fa
Feedback
𝑭𝑨𝑳𝑳 ( prod by me)

𝑭𝑨𝑳𝑳 ( prod by me)

رفتن به کانال در Telegram
777
مشترکین
-324 ساعت
-17 روز
-8930 روز
آرشیو پست ها
فلفلیشو نخوردم ولی

سیبش خدایی اصلا مزه اسانس و شربت طور نمیده خیلی خوبه

گلی دوست داره

عسلیشو خوردم خیلی مزه کیری ای داشت

سیبش بهترینه

عسلس و سیبم داره

کیرم تو این پول

۲ تا پک ۳ تایی گرفتم

بهبه

فک کنم 12 تومنی باشه

چند گرفتی شیشه شو؟

آره پس حدسم درست بود

دنلیز فلفلی

خودتون پاک کنید من دارم با دختر خوشگله حرف میزنم

حامد اون لیوانه که یه چیز نارنجی توش بود پرتقالی رنگ بود چی توش بود؟

بذار قبل خواب اینو بفرستم