fa
Feedback
For Brother | Trade

For Brother | Trade

رفتن به کانال در Telegram

I trade when the moment makes sense, Learn the real game. Admin : @adm_forbrother

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام For Brother | Trade

کانال For Brother | Trade (@forbrotherclub) در بخش زبانی انگلیسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 15 989 مشترک است و جایگاه 7 611 را در دسته اقتصاد و امور مالی و رتبه 4 240 را در منطقه اندونيسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 15 989 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 04 سپتامبر, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -1 033 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -18 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.30% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.16% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 527 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 345 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 5 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند pips, xauusd, runing, sell, gacor تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
I trade when the moment makes sense, Learn the real game. Admin : @adm_forbrother

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 سپتامبر, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اقتصاد و امور مالی تبدیل کرده‌اند.

15 989
مشترکین
-1824 ساعت
-2087 روز
-1 03330 روز
آرشیو پست ها
Ahh gak ditinggal 😭 cancel limit guys

🔽 SELL LIMIT XAUUSD | 4.324 - 4.326 SL : 4.330 TP 1 : 60 PIPS TP 2 : 120 PIPS TP 3 : ⁉️ JAGA RISK KALIAN GUYS ‼️

Salah satu benefit VIP FOR BROTHER Setiap ada entryan pasti bakal kita breakdown Kenapa entry disitu? target deliver harga ke
+1
Salah satu benefit VIP FOR BROTHER Setiap ada entryan pasti bakal kita breakdown Kenapa entry disitu? target deliver harga kemana? alasan entry kenapa?. Semua kita jelasin reason / alasannya. Bahkan kita kasih daily otl / narative berupa video setiap harinya. Modul juga kita buatin berupa video. Jadi disini kita fokus mengarah ke edukasi, sekarang tinggal kalian aja, mau belajar / enggak. **OH IYA, DISINI SEMUANYA FREE / GRATIS**‼️

Morning everyone 😎 Masih hold, Running 524 PIPS ya ✔️ yang mau belajar trading & Join VIP cek @vipforbrother & chat admin @a
Morning everyone 😎 Masih hold, Running 524 PIPS ya ✔️ yang mau belajar trading & Join VIP cek @vipforbrother & chat admin @adm_forbrother

✔️ Gurih 400 PIPS
✔️ Gurih 400 PIPS

yang masih hold nyengir lu pada 🫵

✔️ 185 PIPS, Jangan lupa partial guys. still konsisten 1-2 layer & nunjukin sejarah trading ☝🏻
✔️ 185 PIPS, Jangan lupa partial guys. still konsisten 1-2 layer & nunjukin sejarah trading ☝🏻

coba yang ikut entry tap tap dongg kirim feedback ke @adm_forbrother
coba yang ikut entry tap tap dongg kirim feedback ke @adm_forbrother

Aku masih hold yaa

✔️ RUNNING 100 PIPS GUYS

✔️ HIT TP 1

🔽 SELL LIMIT XAUUSD | 4.375 - 4.377 SL : 4.381 TP 1 : 60 PIPS TP 2 : 120 PIPS TP 3 : ⁉️ JAGA RISK KALIAN GUYS ‼️

Sorry, HIT SL ❌

🔽 SELL LIMIT XAUUSD | 4.361 - 4.363 SL : 4.368 TP 1 : 60 PIPS TP 2 : 120 PIPS TP 3 : ⁉️ JAGA RISK KALIAN GUYS ‼️

Goodnight everyone 😎 Are u ready?!

Guys sorry banget yaaa, jadi gak enak anjrit. oh iya di FOR BROTHER gak ada zona recovery recovery ya. Intinya FOR BROTHER ng
+2
Guys sorry banget yaaa, jadi gak enak anjrit. oh iya di FOR BROTHER gak ada zona recovery recovery ya. Intinya FOR BROTHER ngedukasi kalian cara trading bener, karena zona recovery itu jatuhnya sebuah ajakan / kepastian untuk balik modal. yang sebenernya kerugian itu hal yang gabisa kita hindari dari trading. tugas kita hanya mengatur risk management / membatasi kerugian tsb. serta mempelajari / menganalisa setup/pergerakan market menggunakan metode probabilitas tinggi yang kita miliki/kita pelajari secara masing"

jancuk apalah ini, baru bangun disuruh buka tradingview langsung 😭 sorry ya guys ga fokus anjrit

coba kalian yang ngebuy ada ga? chat admin coba @adm_forbrother

aduh mana salah lagi 😭😭
aduh mana salah lagi 😭😭

harusnya BUY 😭😭