fa
Feedback
ᗪᒍᗩᗰIᑎ_ᑌᖇ👼🏻🖤

ᗪᒍᗩᗰIᑎ_ᑌᖇ👼🏻🖤

رفتن به کانال در Telegram

🧿﷽🧿 🎧لطفاً با هدفون وارد شید🎧 به چشمان خود احترام بگذارید پسری از جنس موزیک🎧🤴🏻 رُتبِه1🤪🥇 👇🏻𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂: https://www.instagram.com/djamin_ur?igsh=MTZjNGNybWw3ZnlheA

نمایش بیشتر
6 115
مشترکین
-324 ساعت
-277 روز
-4530 روز
آرشیو پست ها
گرمههههههههه!🤧🥴

سلام خاستم بگم زندم

ما ک رفتیم شبتون بخیر✌🏻

بچه ها بگیرین بخوابید یا شب بیدار میشید یا نمیشید

میگن جت ها رفتن سمت سوریه

‼️‼️ فعالیت پدافند در نارمک غرب؛ تهران @HamSedaIr

‎ 🔴 عزیزانی که ساکن تهرانن به هیچ وجه بیرون نرن صدایی ملخ ریز پرنده هایی که میشنوید،پهپادی به اسم  ام کا هست که می‌تونه بمب سرتون پرتاب کنه و از اسرائیلیا این کار بعید نیست. 🔴وزارت دفاع: برق‌ها رو خاموش کنین. هرچی آلودگی نوری کمتر باشه راحت تر پدافند فعالیت میکنه فیلمای پدافند رو پخش نکنید فیلمای پدافند رو پخش نکنید فیلمای پدافند رو پخش نکنید فیلمای پدافند رو پخش نکنید فیلمای پدافند رو پخش نکنید فیلمای پدافند رو پخش نکنید فیلمای پدافند رو پخش نکنید از اونا یاد بگیرید خبر درز نمیکنه تهران داره همه جوره بمب بارون میشه و پدافندا هم فعالن و خواب نداریم قطعا ولی تروخدا از همتون خواهش میکنم فیلماشو نگیرین نزارین جایی مهمات و پدافندارو دارن میزنن اسرائیلیا و اینو از روی فیلمایی که از تهران گرفته میشه دارن میزنن بخش زیادیشو جنگنده های لعنتیشون تو خاکمون گشت میزنن بزارین تا جای امکان نقطه دیدشون کور باشه و ندونن که پدافند ها کجا قرار داره چراغ های خونه هاتونو خاموش کنین و اجازه بدید پدافندا بتونن رهگیری کنن راحت تر صدای ویز ویز مثل هلیکوپترای اسباب بازی یا اینجور چیزا شنیدید که بعد یا قبل از شروع کار پدافندا به مدت یک ربع الی ۲۰ دقیقه میاد این صدا ( اگر ۲_۳ بار یا بیشتر تکرار شد) سریعن با ۱۱۳ یا ۱۱۴ تماس بگیرین و اطلاع بدین ازتون تقاضا میکنم ایران زیر اتیشه کاری نکنین که ناخواسته باعث بشین این اتیش بیشتر بشه و جون مردم بیشتر به خطر بیوفته.

پرچام ریخته بد

پرچام

حضرت عباسی خیلی نزدیکه

صدا میاد

نمیشه خوابید

خیلی صداها بلنده!

#فوری مردم شریف ایران؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت های مشکوک و یا تردد خودرو های وانت و کامیونت،وانت باری مشکوک مراتب را با ستاد خبری وزارت اطلاعات (۱۱۳) در میان بگذارید

مراقب خودتون باشید جون هرکس که دوست دارید واسه دوتا عکس و فیلم نرید لب پنجره و پشت بوم

تهرانیا مواظب باشید امشب وضعیت تهران خیلی خطرناکه

دوستانی که آیفون دارن نتشون رو بزارن رو 3G بهتر براشون کار میکنه

بچها لطفا مراقب خودتون و خانوادهاتون باشین وسایلهای مهمتونم بزارین دم دستتون حداقل شد پهنا ببرین به یجا احتیاط کنین و مراقبت کنین ایشالله هرچه زودتر همه چی اوکی بشه❤️‍🩹