fa
Feedback
809
مشترکین
-124 ساعت
+57 روز
+5030 روز
آرشیو پست ها
خودت زیبا چنلت زیبا عکسات زیبا .......

بچه ها اهنگایی که میذارمو گوش کنین من با امید میذارم واقعا برمیگزینم

همه ی عکس های چنل تاکید میکنم همه ی عکسای چنل رو خودم گرفتم

https://t.me/aa012ELIXIR88/14865 عکس رو خودت گرفتی خوشگله؟

دشت سوسنههه نود درصد عکسای خوشگل گالری برای دشت سوسنه

‎ نسترن جونم این آخرین عکسی که گذاشتی کجاس؟ 🥲😍

photo content

photo content

گفت زیر زمین مال تو. کاج مال تو. کلاغ ها مال تو. گفتم من کلاغ نمیخواهم. من چلچله نمی‌خواهم. من چای میخواهم. آخر اقا داداش ماهم بعضی وقت ها آدمیم.

از سمفونی مردگان
از سمفونی مردگان

Repost from Where is Home?
آیدین گفت: توی این مملکت پیش از این که به سی سالگی برسیم تباه می‌شویم. تو یک‌جور، من یک‌جور، آیدا هم یک‌جور دیگر.
📚 سمفونی مردگان

My Iran (ایران من).mp33.58 MB

دیگه کار از کار گذشته زندگی بدون چای نمی‌گذره داشتم اتفاقا به دوستم میگفتم واقعا با چای وصلم به دنیا، این چایو ازم بگیرن نمیدونم باید چیکار کنم دیگه

به جوونیت رحم کن لااقل

داشتم اتاقمو جمع میکردم پنج تا لیوان چای نبات کشف شد هرکی ندونه واقعا فکر میکنه شیره ایم

.

و باورم نمیشه چیزی که برای خودم اومد دقیقا تکذیب و در راستای حرفای خودم بود

یه شب با رنج های ورتر جوان براتون میگیرم عاشقانه شاعرانه

چون قشنگم بود
چون قشنگم بود

دلم نیومد اینو نگیرم 😭

Tutifruti - آمار و تحلیل کانال تلگرام @aa012elixir88