fa
Feedback
𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆

𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆

رفتن به کانال در Telegram

رُبما لم يكن شيئًا مهما بالنسبة لكِ.. لكنهُ كان قلبي! Owner : @moashraf_1 Admin : @F3r_es

نمایش بیشتر
4 412
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-317 روز
-15930 روز
آرشیو پست ها
اتفاعلوا ي اخواتي و ادخلوا معانا القناة الحديده 🤍

يريت كل اللي موجود يدخل معانا القناه الجديده 🤍

؟؟
؟؟

♥️♥️♥️
♥️♥️♥️

‏"أسِيرُ ولَستُ أعلَمُ أينَ أمضي غَريبَ الدَّارِ قد ضَيَّعتُ بعضِي"
‏"أسِيرُ ولَستُ أعلَمُ أينَ أمضي غَريبَ الدَّارِ قد ضَيَّعتُ بعضِي"

هو حاليا ف سنه كام ؟ وهل انتي متاكده فعلا انه كلم ابوه و هياخد خطوه رسميه ؟ لو الكلام دا حقيقه و بتحبوا بعض و مفيش وقت كبير ب
هو حاليا ف سنه كام ؟ وهل انتي متاكده فعلا انه كلم ابوه و هياخد خطوه رسميه ؟ لو الكلام دا حقيقه و بتحبوا بعض و مفيش وقت كبير بين حاليا وبين انه هياخد خطوه رسمياً ف تمام بس متخليش العلاقه تتطور اكتر

https://twet.link/fares196 ادخل قول اللي جواك

"‏ فَمن صلُحَ دينهُ ، صلُحتْ معهُ العِشرة ، واستقامَ معهُ البيت ."
"‏ فَمن صلُحَ دينهُ ، صلُحتْ معهُ العِشرة ، واستقامَ معهُ البيت ."

‏"وجئتُ بابَك يا مولاي مُفتَقرًا إلى غِناك وقد ضاقتْ بيَ الحِيَلُ"
‏"وجئتُ بابَك يا مولاي مُفتَقرًا إلى غِناك وقد ضاقتْ بيَ الحِيَلُ"

اتفاعلوا يجماعه مش هتخسروا حاجه

يجدعان حد يبعتلي لينكات قنوات ادخلها واعمل معاها تبادل اي حاجه كدا الدنيا عندي صحراء @moashraf_1

دي قناة جديدة بدل للقناه دي ، الاكونت اتحذف ومرجعش ومعاه راحت كل حاجه بما فيهم ملكية القناه ف انا كدا مش متحكم فيها https://t.me/Nostalgiaaa1

رمضان مبارك وكل عام وأنتم بالف خير و ربنا يتقبل منا ومنكم الصيام والقيام وصالح الأعمال ♥️

ان تاهت اوصاف الاصيل دلت عليه افعاله…🚶🏼‍♂️

‏"أقصى درجات السعادة هو أن نجد من يُحبنا فعلاً، يُحبنا على ما نحن عليه، أو بمعنى أدق يُحبنا برغم ما نحن عليه." ‏Hamnet 2025

صلي وداوم علي قراءة القرآن، التزم بـ قيام الليل، استمر في صيام الاثنين والخميس من كل شهر، صوم رمضان كله عامل الكل بـ لسان حسن، بعد ده كله اهتم بشغلك واعمله بضمير متفكرش في مستقبلك ولا تتخيل سيناريوهات بديلة وتفكر إنها لو حصلت كانت هتأدي لحال أفضل من حالك الحالي لان هو ده الجهل بعينه "لِّكَيْلَا تَأْسَوْا عَلَىٰ مَا فَاتَكُمْ وَلَا تَفْرَحُوا بِمَا آتَاكُمْ ۗ وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ كُلَّ مُخْتَالٍ فَخُورٍ" متستعجلش علي اي شئ، ولا وظيفه، ولا نجاح في دراسه مجهودك وفره في طاعة ربنا سبحانه وتعالى الباقي كله ربنا هييسره عشانك لو فيه خير ليك

«تُشفىٰ جِراحُ النَّفسِ إنْ أَظهَرتَها ‏والهولُ كلُّ الهولِ في مَخْفِيِّها!

بتعرض للعبط ف المشاعر

ليه الانسان ييجي عليه وقت يكون حاسس انه مش حاسس بحاجه؟

الواحد مش عارف يغيب اول اسبوع ولا يحضر و يغيب ف رمضان ولا يغيب الاتنين ويريح دماغه