fa
Feedback
PKK Confession

PKK Confession

رفتن به کانال در Telegram
2 719
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز

در حال بارگیری داده...

ابر برچسب‌ها
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
مارس '24
مارس '24
+101
در 0 کانال‌ها
فوریه '24
+325
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+2 506
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
20 مارس0
19 مارس+5
18 مارس+4
17 مارس+3
16 مارس+1
15 مارس+4
14 مارس+9
13 مارس+7
12 مارس+2
11 مارس+7
10 مارس+4
09 مارس+4
08 مارس+6
07 مارس+3
06 مارس+5
05 مارس+12
04 مارس+8
03 مارس+4
02 مارس+3
01 مارس+10
پست‌های کانال
ADMIN https://t.me/+kGvhmtAfCWo2OWI9 Group baru. Group ini akan delete dalam 24 jam.

2
hi aku rajin, mnja, pndai msak, level cntik 8/10 tpi kuat kentut, perlu psngan segera, sila komen "MAU" utk sesiapa yg brminat, makacehh
1 324
3
Ak sudah buat macam2 utk kauuu, tpi apa yg aku dapat???tiadaa apa2!!!effort ak sikit pun tidak kau hargaii! ak penattt laaa!! 💔💔
7
4
kenapa comments pkk confession ni ada warning 😭😭😭😭
1 305
5
Kw tau aq mmbr kw tpyh lh kw ksi tau hal kw sm boipren kw tu sm aq.kau ni mau juga tau 1 dunia yang kw ada mslh sm boibmu.stkat boipren mu ndk oncall 1 mlm pun tu pun mau strss lg apa lh MCM org gila..aq tau lh boi mu tu krja xd ms mau layan kw pi tolg lh klw ada mslh bgus kw diam ii ja pigi satel kn bnda tu ni diksi tau lg sm mmbr mu yang tgh bnyk mslh...tolg lh matang sikit ah.org puasa cri phla ,bukn mau cri dosa..kw tguk rmai boipren org pigi bukbar sm ii pun jeles.
1 307
6
lama x nampak si hilux plat SS 🫣
1 238
7
ada bha ni tu orang dpt soalan bocor quiz tpi tida mau share samaku debilang tida mau aku dekan lagi kunu sekali nok 100 juga aku tpi dia endu bha meniru pun tida smpai 80 lebih. imagine kalau dia share n buat sama sama na kan 100 semua tpi tulah kedekut
1 238
8
Knp saya nda boleh baca comment?😭
1 192
9
To that girl that I used to mention a lot here I can't believe that we're together now.🥰🥰
1 187
10
Sjuk mata memandang tiguk pp yang pndai jga aurat sm jga batas sm llki........pigi klas pun simple
1 187
11
Ak sudah buat macam2 utk kauuu, tpi apa yg aku dapat???tiadaa apa2!!!effort ak sikit pun tidak kau hargaii! ak penattt laaa!! 💔💔
1 188
12
Semenjak dua menjak ni...sya kurang makan sdah..paling sehari 2 kali ja itu pun selera makan masa subuh dengan maghrib😔😔
1 178
13
Sebenarnya yg carry subjek MCM aku ni kurang pintar kah bodoh. Pelik aku
1 163
14
Yg tukang rosak gp confession @ c David tu.. orgnya mesti lago2 yg brni bila ada geng sja kn pstu kna hantam by 1 auto menikus🤣 tu la pakai no pn luar negara punya sbb takut kedapatan. Kesiaan suda tua masih bodoh, gila seks lagi. Ko ni mesti tukang sebar aib perempuan ni kn🤣 semoga perbuatan kau tu berbalik sma diri sendiri lagi2 d bulan mulia ni. Sa tau ko suda kena kick dri sni group so kawannya @Xavier tu (yg sama2 cringe jg).. sila SS ni ayat send sama dia. Pstu ada la tu ayat2 "naa koyak suda" padahal dia sndri yg koyak.. oke la lago, pln2 jak kmu memaki2 d group lain pula 🤣🤣
1 173
15
Politeknik kota kinabalu❌. Politeknik Kundasang✅. ada kabus2 🤣
1 128
16
hellooo anyone yang mau beli baju sukan biru and baju volunteer plus size (3xl) ukuran dada around 48-50 inch belum pernah pakai, roger2 sejaaa.
1 171
17
siapa lah tu tukang ksi rosak pkk confession 🙄 pengganti syaitan yg kena kurung masa bulan puasa 💀
1 307
18
tips tidak terjebak trus di masalalu mcm mana 😞
1 308
19
"jadi secondchoice dlm friendship itu sakit ya teman"""
1 320
20
raphael kan yg sa slalu nmpk di jke tu? comel la bole minta no tel ka hihi
1 315