fa
Feedback
816
مشترکین
-324 ساعت
+67 روز
+5630 روز
آرشیو پست ها
الان یکی موزیکشو گوش نداده باشه فکر میکنه یه چیزی مصرف کردم

دایره ی من از حبابه سایه ی آهِ نقش بر آب

دایره خودش از اتصال کلی نقطه و خط تشکیل شده اشکالی نداره که

بس کن توطئه گر ملعون

https://t.me/aa012ELIXIR88/14290 نسترن با وجود 865578876تا دوست

توی دایره ی ارتباطیم فقط منو دایره موندیم

توی دایره ی ارتباطم فقط منو دایره موندیم

میخواستم درخت بشم برات میوه بدم.. انجیر

اگر دست‌هایم را در باغچه کاشتم و سبز نشدم چه؟

منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود اصن دارم خودمو خالی میکنم قشنگ در انزوای فقیرانه ی خودم داشتم میمیردم این اهنگم که نگم چقد دوستش دارم

‎ دلم برات تنگ شده بود نسترن:) وای امان از این آهنگ.. عاشقشم؛ وایب یه تانگو دونفره رو میده تو آشپزخونه با یه نور کوچیک..

دلمون برای پیمان و کارای خفنش تنگ شده بوددد

Repost from P E Y M A N

با این اهنگ یا باید چپ کنی یا سرتو بکوبی تو دیوار من که همچین حسی دارم

بیا تا باهم این اهنگو بلندد فریاد بزنیم و بخونیم

4_6021865116193005221.mp310.62 MB

پیام ویدیو00:14

پیام ویدیو00:14

پیام ویدیو01:00

پیام ویدیو00:59