fa
Feedback
خوده هستم

خوده هستم

رفتن به کانال در Telegram
6 713
مشترکین
-1624 ساعت
+957 روز
+1 31230 روز
آرشیو پست ها
این شات خداس
این شات خداس

انشالله تو عکسای اینده

خیلی قشنگه مبارکت باشه تو دستتم‌ بیبینیم

داش هستم خیلییی قشنگه ولی انگشتر دوماد باید به سلیقه عروس خانم باشه هااا انشالله به پای هم پیر بشید ❤️

شنبه

۶ صبح کافه دالون

وای خیلی قشنگه همیشه بذار دستت باشه (کی میری کافه که بازی و دیدی عمو بیام بدزدمش ازت)

هیوا خودش گله از پارک میچینم براش

خوجگله مبارک بفروشش برا هیوا گل بگیر انگشتر میخوای چیکار

هیچ بانکی کار نمیکنه متاسفانه دیره

من میرم میارمش تو پولاتو جمع کن

۲۴ درصد اجرت داشت تقریبن ۳۰۰

چند گرفتی

کرج نبود بیاد اول

اول باید واسه سلیطه خانوم میگرفتیاا

خوشم نیومد خیلی قشنگ نیس

زیبااا

خیلی قشنگه بابامم از این مدلش داره

مبارک باشه داداش