fa
Feedback
UiTM SA Confession

UiTM SA Confession

رفتن به کانال در Telegram

Drop your thoughts here https://forms.gle/9JCD82Lm6aerXdLu7 Dosa-dosa anda sila tanggung sendiri ya Sekian Terima Kasih

نمایش بیشتر
5 659
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+1 3047 روز
+2 06730 روز
آرشیو پست ها
Confession: Hi anyone in class AS2532A here? Urgent!

Confession: CAMU110 Dh keluar class list ker?

Confession: Any student CEEH243 here? Hmu

Confession: Confession: Confession: Confession: Hi.. boleh x bagi suggestion bas or kat mane bas akan stop kalau dari mawar nak ke fsg bus stop kt dpn dc tu , bas yg mana boleh check laluan dia kat list dorang provide tu and stop kat seroja Tq anon🤭 Seroja .

Confession: Confession: Confession: Hi.. boleh x bagi suggestion bas or kat mane bas akan stop kalau dari mawar nak ke fsg bus stop kt dpn dc tu , bas yg mana boleh check laluan dia kat list dorang provide tu and stop kat seroja Tq anon🤭

Confession: Confession: Hi.. boleh x bagi suggestion bas or kat mane bas akan stop kalau dari mawar nak ke fsg bus stop kt dpn dc tu , bas yg mana boleh check laluan dia kat list dorang provide tu and stop kat seroja

Confession: WEY KENAPA ADA LAKI NAIK SAMPAI BILIK KAT MELATI NI!!!

Confession: Hi.. boleh x bagi suggestion bas or kat mane bas akan stop kalau dari mawar nak ke fsg

Confession: Confession: Suka la tengok Hasri dengan Chris ni geram je Yang suka ni mesti laki

Confession: Perghhh busuk siot bau puki😭

Confession: nak tanya, how degree classes work ? kita takkan sama class dgn classmate kita ke ? takfaham

Confession: Confession: dah masuk kolej ni kentut pun kena jaga, kena tahan😞😞😞 Kentut je eratkan ukhuwah

Confession: any f nk ajak teman tido ?

Confession: Confession: dah masuk kolej ni kentut pun kena jaga, kena tahan😞😞😞 Tulah dah lah 8 org, katil dekat-dekat pula tu

Confession: Suka la tengok Hasri dengan Chris ni geram je

Confession: Ada sesiapa pernah lalu tangga fskm yang dekat dekat bukit tonggek tu tk? Dekat dengan tadika tk silap, selamat tak tangga tu?

Confession: dah masuk kolej ni kentut pun kena jaga, kena tahan😞😞😞

Confession: Gais, macam mana nak jadi racist eh? Boleh ajar ak

Confession: Hello siapaa nk kluar g kedai ? Nk kirim pls

Confession: hi does anyone have CAMU110 class list