fa
Feedback
819
مشترکین
+124 ساعت
+47 روز
+5730 روز
آرشیو پست ها
یکی میشه اینو برام توضیح بده سه بار خوندم

‎ عیسی می‌گوید «هر که با من نیست، بر من است» (متّی ۱۲:۳۰، لوقا ۱۱:۲۳) مثلا گاها دیدی میگن «بله اما مواظب باش...» یا میگن «نه ولی حالا چون تویی...» یا تا تهش باش سر یه چیزی یا ولش کن مابین این دو قطعا شیطان لونه کرده

دلم برای مامانمم تنگ شده

بازم ممنونم

تازه دروغگو هم هستن

تیریبون خوبی دارم

بچه ها یه چیز دیگه هم بگم اینکه ادما همشون مزخرفن ممنونم

گاهی یه سری تجربه ها هم درش دخیلن

شوخی میکنم این بحث واقعا چیری نیست که همه درکش کنن

نه بابا ( انقد بهم خندیدن که اره )😂😂

https://t.me/aa012ELIXIR88/14635 یعنی می‌خوای بگی دوستات بی درکو فهمن؟

نه این موضوع درمورد احساسات برای من جواب نیست به قول دوستم اگه طرف نصفه دوسم داشته باشه که دیوونه میشم😂ولی همونا که گفتم

سلام من درمورد عاشق کسی بودن این فکر به ذهنم رسیده، دقیقا مثل شما نمی‌تونم توضیحش بدم. برای من اینطوریه که این حس تا قبل اینکه به طرف مقابل بگم خیلی ارزشمند تره با اینکه اون هیچی در این مورد نمی دونه.

سپاسگذارم❤️

شکرگذاری امشب خداوندا

ممنونم از این همه ادم با فهم و کمالات در چنلم

افرین باید قشنگ قاتق کنی تا حال بده😂

غذا هم کمترش خوش‌مزه تره و میچسبهههه😂

چمیدونم

افرین خب انگار همینه انگار از ته وجود میاد این حسه که عمیق تره ، انگار اون کامل بودنه یجای کارش میلنگه مثلا توی ادما اون نقصاشونه که از هم متمایز و زیباشون میکنه( نه هر نقصی) توی زندگی این نقصاس که باعث میشه شاید یه تلاش دوباره یا یه کار دیگه یا یه راه دیگه رو امتحان کنی