fa
Feedback
816
مشترکین
-324 ساعت
+67 روز
+5630 روز
آرشیو پست ها
photo content
+9

درسته ما نتونستیم اونطوری که دلمون میخواست زندگی کنیم اما بازم زندگی کردیم با حیاط اقاجون، گربه های مادی نیاصرم، چای و بیسکوییت مادر، حتا با خود مادر

photo content
+9

این اهنگ برای شما کدومه برای منم بفرستین اگه دوست داشتین

این اهنگ از اون اهنگاس که باهاش اشک ریختم ، خندیدم ، درد کشیدم و رویا بافتم من اون لحظه رو تو ذهنم هزاران باز زندگی کردم ، رفتن ، دل کندن ، جمع مرده و گلوله خورده رو ..

Dobare-Safarnak-320.mp37.56 MB

بعضی اهنگاروفقط نباید شنید یه سری اهنگارو میشه زندگی کرد ، میشه چشید و مزه کرد میشه قصه کرد از نو خوند ، میشه رویاشو ساخت، میشه لمس کرد و بوسید

Repost from N/a
من نمیتوانم به تو بگویم چقدر آدم بیچاره ای هستم . من میدانم که شعر و هنر برایم خوشبختی نمی‌آورد همچنان که برای هیچ کس نیاورده ولی من بازهم با تمام قوا آن را طلب میکنم .
فروغ

کمکم کن خرمن رخوت من شعله میخواد

photo content
+6

photo content
+6

Googoosh - Daryayie [320].mp312.61 MB

Dariush - Parseh.mp35.13 MB

sBIvlbzaSZxoNdeU.mp324.49 MB

پیام صوتی00:11

Repost from N/a
داستان اینترنت (فیلترنت) و وعده های آن در این کشور دقیقا شبیه دزدیست که ابتدا همه اموالت را غارت میکند و بعد با منت، آینه بغلِ شکسته اش را پس می‌دهد تا برایش سرود فتح بخوانی. از آن شعار های فریبنده و وعده های رنگینِ اینترنت بدون فیلتر در دوران انتخابات، توسط این به اصطلاح رییس جمهور، رسیدیم به یک شاهکار جدید : تصویب حماسیِ بازگشت به شرایط پیش از دی ماه یعنی همان فیلترینگِ خفقان آورِ قبلی را دوباره، اما اینبار بنام «پایان محدودیت» و «استیفای حقوق دیجیتال مردم شریف ایران» کادو پیچ کرده‌اند و به ریش من و شما می‌خندند. بازیِ کثیفشان نشان می‌دهد در این جغرافیا، قرار نیست چیزی جز فرمول راضی کردن مردم به مرگ برای پذیرش تب اجرا شود. اما آزادی حتی اگر دیر هم برسد هنوز حق طبیعی همه ماست. نه هدیه، نه لطف، و نه امتیاز.

ما فقط همینقدر میدونیم بقیشو نمیدونیم
ما فقط همینقدر میدونیم بقیشو نمیدونیم

همگی خوبین؟

خوشحالم که بلاخره همه اومدین دلم براتون خیلی خیلی خیلی تنگ شده

تو به فکر جنگل و اهن و اسمون خراش ‹من به فکر یه اتاق اندازه ی تو واسه خواب›