fa
Feedback
записи под утро.

записи под утро.

رفتن به کانال در Telegram

название и записи принадлежат владельцу. связь: @pitton_bot инфо: @piton_82 реклама: @prais_pit

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام записи под утро.

کانال записи под утро. (@python_i27) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 20 626 مشترک است و جایگاه 1 236 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 32 548 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 20 626 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 568 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -3 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 1.55% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.73% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 321 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 563 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 9 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
название и записи принадлежат владельцу. связь: @pitton_bot инфо: @piton_82 реклама: @prais_pit

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

20 626
مشترکین
-324 ساعت
+1 1247 روز
+56830 روز
آرشیو پست ها
ой время убегать, я голос сорвал на концерте во время этой песни..

слышал недавно.

4_5823458071162131576.mp38.67 MB

фанаты Глеба пошли.

острая чуйка.

Я чувствую в воздухе запах конфликта и ненависть этого дня

Три дня дождя, LYRIQ - Время убегать.m4a3.30 MB

татуху хотел такую же.

раньше фанател по три икса.

песни пошли.

Bishop_Briggs_Mercy_OST_Три_Икса_Мировое_Господство_supermusic_me.mp35.48 MB

девушка с ума сходит по нему.

откуда столько знаете про песни?

я рад.

ваяяяяя, вы мне настроение подняли….а то оно такое плохое было

вроде так.

пока ты снимала то платье с себя, что так мне не нравилось день ото дня, я вновь нарочито сбегаю к другим, там вино рекой, и я непобедим, там далеко мне поют голоса, кто мог бы подумать, что не навсегда.

Холодные руки сжимают стакан, я в эту петлю загонял себя сам

какие ещё знаешь?