UniMAP CONFESSION 🫧
Confession link: https://forms.gle/gBGJEY5QSzyZ1Tto9 This is an unofficial channel for ‘Suara Pelajar UniMAP’.
نمایش بیشتر📈 تحلیل کانال تلگرام UniMAP CONFESSION 🫧
کانال UniMAP CONFESSION 🫧 (@unimapconfession) در بخش زبانی مالایی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 970 مشترک است و جایگاه 17 960 را در دسته آموزش و رتبه 3 318 را در منطقه ماليزيا دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 970 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 04 سپتامبر, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 297 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 14 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 15.09% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 10.14% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 1 655 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 1 112 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 7 است.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“Confession link:
https://forms.gle/gBGJEY5QSzyZ1Tto9
This is an unofficial channel for ‘Suara Pelajar UniMAP’.”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 سپتامبر, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کردهاند.
در حال بارگیری داده...
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 04 سپتامبر | +14 | |||
| 03 سپتامبر | +58 | |||
| 02 سپتامبر | +4 | |||
| 01 سپتامبر | 0 |
| 2 | bila waktu kita meminta semula hak kita kepada yg berhutang, kita pula dilabel zalim dan tak ikhlas. Sesungguhnya aku serahkan sepenuhnya urusan kau kepada Allah. Dgn manusia seronok kan boleh playvictim, lupa masa kita minta tolong, minta hutang? Cuba playvictim dgn Allah tengok, sejauh mana hati awak boleh tenang. Panjang lebar dalam Al-Quran tertulis soal hutang. Hati-hati. | 146 |
| 3 | Rasa macam kelakar org gunakan agama suruh si pemungut hutang iklaskan tapi agama juga ada ajar untuk seseorang tu amanah bayar hutang.
Walaupun seringgit tetap hutang dan hak dia untuk menuntut.
Lagipun si pehutang dah janji untuk bayar balik jadi dia kena selesaikan amanah tu.
Even bila kita meninggal nanti pun, hutang kita kena diselesaikan oleh waris sebab tu jgn pndg rendah dgn hak org walaupun sikit.
Jangan asyik nak guna iklaskan, halalkan sebab nak lepas dari tanggungjawab.
At the same time, kita pun jgn aibkan mana² pihak n kalau nak ckp pasal pahala dan dosa pastikan adil utk kedua² pihak.
❤️ | 146 |
| 4 | Serabutnye la hai yg masuk uc borak hutang. Sini uc student bukan tempat pungut hutang. Lagipun klaw ko halalkan kan elok pahala berpanjangan. Ni berkira buat apa. Tak pasal² masuk neraka sbb berdosa dgn manusia 🙄 Kalau ye pun hutang ke apa jgn sampai kau sndiri yg masuk neraka sebab aibkan org kau bagi hutang. Lagi satu klaw jenis berkira lain kali jangan tlog. Dasar x ikhlas
- eh yang send ni terasa ke? kamu ke pelaku nya ni? kalau kamu, bawak² la sedar sikit. bila berhutang, kita wajib bayar, tak kisah la sikit ke banyak. hutang tetap hutang, dan itu salah satu benda yang kita kena selesaikan untuk mudahkan urusan kematian kita nanti. jangan sebab orang tuntut hak dia, terus nak kata dia berkira atau tak ikhlas pulak ye | 143 |
| 5 | hi, ada yang tengah cari rumah sewa tak? kami mencari orang (lelaki) yang nak menyewa dengan kami. rumah sewa area kolej matriks arau. if berminat, boleh pm 0139197015 untuk details. rumah dah siap ada aircond , coway , katil, tilam , dapur gas ,mesin basuh mini , sofa , dan ampaian | 605 |
| 6 | Serabutnye la hai yg masuk uc borak hutang. Sini uc student bukan tempat pungut hutang. Lagipun klaw ko halalkan kan elok pahala berpanjangan. Ni berkira buat apa. Tak pasal² masuk neraka sbb berdosa dgn manusia 🙄 Kalau ye pun hutang ke apa jgn sampai kau sndiri yg masuk neraka sebab aibkan org kau bagi hutang. Lagi satu klaw jenis berkira lain kali jangan tlog. Dasar x ikhlas | 606 |
| 7 | KEDAI WAFFLE SEKARANG ADA KERJA KOSONG!! ..KALAU BERMINAT BOLE COMMENT 🤙🏻💸 | 568 |
| 8 | Assalamualaikum korang. Saya nk minta tolong dari korang semua tolong aminkan doa saya. Ya allah, allahumma inni asaluka kereta axia baru. Aamiinnn | 548 |
| 9 | kau memang si*l eh aku tahu lah projek ni markah individual tapi common sense sikit la b*** main lepas tangan ja, dahla orang tanya kau palau ja, muka kau dh la macam mintak penumbok dengan aku yer... sumpah kau lah orang paling malang aku jumpa dekat unimap ni macam sasuwei 🫶🏻AKU HARAP NEXT TIME ORG BUAT KAT KAU MACAMNI PULAK BIARLA BENDA NI BERBALIK DEKAT KAU, SEMUA BENDA AKU BUAT SENDIRI KAU TINGGAL SILANG PANGKU JE YE BRO BAIK KAU NI. tolongla bagi aku penumbok sekali kat muka kau 🥰.. AKU HARAP KAU BACA BAGI SEDAR SIKIT | 528 |
| 10 | fktm ada buat pencarian atlet untuk ksu tak? | 506 |
| 11 | Assalamualaikum genk.. nak tanya.. apa password wifi unimap ehh?? Cuba share sikit | 502 |
| 12 | haluuu senior ikomm, nak tanya kalau kita punya tajuk fyp ni boleh tukar ke bila dah start sem baru? mana la tahu kalau sv tak berkenan ke or nak improve kan lagi tajuk ke
-untuk fyp 1, boleh tukar tajuk untill tarikh yang diberi. lepas tarikh tu tak boleh tukar dah, dah kena terus buat. so sebelum start sem ni, fikir dulu nak buat apa and sediakan beberapa tajuk untuk bentang pada sv nanti. nanti, ikut sv la nak kembangkan lagi tajuk or tukar. | 498 |
| 13 | ade yang dah dpt bantuan eheyns untuk anak perak ke🥺? nak siapkan final year project ni tak cukup modal😭
-ya ada
- awak mintak bantuan ehenys tu under apa nama diaaa nak pm boleh ke? saya girl | 471 |
| 14 | Masuk kelas pemulihan bro. Baru sekelas sikit je orgnya | 464 |
| 15 | Satu kelas 50 orang?!
chill bro, biasa la universiti tk semuanya sama.. kelas aku 60.. tah tah ada klas lagi ramai dari ni
kne datang awal duduk depan senang faham, klau duduk blakang memang kne belajar sendiri | 480 |
| 16 | Rindu unimap, rindu perlis, rindu uniciti, rindu nasi goreng kedai kayu, rindu kucing kucing dekat uniciti, cepat la october jskdjsjfj | 464 |
| 17 | ade yang dah dpt bantuan eheyns untuk anak perak ke🥺? nak siapkan final year project ni tak cukup modal😭
-ya ada
What? bila dapat weh? ingat tak tempoh hntar surat and bila dapat bantuan? At least aq bole agak bila bantuan masuk😭 | 464 |
| 18 | Satu kelas 50 orang?!
chill bro, biasa la universiti tk semuanya sama.. kelas aku 60.. tah tah ada klas lagi ramai dari ni | 1 188 |
| 19 | kau tau tak aku sape????? | 1 185 |
| 20 | Satu kelas 50 orang?!
Kitaorang satu kelas 60. So tak pelik | 1 191 |
