fa
Feedback
عبارات حزن ، اقتباسات حزينه

عبارات حزن ، اقتباسات حزينه

رفتن به کانال در Telegram

- إفلاس لُغوي وَشعُور فائِض ، هُنا بَعضٌ منيِ .

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام عبارات حزن ، اقتباسات حزينه

کانال عبارات حزن ، اقتباسات حزينه (@eee_up) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 630 مشترک است و جایگاه 1 773 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 8 362 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 630 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -116 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -1 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 9.36% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.02% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 1 370 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 295 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 5 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تَوَاصُل, سَنَّاب, صَاحِب, سَعُودِيَّة, أَحَد تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
- إفلاس لُغوي وَشعُور فائِض ، هُنا بَعضٌ منيِ .

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

14 630
مشترکین
-124 ساعت
-457 روز
-11630 روز
آرشیو پست ها
اختاروا رقم من 1 ل 50 وارسلو خاص @dddlb

اللي حابب يفضفض بشئ أو مخنوق ومش عارف يحكي.... يرسل💟 هنا وارد عليه 💟 @DDDLB

- استغفر الله العظيم وأتوب إليه ..

‏لعل حزن اليوم : يُصبح غيمة فرح غداً.

اكتفينا مِن الكلام، مِن الوهم، مِن الأعذار..ونريد بشدَّة رؤية مَا يليق بنا، من الأفعال

اخترت الصمت وبدّيته على العتاب لما ادركت اني قاعد اهدر عمري على اللاشيء، سراب

صباح الخير :🤍
"طبتم مِنَ الحُزنِ آمنين"

منو صاحي

تعالو ارسلوا او اسالوني اي شي @DDDLB

Repost from - نغم.
لو قالوا خُذي الدُنيا ومافيها أخذتك إنت وإعتبرتك الدُنيا💓.

‏الله يديم وجودك ‏الحنون بحياتي🤍💟
+1
الله يديم وجودك ‏الحنون بحياتي🤍💟