiba ii kena cancel order so nk kami open balik ke ? 🥹

Fuyooo 🫣
Fuyooo 🫣

[ #ENHYPEN ] Dark Blood Hoodie Price : - Rm50 Postage : - Wm : Rm8 - Em : Rm16 ( buy 2 postage rm10 ) Available Colour : - Bl
+2
[ #ENHYPEN ] Dark Blood Hoodie Price : - Rm50 Postage : - Wm : Rm8 - Em : Rm16 ( buy 2 postage rm10 ) Available Colour : - Black & White Available Size : - S, M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL Close Order : 28 February 2024 To Order : - Instagram : @ sxdfaas - Telegram : @sxdfaass [ only accept at instagram & telegram ]

[ #ENHYPEN ] Dark Blood Hoodie Price : - Rm50 Postage : - Wm : Rm8 - Em : Rm16 ( buy 2 postage rm10 ) Available Colour : - Bl
+2
[ #ENHYPEN ] Dark Blood Hoodie Price : - Rm50 Postage : - Wm : Rm8 - Em : Rm16 ( buy 2 postage rm10 ) Available Colour : - Black & White Available Size : - S, M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL Close Order : 28 February 2024 To Order : - Instagram : @ sxdfaas - Telegram : @sxdfaass [ only accept at instagram & telegram ]

ha sudahh , admin pun xpndai bgithu ni 😭

kalau hoodie material dia mcm mna 😭

satuuu je!
Anonymous voting