fa
Feedback
820
مشترکین
+124 ساعت
+47 روز
+5730 روز
آرشیو پست ها
فکر مِکِردُم تنها مِشدی اینجه یوم یَره

بیو مگه شیرازی نیست این چسط چرا شیرازی شد

به افتخار دوستمون همه دو دقیقه فقط بخندین

‎ لوس بی نمک بودن هم عیب نیست بیماریه درکم کنید

‎ یه مشدی با یه اصفونی ازدواج میکنن بچشون میگه: یخره بیو ایور، یخره بیرو اور

عه

نه بابا کاربرد یره در مشهد به هیچ وجه مثل خره در اصفهان نیست یره حتی گاهی توهین آمیز هم محسوب میشه

زبان مشدی برای خودش آیلتس داره

عهه مشدیه

مثال : وَخه یَره برو همون شُله رِ بیار

یَره = یارو مشهد

معنیش چیه

یره ما چه شهریه ؟

https://t.me/aa012ELIXIR88/14525 تو شهر ما میگن : هعی یَره

پیام صوتی00:44

نه اصفهان تیکه کلام همه خره عه

اخه اینجا به کسی بگیم خره به جای خوشحال شدن با مشت میزنه تو دُماخD:

یجوری میگی انگار فارسی حرف نمیزنم😭

پشمامز

یعنی عزیزم