fa
Feedback
Cryptoriez

Cryptoriez

رفتن به کانال در Telegram
492
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-930 روز
آرشیو پست ها
Witte Huis zet deadline op crypto-wetgeving Het Witte Huis wil tegen 1 maart duidelijke vooruitgang in een brede crypto market structure bill. Regulatoire duidelijkheid komt eraan, maar niet volledig op de voorwaarden van de sector. Einde van passieve stablecoin-yield? In gesprekken met onder meer Coinbase, Ripple, Andreessen Horowitz en banken werd voorgesteld om rente of beloningen op het louter aanhouden van stablecoins te verbieden. Yield zou enkel nog mogen bij expliciete economische activiteit, zoals lending of liquiditeitsvoorziening. Stablecoins evolueren zo van digitale spaarrekening naar pure betalingsinfrastructuur. Strenge handhaving Toezicht komt bij de SEC, het ministerie van Financiën en de CFTC. Boetes kunnen oplopen tot $500.000 per overtreding per dag, om naleving af te dwingen. Waarom dit positief wordt gezien Ondanks het verlies van passieve yield brengt het wetsvoorstel duidelijkheid rond custody, toezicht op exchanges, tokenclassificatie en de afbakening tussen SEC en CFTC. Voor institutionele spelers is juridische zekerheid belangrijker dan maximale flexibiliteit. De wet kan zo een belangrijke drempel voor institutionele instroom wegnemen. Structurele verschuiving Crypto verliest mogelijk retail-yield, maar wint toegang tot grotere, conservatievere kapitaalpools. De markt verschuift van experimenteel naar gereguleerd: minder explosief, maar stabieler en kapitaalintensiever. Duidelijkheid voelt zelden meteen bullish, maar is vaak de basis voor schaal.

Beste, liefste mensen @Cryptoriez Als je al veel hebt voorbij zien komen van mij, al die verschillende "calls" dat meer dan spot-on waren, het feit dat ik effectieve winsten nam op: $122.OOO BTC $3.6 XRP $4.800 ETH ... Ik waarschuwde hier meerdere keren voor, ik was één van de enige die schreeuwde over een crash. Hoe heb ik dit gedaan? Hoe neem ik effectieve winsten? Hoe beslis ik om een trade te nemen en de gedachtengang erachter. Ik geef een uurtje tot uurtjehalf PURE value op een GRATIS webinar. Als je jouw charting skills tot het volgend niveau wil tillen kan je jouw aanmelding voor deze webinar: https://roussovanhoorn1.clickmeeting.com/de-hedgefund-aanpak-hoe-professionals-de-markt-benaderen/register MELD JE NU AAN, MAX 50 PLAATSEN!! -Rousso

photo content

# ISM PMI vs. Composite Reflation Index In de grafiek zie je de vergelijking tussen de ISM PMI en de Composite Reflation Index. Wat is de Composite Reflation Index? Dit is een samengestelde macro-indicator die meet of de economie zich in een reflatoire fase bevindt. Hij combineert o.a.: grondstoffen (zoals metalen), inflatieverwachtingen en groei- en liquiditeitsindicatoren. Simpel gezegd: stijgt deze index, dan neemt economische activiteit en liquiditeit toe. Wat zien we historisch? Wanneer de Reflation Index begint te stijgen, volgt vaak een herstel in groei en risk-on sentiment. ISM PMI beweegt meestal daarna mee omhoog, als bevestiging dat de economische activiteit effectief aantrekt. En wat betekent dit voor crypto? In eerdere cycli zagen we dat: - eerst reflatie-indicatoren stijgen (Wat recent is gebeurd, kijk naar Goud, Zilver,...) - daarna macrodata (zoals ISM PMI) bevestigt (ISM / PMI stijgt boven de 50, namelijk 52,6) - en vervolgens kapitaal verschuift naar risicovollere assets zoals Bitcoin (Deze rotatie zit momenteel in de wachtrij) Kort samengevat: als de Reflation Index stijgt, zien we toenemende liquiditeit en groei. Wanneer de ISM PMI dit bevestigt, ontstaat historisch gezien een macro-omgeving waarin Bitcoin en crypto sterk presteren.

ELKE dag worden onze members up to date gehouden met accurate intel. @Cryptoriez

MARKT CORRELATIES VOOR EEN REVERSAL IN CRYPTO Laten we eens naar een aantal zaken kijken dat mij de bevestiging geven voor een serieuze EXPLOSIE! USDT De stijging dat ik nog wou zien in de dominantie van USDT is aan het gebeuren, mijn eerste MUST target wordt geraakt, de highs van deze range worden geliquideerd. BTC Bitcoin raakt mijn downside target waar we al weken op aan het wachten waren. Gigantische liquidaties worden nu opgehaald. 🚀 Als de weekly nu goed kan sluiten, kijk ik alleen maar naar een snelle reversal naar de upside. BTC DOMINANTIE VS ALTCOIN DOMINANTIE De dominantie van Bitcoin respecteert onze levels en wordt zwakker & zwakker, terwijl zien we de dominance van altcoins alleen maar sterker worden. We zien de switch effectief gebeuren, als Bitcoin dit level nog eens kan behouden en de dominantie blijft crashen gaan alts parabolisch. OTHERS VS BTC De altcoin vs bitcoin chart toont dit natuurlijk ook zeer mooi. Deze breekt meer & meer bearish structure + de sellers nemen overduidelijk af en buyers toe. COMMODITIES Goud & zilver zijn momenteel wat aan het "crashen", is dit een voorteken? En worden profits eventueel geroteerd naar RISK ON assets zoals altcoins? Samen met de dollar dat ook verder crasht, zijn dit allemaal veel confirmaties dat we willen zien. GEDRAG Als kers op de taart is bijna IEDEREEN aan het uitstappen. Mensen geven op, geen geduld meer, realiseren losses, ... Na dit massive liquidation event bevinden we ons uiteraard terug op extreme FEAR. En dit zijn nog maar een paar van mijn confirmaties 🤓 USDT.D: https://www.tradingview.com/x/b45Mv0Al/ BTC: https://www.tradingview.com/x/qYGGNms1/ BTC.D VS OTHERS.D: https://www.tradingview.com/x/TLcisRGl/ OTHERS VS BTC: https://www.tradingview.com/x/wanUthmV/ GOLD: https://www.tradingview.com/x/Ujc5maFp/

photo content